Mijn vraag
Ik heb in de BIOS van mijn moederbord een XMP profile ingesteld om mijn RAM op de geadverteerde snelheid te laten werken. Echter komt mijn computer nu niet meer verder dan het scherm wat ik in de bijgeleverde foto heb toegevoegd. Delete indrukken om in de BIOS te komen werkt niet en ik kom windows ook niet meer in. Soms start ik op en starten mijn toetsenbord, muis en schermen niet eens mee op en soms ook weer wel.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
CMOS clear? ik heb weinig ervaring met dit soort problemen dus voor ik dingen doe waar ik niets tot weinig vanaf weet wilde ik advies vragen aan jullie
Mijn PC:
Ik heb in de BIOS van mijn moederbord een XMP profile ingesteld om mijn RAM op de geadverteerde snelheid te laten werken. Echter komt mijn computer nu niet meer verder dan het scherm wat ik in de bijgeleverde foto heb toegevoegd. Delete indrukken om in de BIOS te komen werkt niet en ik kom windows ook niet meer in. Soms start ik op en starten mijn toetsenbord, muis en schermen niet eens mee op en soms ook weer wel.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
CMOS clear? ik heb weinig ervaring met dit soort problemen dus voor ik dingen doe waar ik niets tot weinig vanaf weet wilde ik advies vragen aan jullie
Mijn PC:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 186,- | € 186,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450 Aorus Elite | € 94,09 | € 94,09 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G | € 406,- | € 406,- |
| 1 | Interne harde schijven | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 38,56 | € 38,56 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H500 Zwart | € 75,94 | € 75,94 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 89,05 | € 89,05 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus Gold 550W | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 500GB | € 69,04 | € 69,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.029,63 | ||