Sinds vandaag heb ik ook T-Mobile glasvezel en heb direct de standaard router vervangen voor een TP-Link Archer C7 (Ziggo Wifibooster
) met OpenWrt erop. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel erg thuis ben als het gaat het om netwerkconfiguraties maar ik vind het wel leuk om te doen/leren.
Inmiddels ben ik zover dat internet werkt, ik krijg het echter niet voor elkaar om IPTV aan de praat te krijgen. Ik heb al het een en ander geprobeerd maar het wil maar niet werken. Het idee is dat de TV box aangesloten wordt op poort 4 van de TP-Link router.
Onderstaand mijn configuratie:

Echter krijg ik steeds een fout bij het afspelen, de gids doet het overigens wel (waarschijnlijk is dat gewoon internet). Kan iemand mij op weg helpen of mij vertellen wat ik fout doe?
Inmiddels ben ik zover dat internet werkt, ik krijg het echter niet voor elkaar om IPTV aan de praat te krijgen. Ik heb al het een en ander geprobeerd maar het wil maar niet werken. Het idee is dat de TV box aangesloten wordt op poort 4 van de TP-Link router.
Onderstaand mijn configuratie:

Echter krijg ik steeds een fout bij het afspelen, de gids doet het overigens wel (waarschijnlijk is dat gewoon internet). Kan iemand mij op weg helpen of mij vertellen wat ik fout doe?
[ Voor 1% gewijzigd door Rednas_N op 15-05-2019 21:23 . Reden: Toevoeging ]
Just do it.