Hallo alllemaal, ik ben wat dom geweest en heb een beetje hulp nodig vrees ik. Ik had onlangs een backup image van m'n raspberry pi die ik op pc had staan naar SD proberen te zetten met win32DiskImager zoals ik al veel heb gedaan. Deze keer was ik echter een beetje vlug en ipv de drive te kiezen waar de lege SD stak heb ik de drive gekozen waar mijn externe usb schijf ophangt. Ik had het meteen door maar er werd intussen al data weg geschreven. Als ik nu mijn schijf bekijk in windows disk manager zie ik dat deze is gepslitst in 3 delen; boot D: dit is mijn image die ik oorspronkelijk heb weg geschreven, een 2de stuk zonder driveletter waar primaire partitie bijstaat en het 3de deel waar niet toegewezen bijstaat. Met data recovery software kan ik perfect alle data zien die op het 3de deel staan en kan deze ook herstellen maar aangezien het om ruim 1,5tb aan data gaat probeer ik eerst liever alternatieven; zolang die er zijn natuurlijk want 1,5tb herstellen duurt enorm lang en je moet dan ook de plaats hebben waar die data voorlopig naartoe kan. Iemand die weet hoe ik deze schijf kan herstellen en de data terug kan benaderen? Alvast bedankt voor het advies !
Screentje van disk manager venster:
Screentje van disk manager venster: