Toon posts:

Mooiste/Cleanste design in combitie -> meest optimale geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Geluidsset die niet zichtbaar is of anders een mooi design heeft. Moet werken op google Home. Geen bass box omdat ik alles zo minimaal mogelijk wil houden.

Wat is je budget?
Maximaal €3.500,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Geluid via Spotify of Itunes (via google Home) en liefst ook dat ik via mijn televisie films kan kijken met goed geluid (extra).

Wat heb ik:

Samsung 4K Smart televisie
Apple iPhone Xr
Apple iMac
Apple Ipad
Apple TV

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Had eerst Pioneer en Denon met boxensets, vond ik qua geluid fantastisch allemaal teveel boxen etc in mijn huis. Ik wil minimale spullen en maximaal geluid.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Deze?
Zonder gekheid: het is lastig voor ons te weten wat je mooi vind, iets meer richting zou ons helpen.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Inbouw speakers misschien?
Geen idee of die goed klinken thuis.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic is nog steeds zonder enige vorm van eigen inzet. Je noemt een bedrag en verder hoop je maar advies te krijgen. Dit is niet hoe het forum werkt. Kom eerst zelf eens tot een short-list aan opties waarover je twijfelt zodat er iets is om over te discussiëren. Op deze manier blijft het niet meer dan vragen om een boodschappenlijstje. Net als Beste configuratie voor Audio in huis (icm smarthome) gaat ook dit topic dicht.

Dit topic is gesloten.