Beste gebruikers,
Voor de update van mijn Z370 MOBO, bleek ik een 8ste generatie CPU nodig te hebben om er vervolgens een 9 serie op te kunnen gebruiken. Nou kan ik me voorstellen dat meer gebruikers hier “last” van hebben en dus wil ik de CPU nu aanbieden voor gebruik binnen de hardware.info/tweakers community.
Het betreft een Intel Celeron G4920, in originele doos met stock koeler erbij.
Idee komt van een tweakers gebruiker en het idee is dat je “borg” betaald en verzendkosten. De volgende gebruiker betaald jouw de borg -1 euro terug. Hierdoor zijn jouw update kosten enkel verzendkosten en €1 (voor het gebruik van de CPU).
Zie topic tweakers Sharing is caring! Doorgeef Skylake CPU
Uiteindelijk zal de CPU beschikbaar komen tegen enkel verzendkosten.
Ik zal proberen een lijstje bij de houden.
Stuur me een PM indien je interesse hebt, het bedrag begint bij €30.
Voor de update van mijn Z370 MOBO, bleek ik een 8ste generatie CPU nodig te hebben om er vervolgens een 9 serie op te kunnen gebruiken. Nou kan ik me voorstellen dat meer gebruikers hier “last” van hebben en dus wil ik de CPU nu aanbieden voor gebruik binnen de hardware.info/tweakers community.
Het betreft een Intel Celeron G4920, in originele doos met stock koeler erbij.
Idee komt van een tweakers gebruiker en het idee is dat je “borg” betaald en verzendkosten. De volgende gebruiker betaald jouw de borg -1 euro terug. Hierdoor zijn jouw update kosten enkel verzendkosten en €1 (voor het gebruik van de CPU).
Zie topic tweakers Sharing is caring! Doorgeef Skylake CPU
Uiteindelijk zal de CPU beschikbaar komen tegen enkel verzendkosten.
Ik zal proberen een lijstje bij de houden.
Stuur me een PM indien je interesse hebt, het bedrag begint bij €30.