Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nee, dat kunnen we niet zien...maar kan een dev zien of & waar & wanneer ik BTW heb omgezet?
Intentionally left blank
Jammer maar wel erg lastig.
Ongetwijfeld mis ik nog kennis op Windows / Android maar 2x dezelfde "fout" in 2 weken vind ik nogal veel.
Ik ga er eens op letten; het kan ook niet zo zijn dat een URL naar PW wel/zonder BTW bevat?
Oh wacht, kan het een Google-cached URL zijn???
Als je een URL volgt met een filter waarin BTW uit staat dan wordt dat voor jou ook onthouden, bijvoorbeeld een url als deze: pricewatch: LG OLED55C8PLA ZwartMAX3400 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:53:
[...]
Jammer maar wel erg lastig.
Ongetwijfeld mis ik nog kennis op Windows / Android maar 2x dezelfde "fout" in 2 weken vind ik nogal veel.
Ik ga er eens op letten; het kan ook niet zo zijn dat een URL naar PW wel/zonder BTW bevat?
Oh wacht, kan het een Google-cached URL zijn???
[ Voor 26% gewijzigd door crisp op 21-05-2019 15:01 ]
Intentionally left blank
Ah, dus, dat waarschijnlijk.crisp schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:54:
[...]
Als je een URL volgt met een filter waarin BTW uit staat dan wordt dat voor jou ook onthouden, bijvoorbeeld een url als deze: pricewatch: LG OLED55C8PLA Zwart
Niet handig maar nu wel heeeeel logisch.
Dank!
slotje dan maar?
Wat mij betreft zou dit gedrag wel expliciet gemaakt mogen worden dmv een duidelijke actiebutton 'onthou btw-keuze' oid (en dan ook voor verzend/betaalmethode), maar dat zou dit een featurerequest makenMAX3400 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:58:
[...]
Ah, dus, dat waarschijnlijk.
Niet handig maar nu wel heeeeel logisch.
Dank!
slotje dan maar?
Intentionally left blank
Hoe is je backlog? Of zijn je collega's van MF een beetje aktief?crisp schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:01:
[...]
Wat mij betreft zou dit gedrag wel expliciet gemaakt mogen worden dmv een duidelijke actiebutton 'onthou btw-keuze' oid (en dan ook voor verzend/betaalmethode), maar dat zou dit een featurerequest maken
Ja, dat is inderdaad niet netjes (buiten dat het dus ook ondoorzichtig is). Dit gedrag is echter al heel oud op onze site, en daar is blijkbaar nooit meer echt over nagedachtVerwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:07:
Een GET request die state verandert 🤔😇
Intentionally left blank
Verwijderd
Herkenbaar 😋
Zat even te kijken: BTW verandert de weergave niet de inhoud van de lijst. In tegenstelling tot de andere opties. Als je hem lost trekt (apart form met weergave optie in of ex BTW) heb je volgens mij al het gedrag wat je wilt:
- links zijn altijd zonder BTW weergave optie
- wijziging BTW weergave verandert de globale instelling van gebruiker
Zat even te kijken: BTW verandert de weergave niet de inhoud van de lijst. In tegenstelling tot de andere opties. Als je hem lost trekt (apart form met weergave optie in of ex BTW) heb je volgens mij al het gedrag wat je wilt:
- links zijn altijd zonder BTW weergave optie
- wijziging BTW weergave verandert de globale instelling van gebruiker
Pagina: 1