Toon posts:

Beste configuratie voor Audio in huis (icm smarthome)

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb onlangs al mijn audio apparatuur verkocht voordat ik ging verhuizen. Nu wil ik opnieuw beginnen en de beste thuis configuratie maken in combinatie met een Smarthome (Google Home bijvoorbeeld)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung 4K Smart televisie
Apple iPhone Xr
Apple iMac
Apple Ipad
Apple TV (niet noodzakelijk, kan vervangen worden)
Spotify

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik sta er blanco in en laat me graag adviseren

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2019 12:41 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Quote uit het AUD beleid topic:
"Wat moet ik kopen topics" krijgen meer overlevingskans door de volgende stappen: Aangeven wat je te besteden hebt, wat je zoekt, wat je voorkeuren zijn, wat je zelf al ondernomen hebt, welke types je al gevonden hebt (shortlist, plaatjes, links naar fabrikant/review sites, prijzen), wat de sterke en zwakke punten zijn van de bepaalde types zijn en waarom je nog twijfelt.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumberworld
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-01-2021
Aangezien je een Apple gebruiker bent zou ik een streamer aanrader met Airplay 2

Vind ik zelf geniaal werken. Veel stabieler dan Bluetooth en een veel hogere audio kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 11:05
Dit schijnt 1 van de beter te zijn: Devialet Gold Phantom (https://beterbeeldengeluid.nl/devialet-gold-phantom/)

Ik weet niet of dat in het budget valt, maar dat is gissen zonder indicatie natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:08

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:40:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik sta er blanco in en laat me graag adviseren
Daar is GoT niet het medium voor. We verwachten hier een vorm van eigen inzet. Denk aan het minimaal noemen van een budget en een short list met apparatuur waar je tussen twijfelt. Nu is het een blanco cheque zonder harde eisen waar letterlijk tienduizend(en) combinaties voorgesteld kunnen worden.

Voor aankoopadvies is er tevens Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik stel voor dat het topic daar opnieuw geopend wordt maar dan wel met de template - die naar voren komt als je een nieuw topic opent - ingevuld.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.