Beste medewerkers,
Ik zit met een probleem.. Ik ben niet echt een leek werk al geruime tijd in de IT maar ik zie het probleem zo 1.2.3 niet.. En ik hoop van jullie expertise gebruik te kunnen maken.
Een nieuwe build wilt niet opstarten.. Ik krijg niet eens de bios te zien en ik hoor ook geen beep.. (er zit ook geen speakertje in)
Specs:
I5 9600K
gtx 1070 ti cerberus
16 gb ram g skill
Asrock fatalyte z370 k6 socket 1151
Ssd Samsung 860 250 gb
RM850x
Corsair 200R
Ac kabel 2.5 meter lang..
Zoals hierboven beschreven is wil een nieuwe build niet starten, ik krijg geen beeld te zien.
Ik kom dus ook niet in de bios terecht.
Wat ik zelf al heb geprobeerd :
- Kabels nagelopen gecheckt..
- Andere videokaart geprobeerd
- Batterij eruit gehaald
- Memory in andere banken geplaatst
- Kabels van front panel eruit gehaald en daarna proberen te booten geen succes..
-andere hdmi kabel geprobeerd
wat valt me op?
Op het moederbord zit een digitale (klok?) en die geeft error code 18 aan..
En als de computer aanstaat hoor ik de voeding soort klik geluid en dan lijkt hij opnieuw op te starten (kan dit kortsluiting zijn? )
Mijn volgende stap zou kunnen zijn om de computer uit elkaar te halen en dan zonder kast te booten.. Maar hij zit net in elkaar.... :\
Uhm.. Ja jongens kom maar door met jullie goed bedoelde advies..
Bedankt alvast
Ps: fans etc draaien wel allemaal.
Ik zit met een probleem.. Ik ben niet echt een leek werk al geruime tijd in de IT maar ik zie het probleem zo 1.2.3 niet.. En ik hoop van jullie expertise gebruik te kunnen maken.
Een nieuwe build wilt niet opstarten.. Ik krijg niet eens de bios te zien en ik hoor ook geen beep.. (er zit ook geen speakertje in)
Specs:
I5 9600K
gtx 1070 ti cerberus
16 gb ram g skill
Asrock fatalyte z370 k6 socket 1151
Ssd Samsung 860 250 gb
RM850x
Corsair 200R
Ac kabel 2.5 meter lang..
Zoals hierboven beschreven is wil een nieuwe build niet starten, ik krijg geen beeld te zien.
Ik kom dus ook niet in de bios terecht.
Wat ik zelf al heb geprobeerd :
- Kabels nagelopen gecheckt..
- Andere videokaart geprobeerd
- Batterij eruit gehaald
- Memory in andere banken geplaatst
- Kabels van front panel eruit gehaald en daarna proberen te booten geen succes..
-andere hdmi kabel geprobeerd
wat valt me op?
Op het moederbord zit een digitale (klok?) en die geeft error code 18 aan..
En als de computer aanstaat hoor ik de voeding soort klik geluid en dan lijkt hij opnieuw op te starten (kan dit kortsluiting zijn? )
Mijn volgende stap zou kunnen zijn om de computer uit elkaar te halen en dan zonder kast te booten.. Maar hij zit net in elkaar.... :\
Uhm.. Ja jongens kom maar door met jullie goed bedoelde advies..
Bedankt alvast
Ps: fans etc draaien wel allemaal.