Klopt maar de (misleidende) prijs in Pricewatch is 147 en dat is een "niet gloednieuwe" via een "wederverkoper".chriistiix schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 06:33:
Er staat bij mij 178 euro en voor die prijs verkoopt Bol hem ook?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ook bij mij in de pricewatch staat 178 euro.MAX3400 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 06:37:
[...]
Klopt maar de (misleidende) prijs in Pricewatch is 147 en dat is een "niet gloednieuwe" via een "wederverkoper".
chriistiix schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 06:46:
[...]
Ook bij mij in de pricewatch staat 178 euro.

Vreemd... Maar dan snap ik wel je eerdere antwoord
Huh? Bij mijn zijn de laagste prijzen 178 euro via Coolblue en Mediamarkt.MAX3400 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:36:
[...]
[Afbeelding]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dat is dan idd wel een uitleg voor mijn screenshot. Maar dan vraag ik me wel af "hoe" ik dat gedaan heb. Ben gewoon consument, heb vanochtend ook in PW nog gekeken naar andere produkten en die kwamen overeen met de prijzen op HWi (site had ik ook open staan).Messje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:43:
Je hebt bij verfijn resultaten de prijs exclusief btw gekozen.
Aan de linkerzijde "prijsweergave" kun je dit instellen.MAX3400 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:01:
[...]
Dat is dan idd wel een uitleg voor mijn screenshot. Maar dan vraag ik me wel af "hoe" ik dat gedaan heb. Ben gewoon consument, heb vanochtend ook in PW nog gekeken naar andere produkten en die kwamen overeen met de prijzen op HWi (site had ik ook open staan).
Ik snap hoe je het moet instellen maar ik bedoel dat ik op geen enkel moment zelf heb gekozen voor wel/geen BTW weergeven.sylvester79 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:26:
[...]
Aan de linkerzijde "prijsweergave" kun je dit instellen.
Hint: mobiel heb ik geen linkerzijde
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 09-05-2019 08:29 ]
[ Voor 188% gewijzigd door Christoxz op 09-05-2019 09:33 ]
Er stond bij mij 103 toen ik het aan het melden wasMAX3400 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:36:
[...]
[Afbeelding]
Specifiek, 1 van deze deals: https://www.bol.com/nl/p/...&sort=price&sortOrder=asc
[ Voor 24% gewijzigd door Wolfboy op 09-05-2019 11:55 ]
Wellicht valt het doorgaans niet zo op omdat het in dergelijke gevallen maar om beperkte aantallen (vaak zelfs maar 1 lijkt me) gaat welke vrij snel verkocht kunnen zijn en dan weer uit de feed verdwijnen, maar mensen die prijsalerts gebruiken hebben dan wel al vaak een mail of notificatie gehad.
[ Voor 28% gewijzigd door crisp op 19-11-2019 17:57 ]
Intentionally left blank
Normale prijs minimaal €249, bij bol.com € 208, maar wel in kleine letters "tweedehands met krassen op het scherm"
Ik kan alleen nergens vinden hoe ik tweedehands uit kan zetten.
Helaas kan het wel voorkomen dat Bol.com een goede aanbieding heeft en deze snel uitverkocht is. Deze prijs is dan nog wel zichtbaar in de pricewatch en verdwijnt pas na de nieuwe feed-import.
Als je dan in de pricewatch op de prijs klikt dan zie je bij Bol.com de prijs van een externe leverancier staan en dat kan dan natuurlijk ook een 2e hands product zijn.
Niet fijn maar helaas niet te voorkomen als je met feeds werkt die moeten worden ingelezen.