Toon posts:

Tropisch weer, wat hebben we geleerd?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 252 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Laptopjes zijn vrijwel altijd wel zwart, en das vervelend als je net terugkomt van vakantie en je zit in de auto te tetrissen of zoiets, dan worden die knopjes wel heel warm. (maar ja, mijn Sony laptop heeft me toch goed geserved in Belgie, zou erg kut geweest zijn zonder mijn laptoppie, alleen jammer dat de batterij redelijk snel leeg is bij spellen

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 20-08 17:11
Op zondag 29 juli 2001 16:46 schreef thedolf het volgende:

[..]

Er zijn er echt wel meer die dat uit de tap hebben. Ik woon naast zo'n cafe.
NAAR MIJN WETEN

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op zaterdag 28 juli 2001 19:03 schreef thedolf het volgende:

[..]

Stakker. Moet je eens bij philips gaan werken in de glasfabriek. Temperaturen van 90 tot 102 graden.
Wel om het half uur een verplichte pauze van 10 min en bouillon om mee af te koelen.
Ik werk op de Hor 3003 hij heeft gelijk wat de temperatuur betreft
Het is 90 a 100 gevoels graden daar, de echte temp is daar ongeveer 45 tot 50 graden
De ramen mogen niet open i.v.m kromtrekkend glas . :)
Het woord stakker keur ik af net als die houders 6 voet die ja maakt ,de ballen!

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Hai folks, >:)

...gewoon je kast open gooien en er een huis, tuin en keuken ventilator voor zetten, dit scheelde bij mij ruim 8 graden!!!! *D
....ik denk dat ik met een ventilator (je hebt ventilatoren in alle doorsnedes en blaaskracht) en stuk PVC rioolbuis eens ff flink aan de slag
ga...rond gat in je kast...keurig de rioolbuis er op kitten met een mooie afwerk kraag, ventilator aan de buis bevestigen(ook met kraag!)....blazen met die hap!!!!

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 16:46 schreef thedolf het volgende:

[..]

Er zijn er echt wel meer die dat uit de tap hebben. Ik woon naast zo'n cafe.
VET!!!!!! :9 :9 moet je een buis van de tap naar jou(als t van jou is) huis, slaapkamer erc. vanuis je luie stoel tappen :) :9

• Rappie
  • Laatst online: 12-08 21:15
tijdens mijn lan afgelopen weekend was mijn cpu 55 graden :( , toen heb ik een extra fan recht voor mijn cpu gebonden (met tairips)

hij is daarna niet meer boven de 45 uit gekomen :)

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Ik hoef niet terug te klokken en meer fans te hangen :)
lekker he WATER

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Pagina: 1 2 Laatste