Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies amd ryzen 2700x build

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kEYZERK1NG
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-10 18:06
Hallo tweakers,

Ik ben dus een nieuwe desktop build aan het samenstellen. Ben in de afronding van mijn studie Communicatie & Multimedia Design en mijn laptop verkocht om een desktop samen te stellen aangezien ik mijn macbook gebruik tijdens college's of bij klanten. Build moet goed kunnen renderen etc.

De build mag rond de 950 euro kosten en ben zelf in het bezit van windows 10 en een ssd. Ik heb deze build samengesteld en wil graag vanavond gaan bestellen...

Ik zou graag jullie advies of opmerkingen horen. Ik ben niet van plan over te clocken btw.
  • ASUS PRIME B450-PLUS, socket AM4 moederbord RAID, Gb-LAN, Sound, ATX
  • AMD Ryzen 7 2700X, 3,7 GHz (4,35 GHz Turbo Boost) socket AM4 processor Unlocked, Wraith Prism cooler, Boxed
  • Corsair 16 GB DDR4-3000 Kit werkgeheugen Zwart, CMK16GX4M2B3000C15, Vengeance LPX, XMP
  • ASUS ROG Strix Gaming GeForce GTX 1660 Ti OC, 6G grafische kaart
  • Cooler Master MasterWatt Lite 230V (ErP 2013) 700W - Green power supply, 700 Watt voeding Zwart, 4x PCIe

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:53
Welke software gebruik je?

Voeding kan echt niet. Masterwatt Lite is zo'n beetje de slechtste voeding van de laatste jaren. 700w is ook veel teveel. Een kwalitatief goede 400w zou je al genoeg aan hebben.

Verder mist er nog een behuizing, monitor en invoerapparaten.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20
Je hebt wat info gemist die je voorgeschoteld kreeg toen je een topic startte:
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Build moet goed kunnen renderen etc.
Wat renderen?
Welke programma's gebruik je daarbij?
Ondersteunen die wel een extra gpu?

• kEYZERK1NG
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-10 18:06
Programma's zoals:

Adobe premiere
After effects
Touchdesigner
Unreal Engine

Die voorgeschotelde info heb ik gezien maar niet ingevuld excuses:)

Behuizing weet ik nog wat ik wil kwa design moet vooral cheap zijn haha

Monitor heb ik al.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Zet je build ook even in een overzichtelijke tabel met de Handleiding Pricewatch. Dat leest een stuk makkelijker.