Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twodigits
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:36
dag,
ik wil mijn tv aan de muur hangen zonder de horizonbox. Maar dan kan ik niet meer van alle mogelijkheden van Ziggo (replay tv, pauzeren) gebruik maken. Daar moet waarschijnlijk een oplossing voor zijn, iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:38
je kan de ziggo app toch op je tv installeren? dat werkt daarmee toch ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 20:33
Heb je geen tv kastje eronder voor de Horizon box? Via een Chromecast op de TV kun je Ziggo Go casten, kwaliteit is dan wel minder.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
twodigits schreef op zondag 12 mei 2019 @ 19:01:
dag,
ik wil mijn tv aan de muur hangen zonder de horizonbox. Maar dan kan ik niet meer van alle mogelijkheden van Ziggo (replay tv, pauzeren) gebruik maken. Daar moet waarschijnlijk een oplossing voor zijn, iemand een idee?
Wat heb je al ondernomen ?
Want dit is wel heel erg 'fire en forget ?'

Er zijn een aantal mogelijkheden, wat zijn de voor en nadelen voor jou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarom kan je de HB niet meer gebruiken dan als je de TV ophangt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twodigits
boyette schreef op zondag 12 mei 2019 @ 19:03:
je kan de ziggo app toch op je tv installeren? dat werkt daarmee toch ook..
Dan werkt replay tv niet als ik het goed begrepen heb. En met die C+ module werkt replay ook niet.

Ik wil die horizonbox de kamer uit, en gewoon strak een scherm aan de muur. Maar er zijn gezinsleden die replay tv en pauzeren vaak gebruiken, vandaar de vraag.

[ Voor 22% gewijzigd door twodigits op 12-05-2019 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
twodigits schreef op zondag 12 mei 2019 @ 19:13:
[...]

Dan werkt replay tv niet als ik het goed begrepen heb. En met die C+ module werkt replay ook niet.

Ik wil die horizonbox de kamer uit, en gewoon strak een scherm aan de muur. Maar er zijn gezinsleden die replay tv en pauzeren vaak gebruiken, vandaar de vraag.
ik weet niet wat je voor tv hebt
maar op smarttvs werkt dat prima als Philips en Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
twodigits schreef op zondag 12 mei 2019 @ 19:13:
[...]

Dan wordt het uitproberen, de ziggo-go app met Chromecast kan dat.
Maar als je nu al denkt problemen met gezinsleden te krigen, gaat dat een lastig verhaal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twodigits
boyette schreef op zondag 12 mei 2019 @ 19:16:
[...]

ik weet niet wat je voor tv hebt
maar op smarttvs werkt dat prima als Philips en Sony
Heb een Sony Bravia van een jaar of 7 oud (kdl37ex), misschien zit daar het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 22:20

Just_I

What did you just say?

Wat is het probleem met een kabel die wegloopt naar een kastje waar de mediabox in staat? Eventueel een kabelgootje gebruiken. Waar komt de voedingskabel van de TV vandaan?

[ Voor 15% gewijzigd door Just_I op 12-05-2019 19:26 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Just_I schreef op zondag 12 mei 2019 @ 19:25:
Wat is het probleem met een kabel die wegloopt naar een kastje waar de mediabox in staat? Eventueel een kabelgootje gebruiken.
^ dit dus

Of gaje de tv ophangen zonder enige kabel erheen? Hoe gaat ie aan dan? Wat wil je er dan nog op kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
twodigits schreef op zondag 12 mei 2019 @ 19:18:
[...]

Heb een Sony Bravia van een jaar of 7 oud (kdl37ex), misschien zit daar het probleem.
ja dat is geen android smarttv denk ik

dus dan zal je toch een box moeten hebben anders gaat het niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twodigits
Ik ben een nieuw huis aan het bouwen, en heb de aansluitingen voor de tv wat hoger in de muur laten maken. Als ik de tv met beugel ophang zie je dus geen kabels lopen. Ik dacht, dan ga ik (net als op de slaapkamer) een C+ module gebruiken maar dan heb je dus geen replay tv. Die app werkt niet, dus vandaar dat ik denk dat het alleen met een horizonbox werkt - en vandaar mijn vraag om een oplossing.

duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@twodigits er zijn toch ook beugels te koop met een "randje" eronder? Bijvoorbeeld voor een BD-speler of soundbar of, tada, een decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkroes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:02
Neem een beugel waarbij er nog wat ruimte is tussen muur en tv en kijk of je de ziggo next er tussen kan proppen. Niet echt netjes maar het werkt misschien wel.
De afmetingen van de mediabox zijn volgens ziggo 23x16x3,5 cm. De nieuwe mediabox wordt als het goed is nu langzaam uitgerold.

[ Voor 12% gewijzigd door mkroes op 12-05-2019 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
twodigits schreef op zondag 12 mei 2019 @ 19:39:
Ik ben een nieuw huis aan het bouwen, en heb de aansluitingen voor de tv wat hoger in de muur laten maken. Als ik de tv met beugel ophang zie je dus geen kabels lopen. Ik dacht, dan ga ik (net als op de slaapkamer) een C+ module gebruiken maar dan heb je dus geen replay tv. Die app werkt niet, dus vandaar dat ik denk dat het alleen met een horizonbox werkt - en vandaar mijn vraag om een oplossing.

duidelijk?
Gek genoeg is tweakers geen grabbelton met oplossingen, alleen hulpzame mensen ....

Misschien moet je nadenken om de betreffende aansluitingen dan ook door de muur laten te lopen ?
De app werkt perfect, ik gebruik hem namelijk dagelijks ....

duidelijk ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
En anders kun je nog een gat in de muur achter de tv hakken.

Goedgeplaatst gat zagen in de behuizing van tv is ook een optie.

Idem mediabox: de huidige formfactor is slechts een suggestie van de fabrikant.

IR oogje wel taktisch uit laten komen of verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twodigits
Ik dank de betreffende personen voor hun bijdragen, ik ben geholpen, en het topic kan wat mij betreft dicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
twodigits schreef op zondag 12 mei 2019 @ 20:09:
Ik dank de betreffende personen voor hun bijdragen, ik ben geholpen, en het topic kan wat mij betreft dicht.
Hoe dan ?
Want nu is het echt een raadsel wat de oplossing is.

En dan vragen sommigen zich af waarom er een "elitaire" (sub)community ontstaat ?

De elitairiteit van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Ik ga deze dan sluiten. @twodigits de Topic start is wel wat mager. Vermeld in het vervolg even direct wat je al heb onderzocht. Nu zie ik oplossingen worden aangedragen die je blijkbaar al onderzocht hebben en waarvan jij achteraf al blijkt te weten dat die niet werken voor jou. Indien je dit meteen vermeld voorkom je dat andere gebruikers tijd gaan steken in het aandragen van oplossingen terwijl dat achteraf niet nodig was geweest.

200 fish found!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.