Zo, de eerste volledige werkdag op de H&M
Embody en ik moet zeggen dat ik... nog niet zo onder de indruk ben. De stoel zit echt goed en ik merk duidelijk de hele dag door ondersteuning van de stoel. Misschien moet ik er nog even aan wennen, maar de stoel voelt best iel (tenminste ieler dan mijn vorige stoel). Het uitschuif gedeelte van het zitvlak kraakt behoorlijk. Ook heb ik het idee dat, wanneer ik iets anders ga zitten dan H&M wil ik naar voren glij.
Maar het kraken van de stoel valt best behoorlijk tegen. Vooral voor een stoel van dit budget. Mijn oude stoel ging weg omdat deze volledig kraakt bij elke beweging. Maar de H&M doet bijna hetzelfde.. wel in mindere mate. Het kraken geeft op dag 1 mij al het gevoel dat de stoel een aantal jaren oud is.
Ook heb ik het idee dat de stoel wiebelt. Als ik iets naar voren en achteren gaat dan beweegt de stoel (niet de rugleuning) mee. Dat deed mijn oude stoel ook steeds meer, maar dat was puur slijtage.
Even een paar dagen aanzien, maar anders gaat hij hier retour. Ik had toch iets meer verwacht van een stoel van dit budget.
TLDR: ben flink tevreden over de rugleuning... maar het zitvlak geeft mij nog wel wat problemen.
[Edit]
@
jmxd @
muhda Ben wel benieuwd naar jullie ervaring.
Inmiddels na 3 dagen er veel op hebben gezeten kom ik tot de conclusie dat hij terug gaat. De volgende punten zijn voor mij een NO-GO voor een stoel van dit bedrag:
- Het gepiep en gekraak van het voorste gedeelte van het zitvlak
- Er zit bij mij een flinke wiebel in de stoel (dus niet de rugleuning, want dat vind ik wel prettig). Waardoor de stoel continue iets naar voren en naar achter gaat. Normaal geen probleem, maar doordat de stoel je naar voren drukt zit ik continue te schommelen in de stoel.
- Wanneer je niet de juiste houding aanhoud en je beven b.v languit naar voren schijft dan druk je het voorste gedeelte van het zitvlak naar beneden. Gevolg is dat ik soms het gevoel heb dat ik van de stoel af glij.
Hij zit super fijn. Ik heb een goede houding op de stoel. Maar door bovenstaande punten heb ik het idee dat ik er niet lekker op zit. Geen idee of het komt doordat ik een lange Nederlander ben, maar in de vele reviews die ik gelezen heb zie ik dit punt niet naar voren komen.
[
Voor 48% gewijzigd door
grote_oever op 15-05-2022 20:26
]