Op vrijdag 27 juli 2001 14:53 schreef apa het volgende:
Iiyama is tegenwoordig gewoonweg ERG slecht!! Waarop baseer ik dat?
jouw mening
1) Monitoren met een super-slechte beeldkwaliteit... Letters die dansen, kleuren die verspringen, beelden die 2cm vergroten, ... Ik had een VisionMaster Pro 451 en ben erg blij dat ik ervan af ben!!
nou, ik heb hier een vmp450. prima ding, geen last van dansende letters, kleuren die verspringen of beelden die vergroten. ik ben dus erg blij met mijn monitortje.
2) In plaats van te erkennen dat er slechte batches zijn geweest, zeggen ze dat het mijn schuld is!!
mwah, dit ziou wel kunnen.. heb er zelf geen ervaring mee mgoed.
maaaaar, dit zegt iets over het bedrijf en niet over hun producten.
3) Geen service na verkoop! 't scheelt nie veel of aan de telefoon bij support vragen ze "hebt u al betaald?"; als je "ja" antwoordt, dan leggen ze toe! Als je "neen" antwoordt, dan zeggen ze dat je eerst moet betalen eer je support krijgt.
net als punt 2, dit zegt iets over het bedrijf, niet hun producten. en btw, er zijn heel wat andere bedrijven (isp's bijv) waar het net zo (zo niet nog erger) is.
Ik heb gelukkig een erg goede PC-boer gevonden en heb kunnen upgraden naar een Sony CPD-G420... Die is nu besteld en zou er bijna moeten zijn...
Zodus: voor je zegt dat Iiyama iets waard is, moet je de monitoren bekijken die ze NU verkopen en ook bekijken hoe ze NU hun klanten behandelen. Het volstaat gewoonweg niet te kijken naar de situatie van vorig
jaar...
zoals ik al zei, of ze hun klanten nu als koningen behandelen of niet, dat zegt nix over hun producten. en dat ze slechte monitoren maken, mwah.. er was 1 serie die niet echt goed was nee.
idd, die serie iiyama is slecht, maar dat wil niet zeggen dat al hun monitoren slecht zijn.
Iiyama is zelfs niet goed genoeg meer om verkocht te worden in de Aldi!
zoals corani al zei:

Op vrijdag 27 juli 2001 15:07 schreef corani het volgende:
[..]
Zegt dat iets over Iiyama, of over de Aldi?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.