Zijn AirPods waterbestendig? + Mijn mening over de airpods

Pagina: 1
Acties:
  • 2.803 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiasonyt
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 03-04-2021
Hallo mensen!

Ja ik vraag iets over Airpods bij het iPhone & iPad gedeelte (Sorry)!

Ik heb de 1e generatie Airpods en vraag me af of ze tegen water kunnen zoals in de regen! Let me know in the comments!

Mijn mening

Ik vind airpods heel fijn. Je kan ze gebruiken op al je apple devices en ze verbinden best snel moet ik zeggen. Ik heb ze vaak in als ik aan het werk ben op school zodat ik niemand hoor en op de fiets.. Ik heb ze op de fiets uiteraard zachter staan..

Hopelijk vonden jullie mijn mening GOED en kunnen jullie mijn vraag beantwoorden in de reacties! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:48

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij is dit prima te vinden als je zoekt, maar Apple zelf heeft geen informatie gegeven over waterbestendigheid.

Alles wat Ik lees is dat ze best tegen een stuk kunnen, maar meewassen in de wasmachine is minder handig.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectaculous
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-05 07:29
Ik heb de Airpods van de 1e generatie. Ze zijn niet waterdicht gemaakt, dus ik zou er niet mee in bad gaan liggen, maar in de regen op de fiets zou het niet snel een probleem zijn. Het is een vrij dicht ontwerp, dus er kan niet op veel plekken water naar binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:19

BiLo

PSN: toiletcleaner

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tobiasonyt schreef op maandag 13 mei 2019 @ 07:53:
Hallo mensen!

Ja ik vraag iets over Airpods bij het iPhone & iPad gedeelte (Sorry)!

Ik heb de 1e generatie Airpods en vraag me af of ze tegen water kunnen zoals in de regen! Let me know in the comments!

Mijn mening

Ik vind airpods heel fijn. Je kan ze gebruiken op al je apple devices en ze verbinden best snel moet ik zeggen. Ik heb ze vaak in als ik aan het werk ben op school zodat ik niemand hoor en op de fiets.. Ik heb ze op de fiets uiteraard zachter staan..

Hopelijk vonden jullie mijn mening GOED en kunnen jullie mijn vraag beantwoorden in de reacties! :)
[AirPods] Ervaringen & Discussie

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Airpods werken gewoon op alle devices, gebruik ze regelmatig op mijn Windows laptop als headset voor conferencecalls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mckvrmnd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Ik heb ze vorige week per ongeluk in de wasmachine gedaan, en ze doen het nog prima. Moest er 1 wel een nachtje drogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 21:13
Ik heb één van mijn airpods in mijn zeewateraquarium laten vallen. Moest de verlichting eerst nog verwijderen om het oortje uit het water te halen. Een nachtje in een kopje met rijst en de volgende dag was het oortje weer gewoon bruikbaar. Dit is eind vorig jaar gebeurd en ik gebruik de oortjes nog altijd dagelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het antwoord op deze vraag is eenvoudig via Google te vinden. Daarnaast passen reviews beter in Reviews of in [AirPods] Ervaringen & Discussie. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.