Heb vorig jaar de Pixel 3 voor garantie gewoon kunnen opsturen naar Google zelf, ondanks ik deze in Duitsland (Mediamarkt) gekocht had..phobosdeimos schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:18:
[...]
Het toestel (3a) vond ik bagger, en wilde dus inderdaad m'n geld terug, wat m'n recht is.
En google support was daar ook mee akkoord.
Maar het probleem is dat je dan het toestel vanuit een Duits adres moet terugzenden naar hen in Duitsland.
Verzenden vanuit Nederland of België is geen mogelijkheid.
Inzake garantie of omruilen loop je tegen hetzelfde probleem aan: hun IT systeem is er niet op voorzien dat ze verzendlabels aanmaken om te verzenden vanuit Benelux.
Enige opmerking die te vinden is dat er een 'gele waas' op zat? Klinkt net als de gebruikers in het tv topic die voor het eerst van hun leven een goed afgesteld scherm zienphobosdeimos schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:18:[...]Het toestel (3a) vond ik bagger,
Mocht er een eis zijn dat het vanuit Duitsland teruggestuurd moet worden (als je het via de Google Store besteld) dan is het voor mij persoonlijk geen probleem verder, kost alleen wel wat meer moeite ja om het via te doen.
Op de 3a die ik toen had was het scherm echt niet goed. Gewoon heel erg geel. M'n 3a xl heeft dit probleem niet. Nog steeds iets warmer dan m'n oude OPO, maar niet storend. Plus ik vond het scherm ook te klein. Dus bagger is misschien geen goed woord, het was gewoon niet het toestel voor mij. Annulatie via wet koop op afstand bleek niet te lukken omdat ik het toestel niet kon terug sturen vanuit België. Dan maar 2dehands verkocht.apis29 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 03:27:
[...]
Enige opmerking die te vinden is dat er een 'gele waas' op zat? Klinkt net als de gebruikers in het tv topic die voor het eerst van hun leven een goed afgesteld scherm zien[6500K kleurtemperatuur dus ...]
Mocht er een eis zijn dat het vanuit Duitsland teruggestuurd moet worden (als je het via de Google Store besteld) dan is het voor mij persoonlijk geen probleem verder, kost alleen wel wat meer moeite ja om het via te doen.
Zou ook best kunnen ja, wat er in de reviews wordt gemeten hoeft zeker niet voor elk toestel te gelden ja. Zag later pas in het andere topic dat er ook al over gepraat was. Vooral de grijswaarden afwijking speelt hier een belangrijke rol, heb me eigenlijk nog niet verdiept in kalibratie-/ afstelmogelijkheden van het scherm maar daarmee zou je het best makkelijk mee kunnen verbeteren (bij tv's uiteraard wel volop beschikbaar).phobosdeimos schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:40:
[...]
Op de 3a die ik toen had was het scherm echt niet goed. Gewoon heel erg geel. M'n 3a xl heeft dit probleem niet. Nog steeds iets warmer dan m'n oude OPO, maar niet storend. Plus ik vond het scherm ook te klein. Dus bagger is misschien geen goed woord, het was gewoon niet het toestel voor mij. Annulatie via wet koop op afstand bleek niet te lukken omdat ik het toestel niet kon terug sturen vanuit België. Dan maar 2dehands verkocht.
On topic: ik heb er zonder moeite eentje kunnen kopen bij de Saturn op de Königsallee in Düsseldorf. Voorraad stond niet aangegeven op de site tijdens deze actie maar zowel witte als zwarte 3a gewoon op vooraad achter. Moest daar toch zijn om een al besteld 4k Fire Stick op te halen en toen bleek dat ze de Pixel ook gewoon op voorraad hadden (terwijl de site aangaf dat je daar zelfs online bestellingen niet direct kon ophalen: 'leider keine Abholung möglich'). Scheelde weer een trip naar de Mediamarkt aan de rand van de stad die tenminste nog aangaf dat iig de witte direct afhaalbaar was.
Was zelf wel op zoek naar iets aan de kleinere/smallere kant (net de Sony XZ2 Compact misgelopen bij een Amazon Flash Sale vorige week). Alleen nog niet opengemaakt verder, mogelijke 'buyers remorse' dat ik de zwarte niet genomen heb

Bij de Mediamarkt iig niet meer online te bestellen inmiddels; bij Saturn wel nog. De XL aanbieding is wel voorbij inmiddels ...
Zag ook nog deze hoesjes van Hama voor de 3a(XL)
[ Voor 43% gewijzigd door apis29 op 01-12-2019 23:56 ]
Heb je hem al binnen? Die van mij is op 28 november vertrokken van Eindhoven naar Neurnberg, maar daarna geen nieuws meer ....blijft spannendMichel_v_B schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:20:
[...]
Duurde 24 uur. Ik hou je op de hoogte wanneer hij aankomt. Volgens track en trace ligt hij nu in het internationaal sorteercentrum.
Update 28-11 blijft spannend geen ligt nog steeds in het sorteercentrum
Ik heb een 3a besteld bij de duitse google store, zijn er mensen die ervaring hebben hoe lang dat ding onderweg is vanuit eindhoven? (volgens DHL is hij daar vorige week woensdag vertrokken) aangezien hij natuurlijk foutief geadresseerd is.
Wanted to give it up... Never never could I stop
Vandaag is de telefoon afgeleverd bij Mailboxde en overgenomen door UPS. Als het goed is woensdag in huis. Kosten: 17 euro.mr_MA schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 01:33:
Zojuist de 3a besteld bij Saturn voor 319, black friday aanbieding. ... Hopelijk heb ik alles goed ingevuld en wordt hij snel verstuurd naar Mailboxde. Ik zal laten weten of deze koop slaagt!
In het Pixel 4 topic staan aardig wat recente ervaringen. Dit is misschien nog wel handig om te testen/ weten: saltajose in "[Google Pixel 4 (XL)] Levertijden en Prijzen"Richfield schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:19:
Ik heb een 3a besteld bij de duitse google store, zijn er mensen die ervaring hebben hoe lang dat ding onderweg is vanuit eindhoven? (volgens DHL is hij daar vorige week woensdag vertrokken) aangezien hij natuurlijk foutief geadresseerd is.
Herlabeld vanwege de '00000' postcode, zie bijv. Dennis-L in "[Google Pixel 4 (XL)] Levertijden en Prijzen"
Gewoon een beetje geduld uitoefenen dus,apis29 schreef op maandag 2 december 2019 @ 23:10:
[...]
In het Pixel 4 topic staan aardig wat recente ervaringen. Dit is misschien nog wel handig om te testen/ weten: saltajose in "[Google Pixel 4 (XL)] Levertijden en Prijzen"
Herlabeld vanwege de '00000' postcode, zie bijv. Dennis-L in "[Google Pixel 4 (XL)] Levertijden en Prijzen"
Lastig in deze vandaag besteld morgen geleverd economie, maar altijd sneller dan Ali
@DeepSeven Heb je dan besteld bij Fnac? Mijn bestelling staat al sinds vrijdag op "In afwachting van acceptatie door transporteur"... #wachtenduurtzolangDeepSeven schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:34:
[...]
Ik zit ook nog op een Moto G5 plus. Ik denk dat ik hem daar ook ga bestellen, ik woon aan de grens met België, dus voor eventuele garantie/service kan ik makkelijk op en neer rijden.
Ja heb hem daar besteld. Maar ik heb de witte gepakt, die wordt pas vanaf 6/12 verstuurd dus hij staat nog op "Bezig met voorbereiden".dummy1988 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:16:
[...]
@DeepSeven Heb je dan besteld bij Fnac? Mijn bestelling staat al sinds vrijdag op "In afwachting van acceptatie door transporteur"... #wachtenduurtzolang
De mijne is gisteren toegekomen (zwart), terwijl die volgens Fnac en Bpost nog steeds niet verzonden isDeepSeven schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:30:
[...]
Ja heb hem daar besteld. Maar ik heb de witte gepakt, die wordt pas vanaf 6/12 verstuurd dus hij staat nog op "Bezig met voorbereiden".

Mijn zwarte pixel 3a XL is binnen 
27 nov - besteld bij Saturn DE incl screenprotector
29 nov - aangekomen bij mailboxde
29 nox - verzonden vanuit mailboxde
03 dec - telefoon ontvangen
27 nov - besteld bij Saturn DE incl screenprotector
29 nov - aangekomen bij mailboxde
29 nox - verzonden vanuit mailboxde
03 dec - telefoon ontvangen
Lekker handig. Ik laat hem versturen naar kennissen van mijn schoonouders (in België), dus dan ik heb waarschijnlijk geen flauw idee wanneer hij aankomtdummy1988 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 08:11:
[...]
De mijne is gisteren toegekomen (zwart), terwijl die volgens Fnac en Bpost nog steeds niet verzonden is
Nee helaas niet, is teruggestuurd naar googlefreak-me-baby schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:13:
[...]
Heb je hem al binnen? Die van mij is op 28 november vertrokken van Eindhoven naar Neurnberg, maar daarna geen nieuws meer ....blijft spannend
Mag ik vragen hoe je hiervan weet?Michel_v_B schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:11:
[...]
Nee helaas niet, is teruggestuurd naar google
Hetzelfde verhaal hierzo. Vorige week vrijdag de XL besteld in de Google Store, nu nog steeds niks ontvangen. Laatste update is van Eindhoven naar Neurnberg. Contact opgenomen met DHL, hopelijk kunnen ze het een en ander verhelderen.freak-me-baby schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:13:
[...]
Heb je hem al binnen? Die van mij is op 28 november vertrokken van Eindhoven naar Neurnberg, maar daarna geen nieuws meer ....blijft spannend
AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed
Dit geeft de track en trace aan
VOLG DE ZENDING VAN GOOGLE COMMERCE LIMITED
BEZORGD BIJ DE VERZENDER
En dit is de tijdlijn
Bezorgd bij de verzender
Onderweg naar de verzender
Retour gestuurd naar de verzender
Geweigerd en retour naar het sorteercentrum
Ik heb google de een bericht gestuurd met de vraag het label aan te passen of mijn geld terug over te maken. Ik hoop eigenlijk op het eerste.
Sinds gisteren de telefoon binnen, versturen is vlekkeloos verlopen. Mooi apparaat.mr_MA schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:09:
[...]
Vandaag is de telefoon afgeleverd bij Mailboxde en overgenomen door UPS. Als het goed is woensdag in huis. Kosten: 17 euro.
Hoe heb jij contact pogenomen met google?Blijkbaar is de postcode 00000 geen goede oplossing. Volgens DHL is mijn pakket ook weer retour gezonden naar google maar ik heb tot op de dag van vandaag geen bericht gekregen.Michel_v_B schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:19:
[...]
Dit geeft de track en trace aan
VOLG DE ZENDING VAN GOOGLE COMMERCE LIMITED
BEZORGD BIJ DE VERZENDER
En dit is de tijdlijn
Bezorgd bij de verzender
Onderweg naar de verzender
Retour gestuurd naar de verzender
Geweigerd en retour naar het sorteercentrum
Ik heb google de een bericht gestuurd met de vraag het label aan te passen of mijn geld terug over te maken. Ik hoop eigenlijk op het eerste.
--edit
Ok zojuist met Google gebeld en de 00000 postcode WERKT NIET! Er zal misschien een keer per ongeluk 1 doorkomen maar in principe gaat dit altijd fout. Ik denk dat het verstandig is om deze methode niet meer in de openingspost te vermelden ... ?
Het is nu 3 a 4 werkdagen wachten alvorens het bedrag op de creditcard wordt teruggestort
Helaas

[ Voor 19% gewijzigd door freak-me-baby op 06-12-2019 12:31 ]
3a XL besteld bij Saturn via een vriend die in Duitsland woont. 349 niet gek! Ik upgrade vanaf een Nexus 5x. Nog steeds een prima toestel, maar wilde na bijna 4jr wel eens wat anders en de security updates waren al een tijdje gestopt. Na Apple is Google eigenlijk het enige bedrijf wat volgens mij echt veel updates spuwt naar zijn smartphones + voor een nette prijs ihgv de 3a(XL). Dan hebben Samsung en LG maar het nakijken wat dat betreft. Zodra ik hem wat langer in gebruik heb zal ik een review plaatsen.
Oh, dat is spijtig om te horen, hoop dat mijn bestelling (ook met 00000) nog wel binnenkomt. Heb net contact opgenomen met DHL en die zeiden dat het morgen waarschijnlijk bezorgd wordt. Waar het tussen nu en mijn besteldatum (29 november) is geweest konden ze ook niet zeggen. Op vakantie ofzo?freak-me-baby schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:16:
[...]
Hoe heb jij contact pogenomen met google?Blijkbaar is de postcode 00000 geen goede oplossing. Volgens DHL is mijn pakket ook weer retour gezonden naar google maar ik heb tot op de dag van vandaag geen bericht gekregen.
--edit
Ok zojuist met Google gebeld en de 00000 postcode WERKT NIET! Er zal misschien een keer per ongeluk 1 doorkomen maar in principe gaat dit altijd fout. Ik denk dat het verstandig is om deze methode niet meer in de openingspost te vermelden ... ?
Het is nu 3 a 4 werkdagen wachten alvorens het bedrag op de creditcard wordt teruggestort
Helaas

AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed
Dat bericht kreeg ik ook in eerste instantie van DHL ....k hoop voor je dat het je wel lukt. K moet un eerst weer wachten totdat Google het geld terugstort op mijn creditcardRezania schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:28:
[...]
Oh, dat is spijtig om te horen, hoop dat mijn bestelling (ook met 00000) nog wel binnenkomt. Heb net contact opgenomen met DHL en die zeiden dat het morgen waarschijnlijk bezorgd wordt. Waar het tussen nu en mijn besteldatum (29 november) is geweest konden ze ook niet zeggen. Op vakantie ofzo?

Verwachten jullie dat de prijs van begin november (€299) nog eens gehaald wordt binnenkort?freak-me-baby schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:51:
De pixel 3a nu voor 345 op mediamarkt.de inclusief BTW
Mooie prijs...nu met de optie mailboxde,com ....hopelijk lukt het nu wel :-)
Toen ik Cyber Monday wilde bestellen voor €319 lukte het al niet meer.
Hoe komt het eigenlijk dat deze telefoons zo duur zijn in Nederland maar in Duitsland regelmatig hoge kortingen hebben? Is daar een logische reden voor of is het enkel omdat Google ze hier niet verkoopt?
@Rezania het feit dat winkels als Belsimpel hem ook in moeten kopen en eventuele garantieafhandeling zelf moeten doen zullen het grotendeels zijn. En daarnaast willen zij ook wat erop verdienen natuurlijk
Hij staat nu op € 335,- bij Saturn Deutschland, dat is best netjes. Belsimpel en Mobiel volgen elkaar altijd, af en toe zakt die prijs, zoals vandaag. Gaan elke keer 1 euro onder elkaar zitten (Mobiel nu € 420,-). Nog steeds wel een erg groot verschil met Duitsland.Bartjuh1981 schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:10:
[...]
Verwachten jullie dat de prijs van begin november (€299) nog eens gehaald wordt binnenkort?
Toen ik Cyber Monday wilde bestellen voor €319 lukte het al niet meer.

Ik denk niet dat ik mijn telefoon ooit nog ga krijgen. Zucht.
Voor de duidelijkheid, de eerste drie stappen waar nu de locatie bij ontbreekt, die waren ook in Eindhoven.
[ Voor 32% gewijzigd door Rezania op 12-12-2019 16:08 ]
Via maiboxde.com is mijn telefoon nu wel aangekomenRezania schreef op donderdag 12 december 2019 @ 16:08:
[Afbeelding]
Ik denk niet dat ik mijn telefoon ooit nog ga krijgen. Zucht.
Voor de duidelijkheid, de eerste drie stappen waar nu de locatie bij ontbreekt, die waren ook in Eindhoven.
Ja, die optie ben ik ook steeds meer aan het overwegen.freak-me-baby schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 12:05:
[...]
Via maiboxde.com is mijn telefoon nu wel aangekomen
Had dus contact met Google opgenomen, van waar blijft het? Krijg ik een antwoord dat er in de laatste 24 uur activiteit is geweest in de Track & Trace en misschien nog even wil wachten op mijn pakketje? Dus ik kijken bij de Track & Trace:

Erg hoopvol zoals je kan zien.
Edit: Andere Track & Trace geeft aan dat het pakket terug is gezonden naar Google, jammer.
[ Voor 7% gewijzigd door Rezania op 13-12-2019 12:56 ]
Voor de mensen die de 00000 truc willen proberen, mijn ervaring. Pakket verstuurd op 25 november met verwachte leverdatum tussen 27 en 29 november, pakket is nooit aangekomen en is 3 december afgeleverd bij de verzender. Geld is nog niet bijgeschreven op mijn creditcard ondanks bellen en herhaaldelijke via e-mail vragen naar een update (daar reageren ze overigens niet op). Ook de status in de store en track&trace blijft staan op verzonden met een aankomstdatum tussen 27 en 29 november. Alleen de Nederlandse DHL parcel site geeft aan dat de bestelling bezorgd is bij de verzender.
Je hebt je geld nog steeds niet terug? Dat is wel zorgwekkend. Kan je niet het geld terugkrijgen via je bank?Teknoviking schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 14:18:
Voor de mensen die de 00000 truc willen proberen, mijn ervaring. Pakket verstuurd op 25 november met verwachte leverdatum tussen 27 en 29 november, pakket is nooit aangekomen en is 3 december afgeleverd bij de verzender. Geld is nog niet bijgeschreven op mijn creditcard ondanks bellen en herhaaldelijke via e-mail vragen naar een update (daar reageren ze overigens niet op). Ook de status in de store en track&trace blijft staan op verzonden met een aankomstdatum tussen 27 en 29 november. Alleen de Nederlandse DHL parcel site geeft aan dat de bestelling bezorgd is bij de verzender.
Ik heb de pixel3a gewoon via ebay gekocht, was nieuw en binnen een week binnen. Kon hem naar mijn eigen adres versturen voor een x berdrag extra maar heb hem naar collega verstuurd die net in duitsland woonde. Als dat niet kon dan had ik hem gewoon naar huis gestuurd.
Wellicht ten overvloede maar mijn bestelling via google duitsland is ook gefaalt. :-/
Nu aan de telefoon om mijn geld terug te krijgen; gelukkig via credit card besteld dus mocht het niet nu lukken dan wel via VISA
Inmiddels maar 1tje via belsimpel besteld; mijn levenspartner kon niet wachten op een volgende aanbieding :-)
Nu aan de telefoon om mijn geld terug te krijgen; gelukkig via credit card besteld dus mocht het niet nu lukken dan wel via VISA
Inmiddels maar 1tje via belsimpel besteld; mijn levenspartner kon niet wachten op een volgende aanbieding :-)
Google Pixel 3A nu voor €333 op mediamarkt.de. Toch weer een aardige prijs.
Gratis af te halen in een vestiging in Duitsland (dus ideaal als je in het NL-DE grensgebied woont).
Gratis af te halen in een vestiging in Duitsland (dus ideaal als je in het NL-DE grensgebied woont).
Update inzake garantie, helaas.voor mijn 3a een beroep op moeten doen.
Heb de telefoon sinds mei2019, vrienden gehaald bij MM in herzogenrath. Enfin vanaf oktober hoorde ik van de gesprekspartners dat ik erg blikkerig klonk, wegviel en dan weer alsof ik een zwembad/hal ofzo stond.
Contact.opgenomen met google NL. Allerlei dingen gedaan. Ook fabrieksinstellingen. Helaas geen resultaat. Lijkt dua hardware mankement. Enfin, 18 december weer eens contact gezocht en ze boden me aan de 3a op te sturen, en ik zou een nieuwe krijgen. Binne 2-3 dagen notabene. De pixels worden dan wel niet verkocht in Nederland... De google medewerker (noem.hier gee namen) gaf aan dat de.voorraad in Nederland ligt. Toch wel ironisch.
Inmiddels.is het 9 januari... Heb nog niks. Heb tussendoor verschillende keren gemaild en gebeld... Ik moet maar geduld hebben. En ze wistrn niet wanneer ik m.kon verwachten. Toch apart; google weet alles van mij, maar niet wanneer ik een nieuwe telefoon van hen kan verwachten.
Nu afgelopen week weer gebeld. Andere medewerker aan de lijn. Die vroeg of ik een gereviseerde zou willen. .. Nou dacht het niet. Binnen 6 maanden defect, er is miij een nieuwe beloofd. Dus geen gereviseerde. Ondanks dat die vast door allerlei tests enz gaan.
Ik heb alle gesprekken laten opnemen (klantenservice google vraagt daar toestemming voor), dus zou toch duidelijk moeten zijn...
Nu bellen ze me morgen (vrijdag) terug. Ben bang dat het niks wordt. Dan vraag ik mijn geld maar terug. Ik ga niet akkkoord met een tweedehandsje, want zo voelt dat toch een beetje. en smoesjes als.niet op voorraad is kul, in duitsland via de google store staan ze nog volop in de verkoop.
Als je een nieuwe auto koopt die binnen half jaar mankementen vertoont, accepteer je toch ook geen occasion, met APK, als alternatief?
Vind trouwens ook wel dat het iets meer mag zijn. Ik wacht al bijna 4 weken, terwijk is toegezegd paar dagen. Vertraging kan, maar geef me dan duidelijkheid. Ik loop nu met een ouderwetse smartphone... Apps verwijden om andere te updaten. Schiet ook niet op.
Heb de telefoon sinds mei2019, vrienden gehaald bij MM in herzogenrath. Enfin vanaf oktober hoorde ik van de gesprekspartners dat ik erg blikkerig klonk, wegviel en dan weer alsof ik een zwembad/hal ofzo stond.
Contact.opgenomen met google NL. Allerlei dingen gedaan. Ook fabrieksinstellingen. Helaas geen resultaat. Lijkt dua hardware mankement. Enfin, 18 december weer eens contact gezocht en ze boden me aan de 3a op te sturen, en ik zou een nieuwe krijgen. Binne 2-3 dagen notabene. De pixels worden dan wel niet verkocht in Nederland... De google medewerker (noem.hier gee namen) gaf aan dat de.voorraad in Nederland ligt. Toch wel ironisch.
Inmiddels.is het 9 januari... Heb nog niks. Heb tussendoor verschillende keren gemaild en gebeld... Ik moet maar geduld hebben. En ze wistrn niet wanneer ik m.kon verwachten. Toch apart; google weet alles van mij, maar niet wanneer ik een nieuwe telefoon van hen kan verwachten.
Nu afgelopen week weer gebeld. Andere medewerker aan de lijn. Die vroeg of ik een gereviseerde zou willen. .. Nou dacht het niet. Binnen 6 maanden defect, er is miij een nieuwe beloofd. Dus geen gereviseerde. Ondanks dat die vast door allerlei tests enz gaan.
Ik heb alle gesprekken laten opnemen (klantenservice google vraagt daar toestemming voor), dus zou toch duidelijk moeten zijn...
Nu bellen ze me morgen (vrijdag) terug. Ben bang dat het niks wordt. Dan vraag ik mijn geld maar terug. Ik ga niet akkkoord met een tweedehandsje, want zo voelt dat toch een beetje. en smoesjes als.niet op voorraad is kul, in duitsland via de google store staan ze nog volop in de verkoop.
Als je een nieuwe auto koopt die binnen half jaar mankementen vertoont, accepteer je toch ook geen occasion, met APK, als alternatief?
Vind trouwens ook wel dat het iets meer mag zijn. Ik wacht al bijna 4 weken, terwijk is toegezegd paar dagen. Vertraging kan, maar geef me dan duidelijkheid. Ik loop nu met een ouderwetse smartphone... Apps verwijden om andere te updaten. Schiet ook niet op.
mijn pixel 3A XL is al weer een maandje binnen, ook op de 349 Mediamarkt.de bandwagon gesprongen.
gebruik gemaakt van de mailboxde oplossing, dat werkte (bijna) vlekkeloos.
voor alle toekomstige mailboxde gebruikers: zorg ervoor dat je registreert met voornaam/achternaam gelijk aan de rekening (in mijn geval paypal) die je gebruikt om je credits voor verzenden bij mailboxde te kopen, EN dat voornaam+achternaam gelijk zijn op de bestelling bij de mediamarkt.
Door een doopnamen dingetje (wie gebruikt die nou in alledaagse handelingen...) liep ik een week vertraging op omdat mailboxde dan volgens de duitse postwet machtigingen nodig heeft, omdat het voor hun lijkt alsof de ontvanger != betaler van shipment.
(ik heb namens mijn doopnaam mijn roepnaam dus gemachtigd voor ontvangst)
advies: stuur ze even een mailtje als dit voorkomt, ze helpen je dan adequaat (reactie eerstvolgende werkdag met bijlages die ik moest tekenen en uploaden, inclusief instructie). braaf blijven wachten resulteert in een pakket dat eeuwig in het warenhuis blijft liggen (wordt pas processed als de machtiging is afgevinkt)
verder gewoon een proces van duitse degelijkheid, beter zo dan dat iemand je pakket halverwege kan afpakken toch.
gebruik gemaakt van de mailboxde oplossing, dat werkte (bijna) vlekkeloos.
voor alle toekomstige mailboxde gebruikers: zorg ervoor dat je registreert met voornaam/achternaam gelijk aan de rekening (in mijn geval paypal) die je gebruikt om je credits voor verzenden bij mailboxde te kopen, EN dat voornaam+achternaam gelijk zijn op de bestelling bij de mediamarkt.
Door een doopnamen dingetje (wie gebruikt die nou in alledaagse handelingen...) liep ik een week vertraging op omdat mailboxde dan volgens de duitse postwet machtigingen nodig heeft, omdat het voor hun lijkt alsof de ontvanger != betaler van shipment.
(ik heb namens mijn doopnaam mijn roepnaam dus gemachtigd voor ontvangst)
advies: stuur ze even een mailtje als dit voorkomt, ze helpen je dan adequaat (reactie eerstvolgende werkdag met bijlages die ik moest tekenen en uploaden, inclusief instructie). braaf blijven wachten resulteert in een pakket dat eeuwig in het warenhuis blijft liggen (wordt pas processed als de machtiging is afgevinkt)
verder gewoon een proces van duitse degelijkheid, beter zo dan dat iemand je pakket halverwege kan afpakken toch.
[ Voor 4% gewijzigd door dyrc op 15-01-2020 10:55 ]
Hoi allemaal, gaat er iemand nog toevallig naar Duitsland om een pixel 3a te halen?
Denk dat ik eerdaags naar kleve rijd naar Saturn.Grottoman schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:10:
Hoi allemaal, gaat er iemand nog toevallig naar Duitsland om een pixel 3a te halen?
Wat kost ie daar nu dan?mregeling schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 07:42:
[...]
Denk dat ik eerdaags naar kleve rijd naar Saturn.
Ik ben evt ook geinteresseerd
4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W
325 voor de gewone en 395 voor de XLKoningPaulus schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:52:
[...]
Wat kost ie daar nu dan?
Ik ben evt ook geinteresseerd
Gekocht bij Saturn Duitsland voor 315 incl Google nest mini.
[ Voor 75% gewijzigd door KoningPaulus op 14-03-2020 10:00 ]
4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W
Blijft een vreemd verschijnsel dat de 3a via Amazon.de voor 286 euro verkrijgbaar is, alleen die wordt niet (mag niet?) aan nederland geleverd. Op Amazonr.nl is de 3a 350 euro. Vindt ik best een groot verschil. Dus maar wachten op de 4a.
Verwijderd
Hey guys, I have a question:
So, I've bought Pixel 3a on the German store and sent it to my friend's address, so he could forward it to me afterwards.
The issue is, when he went to the post office with the phone, they have said that they can't send the phone out of the country, because of the battery. That makes no sense to me as I've ordered a plenty of stuff from amazon.de and amazon.co.uk which had batteries and it was never a problems.
Did you encouonter such issues and what is the solution there?
Thanks!
So, I've bought Pixel 3a on the German store and sent it to my friend's address, so he could forward it to me afterwards.
The issue is, when he went to the post office with the phone, they have said that they can't send the phone out of the country, because of the battery. That makes no sense to me as I've ordered a plenty of stuff from amazon.de and amazon.co.uk which had batteries and it was never a problems.
Did you encouonter such issues and what is the solution there?
Thanks!
De Pixel 3a is nu mooi in de aanbieding bij de Duitse Saturn en Mediamarkt voor 299 euro. Zouden jullie deze telefoon nog aanraden of een maand wachten op de Pixel 4a (die wel duurder zal zijn)? Of is deze 299 euro een gouden deal?
Dat de 299 een goede prijs is, dat is wel duidelijk. Dat de Pixel 4a binnenkort (mei?) uit gaat komen is ook wel duidelijk. Grote kans dus ook dat de Pixel 3a vanaf dan een lage prijs zal houden, of dat 299 of iets lager of hoger is dat weet niemand nog natuurlijk.WizZie- schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:37:
De Pixel 3a is nu mooi in de aanbieding bij de Duitse Saturn en Mediamarkt voor 299 euro. Zouden jullie deze telefoon nog aanraden of een maand wachten op de Pixel 4a (die wel duurder zal zijn)? Of is deze 299 euro een gouden deal?
Of je liever wilt wachten of nu toeslaan.. dat is lastig te bepalen. Wil je nu een goedkope telefoon met een goede camera? Dan de 3a kopen. Kan je wachten, dan zou ik lekker wachten. De 4a gaat ongetwijfeld weer duurder zijn (399?), maar je weet nog niet zeker wat je ervoor terug krijgt.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Ik hoef hem niet heel snel te hebben. Ben vooral benieuwd of de 4a die 100 euro extra waard zal zijn.evleerdam schreef op woensdag 15 april 2020 @ 11:36:
[...]
Dat de 299 een goede prijs is, dat is wel duidelijk. Dat de Pixel 4a binnenkort (mei?) uit gaat komen is ook wel duidelijk. Grote kans dus ook dat de Pixel 3a vanaf dan een lage prijs zal houden, of dat 299 of iets lager of hoger is dat weet niemand nog natuurlijk.
Of je liever wilt wachten of nu toeslaan.. dat is lastig te bepalen. Wil je nu een goedkope telefoon met een goede camera? Dan de 3a kopen. Kan je wachten, dan zou ik lekker wachten. De 4a gaat ongetwijfeld weer duurder zijn (399?), maar je weet nog niet zeker wat je ervoor terug krijgt.
Vandaag de Pixel 3a besteld voor 339 met gratis verzending bij de spaanse Google Play store. Levering tussen 2 en 9 mei.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Mag ik vragen waarom je nu nog de Pixel 3a hebt besteld? De Pixel 4a komt waarschijnlijk over een paar weken voor 60 euro meer uit.aveenhuysen schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 23:02:
Vandaag de Pixel 3a besteld voor 339 met gratis verzending bij de spaanse Google Play store. Levering tussen 2 en 9 mei.
Ik wil geen gat in mijn scherm als het even kan. Verder is de 3a nu zover doorontwikkeld en zijn de kinderziektes er wel uit en die 4a is net nieuw en nog maar even afwachten wat voor kinderziektes ie heeft.Ruzor schreef op zondag 3 mei 2020 @ 09:29:
[...]
Mag ik vragen waarom je nu nog de Pixel 3a hebt besteld? De Pixel 4a komt waarschijnlijk over een paar weken voor 60 euro meer uit.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Twijfel op dit moment ook tussen de 3A aanschaffen, of toch wachten op de 4A.
Eind maart is mijn abbo afgelopen; als ik nu verleng via mobiel.nl kan ik de 3A voor 260-290 kopen (afhankelijk van welk type abbonement ik kies).
Tenzij de 4A ook in een actie wordt gezet door mobiel.nl/ lijkt het me niet dat ze die prijs gaan evenaren (3A los toestel was bij release 479 euro volgens pricewatch).
Iemand die vorig jaar icm 2-jarig abbonement de 3A heeft gekocht en zo ja wat betaalde je voor het toestel?
Eind maart is mijn abbo afgelopen; als ik nu verleng via mobiel.nl kan ik de 3A voor 260-290 kopen (afhankelijk van welk type abbonement ik kies).
Tenzij de 4A ook in een actie wordt gezet door mobiel.nl/ lijkt het me niet dat ze die prijs gaan evenaren (3A los toestel was bij release 479 euro volgens pricewatch).
Iemand die vorig jaar icm 2-jarig abbonement de 3A heeft gekocht en zo ja wat betaalde je voor het toestel?
Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn in een leuke deal.
De Pixel 3a is momenteel (de maand juni) in de aanbieding in de Franse Google Store voor €250.
Ik heb hem besteld middels de welbekende Zipcode 00000 truc en hij wordt vanmiddag afgeleverd via DHL.
De Pixel 3a is momenteel (de maand juni) in de aanbieding in de Franse Google Store voor €250.
Ik heb hem besteld middels de welbekende Zipcode 00000 truc en hij wordt vanmiddag afgeleverd via DHL.
Heb je hem inmiddels ontvangen?Diederick90 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 11:08:
De vele horror verhalen over retourzendingen enzo houdt mij wel een beetje tegen maar die prijs is gewoon onweerstaanbaar.
Ik heb geen CC en zal dan wel met Paypal aan deslag moeten gaan maar weet niet hoe het zit met terug krijgen van geld mocht het toch mis gaan...
-
Ja, hij is gisteravond keurig netjes geleverd. Als je het zoals onderstaand invult zou het moeten werken.Zuidd schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:04:
[...]
Heb je hem inmiddels ontvangen?
De vele horror verhalen over retourzendingen enzo houdt mij wel een beetje tegen maar die prijs is gewoon onweerstaanbaar.
Ik heb geen CC en zal dan wel met Paypal aan deslag moeten gaan maar weet niet hoe het zit met terug krijgen van geld mocht het toch mis gaan...
Ik had voor de zekerheid Internationale shipping gekozen. Je krijgt volgens mij nog wel een melding dat ze je adres niet herkennen, maar dat kan je wegklikken.
Ik twijfelde zelf overigens ook wel even. Maar toen bedacht ik mij van worst case scenario sturen ze de telefoon terug naar de afzender en moeten ze het bedrag terugstorten.
:fill(white):strip_exif()/f/image/c1YOjFfMTk2tkRwOF2RBJxxc.png?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Diederick90 op 04-06-2020 11:19 . Reden: Extra informatie toegevoegd. ]
Dit geeft me toch wel wat meer vertrouwen zo... Ik ga het vanavond maar eens proberen na werk! Bedankt!
-
Zit wel te twijfelen om de 3a te kopen via de Frans Store, aangezien de 4a vertraagd is.
250,- is een mooie prijs.
250,- is een mooie prijs.
Houd je ons op de hoogte? Ik twijfel ook heel erg...Zuidd schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:35:
[...]
Dit geeft me toch wel wat meer vertrouwen zo... Ik ga het vanavond maar eens proberen na werk! Bedankt!
Huidige status is dat het mij niet lukt om te betalen.majoh schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:03:
[...]
Houd je ons op de hoogte? Ik twijfel ook heel erg...
Als ik Paypal selecteer en op de betalen knop druk verschijnt een wit leeg venster waar ik niets mee kan. Heb nu drie soorten browsers geprobeerd op twee computers, bij allemaal hetzelfde.
Schijnbaar werkt het alleen met Google Pay i.c.m. gekoppelde Paypal?
Vanuit de Google Pay website lukt het me niet om mijn Paypal te koppelen. Kan de optie iig niet vinden.
Via smartphone lukt het niet om Google Pay te installeren, volgens de G Store is mijn device niet supported (Nexus 5x)
Toch maar een keer een CC aanvragen denk ik dan maar.
-
Ik heb er gisteravond ook 1 besteld op de manier. De betaling met VISA cc is goed gegaan. Telefoon is nog niet verstuurd volgens de tracking . Zal een update geven als ik meer weet.Diederick90 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:18:
[...]
Ja, hij is gisteravond keurig netjes geleverd. Als je het zoals onderstaand invult zou het moeten werken.
Ik had voor de zekerheid Internationale shipping gekozen. Je krijgt volgens mij nog wel een melding dat ze je adres niet herkennen, maar dat kan je wegklikken.
Ik twijfelde zelf overigens ook wel even. Maar toen bedacht ik mij van worst case scenario sturen ze de telefoon terug naar de afzender en moeten ze het bedrag terugstorten.
Aanvulling: de 3a XL is daar ook in de aanbieding met 150,- korting voor 329,-Diederick90 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 11:08:
Volgens de tekst nog de hele maand juni.
Maar zou best eens op=op kunnen zijn, vanwege de komst van de 4a.
Ik zit nog te wachten op mijn Pixel 3a. Heb de bestelling op 4 juni gedaan via de Franse play-store. Levering zou voor 10 juni moeten plaats vinden. Hij moet vanuit Ierland komen. Volgens de status pagina van de bestelling is hij nog niet verstuurd. Voor mijn aanschaf is een reservering gemaakt op mijn c.c. maar het is dus nog niet echt afgeboekt. Ik ben benieuwd of dit nog geleverd gaat worden. Leverdatum kan alleen nog worden gehaald als ze vandaag nog in actie komen. Wordt vervolgd.......Romoni schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 16:17:
[...]
Ik heb er gisteravond ook 1 besteld op de manier. De betaling met VISA cc is goed gegaan. Telefoon is nog niet verstuurd volgens de tracking . Zal een update geven als ik meer weet.
Ik heb hem ook via de Franse Google Store besteld. Hopelijk komt hij snel binnen
Wordt vervolgd...
Wordt vervolgd...
Ik heb hem afgelopen zondagmiddag ook via de Franse Google Store besteld, dankzij en met behulp van de uitgebreide aanwijzingen van Diederick90 over de te gebruiken adressering (
!!), met verwachte leverdatum tussen 11 en 15 juni.
Zojuist ontving ik een email van Google Store dat mijn bestelling onderweg is / aangeboden aan DHL. De DHL track en trace is nog niet actief, hopelijk volgt dat later vandaag.
Zojuist ontving ik een email van Google Store dat mijn bestelling onderweg is / aangeboden aan DHL. De DHL track en trace is nog niet actief, hopelijk volgt dat later vandaag.
Gisteren om 09:00 besteld in de Franse store, zojuist al geleverd via DHL.
Dat is snel, en andere niet, heb je dezelfde weg gevolgd als Diederick hierboven beschreef? Ook internationaal post of standaard?sawmire schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:56:
Gisteren om 09:00 besteld in de Franse store, zojuist al geleverd via DHL.
Ik heb exact dezelfde weg gevolgd met internationale verzendingmajoh schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:26:
[...]
Dat is snel, en andere niet, heb je dezelfde weg gevolgd als Diederick hierboven beschreef? Ook internationaal post of standaard?
Hij is zojuist ook bij mij afgeleverd. Gisteren is de levering in gang gezet. Ik dacht op basis van de mail dat het vanuit Ierland geleverd zou worden, maar dat was de locatie die de bestelling coördineert. Bestelling is via Eindhoven -> Brussel -> Amsterdam bij mij terecht gekomen. Geheel volgens de planning zoals het in de email stond. In ieder geval wil ik Diederick90 nog bedanken voor deze super besteltip!Romoni schreef op maandag 8 juni 2020 @ 14:18:
[...]
Ik zit nog te wachten op mijn Pixel 3a. Heb de bestelling op 4 juni gedaan via de Franse play-store. Levering zou voor 10 juni moeten plaats vinden. Hij moet vanuit Ierland komen. Volgens de status pagina van de bestelling is hij nog niet verstuurd. Voor mijn aanschaf is een reservering gemaakt op mijn c.c. maar het is dus nog niet echt afgeboekt. Ik ben benieuwd of dit nog geleverd gaat worden. Leverdatum kan alleen nog worden gehaald als ze vandaag nog in actie komen. Wordt vervolgd.......
Top, dan ga ik hem toch ook maar bestellen. Super goede prijs 
Edit, net de screenshot precies gevolgd. Hopelijk ook snel binnen...
Edit, net de screenshot precies gevolgd. Hopelijk ook snel binnen...
[ Voor 36% gewijzigd door majoh op 09-06-2020 18:25 ]
Mijn 3a is ook bezorgd vandaag na besteld te hebben op zaterdagavond met CC van familielid! Best wel snel maar daar betaal je dan ook wel voor.
Uiteindelijk heb ik ook gekozen voor de expres internationaal verzending. Mijn gevoel zegt me dat de standaard optie ook wel aankomt met het enige verschil dat het langer duurt, als er mede tweakers zijn die dit kunnen verifiëren zou dat misschien geld kunnen schelen.
Uiteindelijk heb ik ook gekozen voor de expres internationaal verzending. Mijn gevoel zegt me dat de standaard optie ook wel aankomt met het enige verschil dat het langer duurt, als er mede tweakers zijn die dit kunnen verifiëren zou dat misschien geld kunnen schelen.
-
Nu update van DHL dat hij van Tilburg naar mijn woonplaats gestuurd gaat worden. Dus tot nu toe gaat het gewoon goed
Bij mij is de Pixel 3a vanmiddag ook bezorgd (besteld zondag 7 jun).
Bij de bestelling had ik wel de express internationale verzending geselecteerd, maar bij de afrekening was die verdwenen (moest wat heen en weer klikken om cc gegevens goed in te voeren, misschien is daar ergens iets misgegaan).
Ik heb uiteindelijk dus totaal € 249,= betaald, het lijkt erop dat de bezorging dan 1 of misschien 2 dagen langer duurt dan bij express verzending.
Bij de bestelling had ik wel de express internationale verzending geselecteerd, maar bij de afrekening was die verdwenen (moest wat heen en weer klikken om cc gegevens goed in te voeren, misschien is daar ergens iets misgegaan).
Ik heb uiteindelijk dus totaal € 249,= betaald, het lijkt erop dat de bezorging dan 1 of misschien 2 dagen langer duurt dan bij express verzending.
Waar vermeld je de woonplaats in dit verhaal?Diederick90 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:18:
[...]
Ja, hij is gisteravond keurig netjes geleverd. Als je het zoals onderstaand invult zou het moeten werken.
[Afbeelding]
Gewoon na de Postcode?
Doh.. Dat ik dit topic nu pas vind....
Halverwege mei een 3a besteld bij belsimpel, 360 euro afgetikt..
Halverwege mei een 3a besteld bij belsimpel, 360 euro afgetikt..
Heb ik inderdaad gedaan jaTR1969 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:07:
[...]
Waar vermeld je de woonplaats in dit verhaal?
Gewoon na de Postcode?
Zondag een 3a en een 3a XL besteld, normale verzending gekozen, woonplaats op de adres-regel toegevoegd na de postcode en dinsdag in huis.Diederick90 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 11:08:
Bedankt voor de tip!
Woensdag avond ook door mij besteld via normale verzending.
Vandaag bericht dat het is verzonden.
Het lijkt dus goed te gaan!
Bedankt voor het delen van deze super tip!!
Vandaag bericht dat het is verzonden.
Het lijkt dus goed te gaan!
Bedankt voor het delen van deze super tip!!
Zojuist ook maar besteld.
Ben erg benieuwd naar de Pixel ervaring!
Normale verzending gekozen en verwachte levering ergens volgende week.
Ben erg benieuwd naar de Pixel ervaring!
Normale verzending gekozen en verwachte levering ergens volgende week.
Ik heb zojuist ook de Pixel 3A besteld.
Ben het wachten op de 4A beu, kan nog wel een paar maanden duren voordat deze leverbaar wordt, en mijn Honor 9 is al maanden echt dringend aan vervanging toe (wifi doet het vaker niet dan wel en de laatst beschikbare beveiligingspatch is van juli 2019).
Toch wel even spannend of het goed gaat, omdat als land automatisch FRANCE wordt toegevoegd bij het afleveradres. Heb voor de standaard verzending gekozen.
Verder de adressering aangehouden zoals in dit topic beschreven. Maar er staat nu dus "The Netherlands", met direct eronder FRANCE.
En idd, bedankt voor de tip!
Ben het wachten op de 4A beu, kan nog wel een paar maanden duren voordat deze leverbaar wordt, en mijn Honor 9 is al maanden echt dringend aan vervanging toe (wifi doet het vaker niet dan wel en de laatst beschikbare beveiligingspatch is van juli 2019).
Toch wel even spannend of het goed gaat, omdat als land automatisch FRANCE wordt toegevoegd bij het afleveradres. Heb voor de standaard verzending gekozen.
Verder de adressering aangehouden zoals in dit topic beschreven. Maar er staat nu dus "The Netherlands", met direct eronder FRANCE.
En idd, bedankt voor de tip!
Ik heb exact deze handleiding gevolgd. En netjes aangekomen vandaag. Dus ook geen woonplaats ingevuld.Diederick90 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:18:
[...]
[Afbeelding]
Thanks voor de tip. Lees mensen hier ook zonder international shipping gelukt is. Dat scheelt nog eens wat geld. Echt good value for money.
Ik was ook echt aan het wachten op de 4a, maar met nog meer uitstel deze gekocht voor de tussentijd. Fijne telefoon. Thanks voor de tips!
Hmmm, heel interessant! Mijn Galaxy S9 heeft een kapotte USB-C poort, waar ik me ontzettend aan erger. Net als een batterijduur die na net een jaar in bezit al echt dramatisch te noemen is.
Eens even wat reviews kijken van de 3a óf toch wachten op de 4a.
Eens even wat reviews kijken van de 3a óf toch wachten op de 4a.
[ Voor 5% gewijzigd door Peter_Aragorn op 12-06-2020 13:05 ]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Als je kiest voor gratis verzending, welke koeriersbedrijf komt het dan afleveren (DHL, PostNL, anders? Zit daar dan ook wel een track en trace bij dat je het kunt volgen wanneer de pakketbezorger onderweg is?
Alvast bedankt.
Oh en nog iets, werkt paypal nu wel of nog steeds alleen met CC mogelijk?
Alvast bedankt.
[ Voor 15% gewijzigd door Arsenius op 12-06-2020 13:48 ]
Hier niet geprobeerd met PayPal, maar wil nog niet lukken. De spinner blijft maar laden. Helaas geen CC.Arsenius schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:38:
Als je kiest voor gratis verzending, welke koeriersbedrijf komt het dan afleveren (DHL, PostNL, anders? Zit daar dan ook wel een track en trace bij dat je het kunt volgen wanneer de pakketbezorger onderweg is?
Alvast bedankt.
Edit: ook nog even op de telefoon geprobeerd, zelfde resultaat

[ Voor 6% gewijzigd door thof op 12-06-2020 15:39 ]
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Mijn Pixel 3A (gratis verzending) werd bezorgd door DHL. Twee dagen na de bestelling ontving ik een Google Store email met daarin een link naar een track en trace code/pagina van DHL om de bezorging te kunnen volgen.Arsenius schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:38:
[...]
Ik krijg de volgende melding in het Frans:
Kan uw adres niet verifiëren. Het is mogelijk dat het nieuw is en nog niet is toegevoegd aan onze database, of dat het onjuist is ingevoerd. Om vertragingen bij de levering te voorkomen, raden we u aan een gevalideerd adres te gebruiken.
Dan moet ik mijn adres selecteren en is Ville aangepast van the Netherlands naar France.
Ik zie dan als adres staan:
Straatnaam 1, 1111 AA, the Netherlands.
France
+31612345678
Hadden meer mensen dit?
En gratis verzenden of die van 13.99 doen?
Kan uw adres niet verifiëren. Het is mogelijk dat het nieuw is en nog niet is toegevoegd aan onze database, of dat het onjuist is ingevoerd. Om vertragingen bij de levering te voorkomen, raden we u aan een gevalideerd adres te gebruiken.
Dan moet ik mijn adres selecteren en is Ville aangepast van the Netherlands naar France.
France
+31612345678
Hadden meer mensen dit?
[ Voor 14% gewijzigd door DeBaroN op 12-06-2020 19:12 ]
Bij mij staat er inderdaad France. Dit is in het laatste scherm nog maar 'FR'. Heb de goedkope verzending gedaan. Komt vast goed zo
Jep. Ik kreeg die melding inderdaad ook. En bij mij staat er ook The Netherlands, dat heb ik immers zelf ingevoerd.baronruud schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:32:
Ik krijg de volgende melding in het Frans:
France
+31612345678
Hadden meer mensen dit?
En daaronder nu dus ook FRANCE.
Ik heb het maar zo gelaten. Hopelijk gaat het goed, heb de standaard verzending gekozen en betaald met cc.
Bedankt voor de tip
! Heb net een 3a XL besteld met CC.
Heb ook maar een Pixel 3a XL besteld via bovenstaande methode met standaard verzending. Ik ben benieuwd wanneer hij aankomt. Kan mijn Pixel 3a naar mijn dochter
Kreeg het niet gekocht zonder in te loggen op (mijn) google account, maar het wachten op de 4A duurde te lang (en rumors over verder uitstel).
Standaard verzending + CC gekozen, gebruikten jullie bogus google accounts? (Keuze kopen zonder account kwam er niet doorheen)
Standaard verzending + CC gekozen, gebruikten jullie bogus google accounts? (Keuze kopen zonder account kwam er niet doorheen)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
International priority shipping?Diederick90 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 11:08:
ik hoop dat je eruit bent, ik zie net een bericht dat de 4a naar oktober is verzet.WizZie- schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:37:
Zie net In mijn bestelgegevens staan:
“ De verzending is vertraagd. We proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden en sturen u een e-mail zodra deze onderweg is.”
Afwachten maar even hoe het verder ontwikkeld.
“ De verzending is vertraagd. We proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden en sturen u een e-mail zodra deze onderweg is.”
No worries. Dat had ik ook in het weekend. Morgen of overmorgen wordt hij waarschijnlijk verzonden.TR1969 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 18:02:
Zie net In mijn bestelgegevens staan:
Hier ook besteld via de Google store in Frankrijk. De 4a laat echt te lang op zich wachten nu, en deze deal kan je dan niet laten lopen!
Echt heb de 3a nu een paar dagen. Maar wat ben ik er blij mee. Processor is echt meer dan goed genoeg voor alles wat ik met mijn telefoon doe. En accu haalt het einde van de dag wel.
En die camera is echt top. Mijn Untappd bier foto's zagen er nooit zo goed uit.
:strip_exif()/f/image/GxzCi1vRDZ941ATKMDYrxOOR.jpg?f=fotoalbum_large)
Die 250 euro is niets anders dan een koopje. Nogmaals thanks voor alle tips.
En die camera is echt top. Mijn Untappd bier foto's zagen er nooit zo goed uit.
:strip_exif()/f/image/GxzCi1vRDZ941ATKMDYrxOOR.jpg?f=fotoalbum_large)
Die 250 euro is niets anders dan een koopje. Nogmaals thanks voor alle tips.
Zojuist ook de 3a besteld! Bedankt voor bestel uitleg ;)!
Nog een tip voor degene die én ING hebben en toe zijn aan een nieuw abonnement:
Via ING rentewinkel krijg je deze maand gratis €60 euro korting bij Mobiel.nl
Met een nieuw, 2 jarig vodafone abonnement á 13€ per maand (4 gb) betaal ik nu €195 voor de 3a.
Via ING rentewinkel krijg je deze maand gratis €60 euro korting bij Mobiel.nl
Met een nieuw, 2 jarig vodafone abonnement á 13€ per maand (4 gb) betaal ik nu €195 voor de 3a.
Gisteren de 3A XL besteld via de Franse Google Store met priority shipping, ben benieuwd!
offtopic:
Status 18-06 17:20 - Ontvangen!
Status 18-06 17:20 - Ontvangen!
[ Voor 69% gewijzigd door maxboone op 18-06-2020 17:19 ]
Zojuist ook de 3a besteld via de Franse google Store - normale levering. Ik was tijdens de bestelling ingelogd met mijn persoonlijke Google Account en daar geen problemen mee ervaren. Bestelling is verder helemaal geslaagd.
Ik ben het wachten op de 4a een beetje zat en dit is gewoon een hele goede deal. Mijn Nokia 7.1 is echt aan vervanging toe.
Ik ben het wachten op de 4a een beetje zat en dit is gewoon een hele goede deal. Mijn Nokia 7.1 is echt aan vervanging toe.