Syntaxerror Python

Pagina: 1
Acties:
  • 402 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stootvoeg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-01-2023
Mijn vraag

Ik gebruik Python versie 2.7.16

Heb t script dustkiller.py gedownload. https://gist.github.com/d...ec92647ad108b332f6377db69

Krijg echter op line 41 testapi = Bittrex(key,skey) iedere keer n syntaxerror terwijl ik zeker weet dat de waardes kloppen.

Kan / wil iemand me helpen??

Groetjes,

Marco

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EngineerCoding
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-12-2023
Wat is de exacte stack trace van de error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stootvoeg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik wil n prtscreen naar je sturen...…….. Maar kan niet vinden hoe / waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

stootvoeg schreef op maandag 20 mei 2019 @ 18:04:
Ik wil n prtscreen naar je sturen
Kan je niet (een gedeelte van) de foutmelding kopieren / plakken en dan omringen met "code-tags" hier op GoT? Dat is vaak een stuk simpeler/duidelijker lezen dan een printscreen :)

/edit: neem aan dat je line 21 & 22 volledig correct hebt? Dit kan je (vaak) controleren door dezelfde keys in een andere API / tool te gooien om te controleren dat je daadwerkelijk met Bittrex kan/mag connecten.

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 20-05-2019 18:08 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan iemand even...?
Nee, wij gaan je helpen jezelf te helpen en zélf je probleem (te leren) oplossen. Als je eens begint een topic te openen a.d.h.v. onze Quickstart gaat dat veel beter lukken. En als je dan (relevante!) code wil posten voor ons om te bekijken mag dat gewoon met behulp van code tags en eventuele foutmeldingen kun je gewoon in een quote zetten of in [cmd]<foutmelding>[/cmd] tags ofzo. Geen links naar github of andere sites als 't even kan, want die links zijn over een poosje "dood" en dan is je topic niets meer waard voor toekomstige googlaars die op dit topic stuiten. En ook liever geen printscreens, want die zijn zo lastig textueel te indexeren ;) Verder kan ik je ook Debuggen: Hoe doe ik dat? aanraden. En tot slot: kies dan ook graag even een topictitel die de lading een beetje dekt. "Syntaxerror Python" is wel héél vaag.

[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 20-05-2019 18:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.