Rogiervanzijl schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:04:
Ik heb de V7 nu twee weken in gebruik. Vraag maar raak.
Accu, top, veel gebruikt, veel filmpjes gekeken etc, niet representatief voor dagelijks gebruik en maar 12% accu weg in 15 dagen.
Ik heb "goede" Panasonic 18650 cellen gekocht bij nkon voor 2,60st.
Beweging is uit te zetten en op gevoeligheid in te stellen. Bij mij staat aan het einde vd dag de zon recht in de sensor, dan reageert ie niet altijd accuraat. (blaadje of vogel geeft dan melding)
Beeld is top, geluid is top. Spreken werkt bij mij niet op dit moment, als ik weer thuis ben ga ik hier naar kijken.
App is eenvoudig, doet wat ie moet doen, niet super intuïtief, maar na een dag is het duidelijk.
De cloud werkt wmb goed. Wat je wilt zien trekt ie lokaal. Altijd filmpjes van 15sec
Live kijken kan drie minuten.
WiFi verbinding is matig. Geen 5ghz. Bij mij op ca 5m gaat het wel, maar krijg toch nog wel eens de melding van slecht bereik.
Hij zou waterdicht zijn, maar ik zie weinig wat daar op wijst. (geen o-ringen etc) Hij hangt bij mij redelijk droog, maar hier blijf ik wat sceptisch over.
Bevestiging is via montageplaat met goede zeer sterke tape of bijgeleverde schroeven.
Hij hangt bij mij dicht naast de deurpost en de infrarood leds geven veel reflecterend licht, zodat je snachts weinig ziet. Ik denk dat personen binnen 2 Meter goed te zien zijn.
Ik heb de v7 voor 26,- via alie. Chime los gekocht voor 9,-
Koppelen was zo gepiept.
V7 koppelen aan mijn galaxy s9 was ook zo gepiept.
Tot nu toe tevreden. Dat live spreken wil ik wel graag weer aan de praat hebben, hoewel ik me afvraag of ik dat ga gebruiken.
Als er nog vragen zijn, at your service