Ok, na de vorige hitte ellende wordt het weer tropisch weer de komende week 
Wat gaan jullie doen, onderklokken
,terugklokken :(
,beter koelen
of op vakantie zonder de pc?
Wat gaan jullie doen, onderklokken
Verwijderd
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Powered by ProBNC
yup, same here, kast openzetten helpt ook bij mij, scheelt 5 graden ofzoOp donderdag 26 juli 2001 16:04 schreef schizofreen het volgende:
gewoon overklokked houden: op 35 graden (aircooled)
hehehehehe, jouw moeder rent naar de Aldi om zo'n Dremelding te halen....alles voor de kinderenOp donderdag 26 juli 2001 16:20 schreef Da Joker het volgende:
Dat mijn pc's nog steeds goed lopen met 100 % cpu load en dat ze niet oververhit raken.
Verder heb ik geleerd dat mijn ma veel sneller bij de aldi is dan ik en heb ik geleerd dat windows een kutsysteem blijft, maar dat wisten jullie al
1+1+1 = 1
Verwijderd
HODL
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Wij hebben ook een laptop via draadloos LAN, is idd wel DE oplossingOp donderdag 26 juli 2001 16:31 schreef cool0 het volgende:
Pc laten zoals hij is in de tuin zitten (Met laptop en draadloos lan) en straks op vakantie spanje en veel chicka's kijken
Verwijderd
Hail to the king baby!
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Rookworst zonder R is ook worst.
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
Stakker....Op donderdag 26 juli 2001 16:08 schreef rob van den broek het volgende:
zo te lezen gaan er een hoop tweakers een paar wekelijkse ontwenningskuur tegemoet met veel warmte en geen computer
Ik dus niet, gewoon doorwerken en in de herfst ......TROUWEN!
geen vakantie=idd stakkerOp donderdag 26 juli 2001 17:11 schreef Kees_Mot het volgende:
[..]
Stakker....
kees_mot wil bruidsmeisje zijnOp donderdag 26 juli 2001 17:11 schreef Kees_Mot het volgende:
[..]
Stakker....
zeker weten, vraagt ook nooit waarom ik vanalles koop en daarna weer verkoop of dat er iets kapot gaat (eerste generatie athlon met een mislukt soldeerproject, had een 750 om zeep geholpen en toen kreeg ik van haar een 900 en die waren wel duur toen....)Op donderdag 26 juli 2001 17:14 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
kijk da's nou de ideale vrouw
Rookworst zonder R is ook worst.
Bewuste keuze van ons. Vinden kids van anderen leuk (omdat ze ook weer weggaan).Op donderdag 26 juli 2001 17:18 schreef BezurK het volgende:
Ideale vrouw is een vrouw die geen kinderen wil?
Mmm, het lijkt mij wel lache hoor om een stel van die kleine rascals in m'n gezin te hebben...
Als je geen kids heb, die niet oud worden, wat is dan je doel in't leven? Wie neemt afscheid van je als je dood ben? Niemand toch?
* BezurK moet er niet aan denken om in z'n eentje 80 te worden...
Mijn idee!Op donderdag 26 juli 2001 17:02 schreef sPiNe het volgende:
ZUIPUH!!!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik hoef later ook geen kinderen, ze zijn ten eerste zeer irritant, vooral die kleutersIdeale vrouw is een vrouw die geen kinderen wil?
Mmm, het lijkt mij wel lache hoor om een stel van die kleine rascals in m'n gezin te hebben...
Als je geen kids heb, die niet oud worden, wat is dan je doel in't leven? Wie neemt afscheid van je als je dood ben? Niemand toch?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
heb ook 13 jaar lang in een rooster met nachtdiensten gewerkt, nooit meer wat mij betreftOp donderdag 26 juli 2001 17:23 schreef Demoniac het volgende:
Veel werken en waterkoeling kopen
Heb deze week nachtdienst, verdient echt lekker
Is ook maar vakantiewerk...Op donderdag 26 juli 2001 17:25 schreef rob van den broek het volgende:
[..]
heb ook 13 jaar lang in een rooster met nachtdiensten gewerkt, nooit meer wat mij betreft
Werk nu alleen nog dag/avond (geen weekend/feestdagen) en heb dezelfde onregelmatigheidstoeslag als de vol continu ploegIk klaag niet
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Wat zijn jouw nachtelijke werkzaamheden dan ?Op donderdag 26 juli 2001 17:32 schreef Demoniac het volgende:
Is ook maar vakantiewerk...
Collega's zijn trouwens heel gezellig dus de tijd is zo voorbij
Voor vast zou ik denk ik ook geen nacht werk willen...
Powered by ProBNC
zal wel beveiligingsbeambte of pooier zijnOp donderdag 26 juli 2001 17:34 schreef freebee666 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw nachtelijke werkzaamheden dan ?
We zullen ook echt niet de enige zijnOp donderdag 26 juli 2001 20:21 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Hmm .. laat ik nou nét het zelfde hebben.
Verwijderd
Hee kom nou effe,Op donderdag 26 juli 2001 17:18 schreef HENNEP het volgende:
BIER EN DAMES!
Nee,ik zet gewoon mijn 30cm ventilator voor mijn pc.
Simpel en geen last van de warmte
Verwijderd
Zie je daarOp donderdag 26 juli 2001 20:22 schreef sporthaas het volgende:
lekker uit mijndak op dancevalley. WWWHHHOEEEEEEEEHHHHH
Wat dacht je van waterkoelingOp donderdag 26 juli 2001 16:38 schreef Driez het volgende:
Vind het geen overbodige luxe om een globalwin op me voorhoofd te schroeven met dit weer
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Op donderdag 26 juli 2001 16:20 schreef Da Joker het volgende:
Verder heb ik geleerd dat mijn ma veel sneller bij de aldi is dan ik
Wat dacht je van bierkoeling?Op donderdag 26 juli 2001 23:47 schreef Speedy-J het volgende:
[..]
Wat dacht je van waterkoeling
Hail to the king baby!
LOLOp donderdag 26 juli 2001 17:39 schreef rob van den broek het volgende:
[..]
zal wel beveiligingsbeambte of pooier zijn
Kenners weten waarom
Dat een laptop superhandig isTropisch weer, wat hebben we geleerd?
Verwijderd
Op vrijdag 27 juli 2001 16:20 schreef urk_forever het volgende:
[..]
Wat dacht je van bierkoeling?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
oei, da's pas warmOp vrijdag 27 juli 2001 19:03 schreef Demoniac het volgende:
[..]
LOL
Ik werk in een bakkerij (lees: broodfabriek), moet ik brood snijden en klaarzetten (voor in de vrachtwagens)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
jah, ik d8 dat die fans bij de blokker al goedkoop warenOp vrijdag 27 juli 2001 22:21 schreef TD-er het volgende:
Bij ons op de TD is het nu niet te harden qua temperatuur (ruim 30 graden en heel vieze klamme lucht)
't voordeel is wel dat PC's die volgens de klant normaal gesproken zo af en toe vast lopen dit nu echt vrij zeker weten wel doen.
Verder staan er 4 30 cm fan's (goedkoper dan die van de blokker) om ons een beetje koel te houden.
Mag, je wel een enorm vat naast je pc hebbe, met bier want dat bier haalt het maar 1x, om door de hele biercooling te gaanOp vrijdag 27 juli 2001 16:20 schreef urk_forever het volgende:
[..]
Wat dacht je van bierkoeling?
Nah, valt wel mee, ik loop voornamelijk in het magazijn... maar in de bakkerij zelf is het idd > 30ºCOp zaterdag 28 juli 2001 10:32 schreef rob van den broek het volgende:
[..]
oei, da's pas warmJij bent dus een levende Athlon
Verwijderd
hey, ik werk ook in een bakkerij (borgesius om precies te zijn). Gelukkig ook nog in het magazijn, waar het iets koeler is. Maar het is wel hard werken (brood verdelen naar de verschillende winkels), dus het zweet gutst ook wel van je lijfOp vrijdag 27 juli 2001 19:03 schreef Demoniac het volgende:
[..]
LOL
Ik werk in een bakkerij (lees: broodfabriek), moet ik brood snijden en klaarzetten (voor in de vrachtwagens)
BMW 535D
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Stakker. Moet je eens bij philips gaan werken in de glasfabriek. Temperaturen van 90 tot 102 graden.Op zaterdag 28 juli 2001 15:56 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee, ik loop voornamelijk in het magazijn... maar in de bakkerij zelf is het idd > 30ºC
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verwijderd
Als het droge lucht is, is dat best wel mogelijk hoor! Denk maar eens aan een sauna, en waarom het opeens niet te harden meer is als je water op de kooltjes gooit en je stoom krijgt! Want opzich is de droge lucht ook wel 100 graden in een sauna....Op zaterdag 28 juli 2001 19:04 schreef NoStra het volgende:
sukkel..temperaturen van 90 a 100 graden ...hahahahahah LOL!!!!!
wordt je dan niet levend verbrand? duhhhh stakkerrrrrrr
Gezocht!
Router
En een beetje minder kan ook wel. Ik wordt niet graag uitgescholden door leken die daar geen verstand van hebben.Op zaterdag 28 juli 2001 19:04 schreef NoStra het volgende:
sukkel..temperaturen van 90 a 100 graden ...hahahahahah LOL!!!!!
wordt je dan niet levend verbrand? duhhhh stakkerrrrrrr
Gezocht!
Router
HeinekenOp donderdag 26 juli 2001 16:37 schreef urk_forever het volgende:
Met een krat bier (heineken) bij je in de buurt van het water gaan zitten en bier drinken!!!
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Als zijn flesjes heineken leeg zijn dan kan ie ze meteen bijvullen met het water waarie bij zit.Op zaterdag 28 juli 2001 19:16 schreef packman het volgende:
[..]
Heineken![]()
![]()
Drink dan toch is iets deftigs, en geen piswater...
Gezocht!
Router
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
HoegaardenOp zaterdag 28 juli 2001 19:18 schreef thedolf het volgende:
[..]
Als zijn flesjes heineken leeg zijn dan kan ie ze meteen bijvullen met het water waarie bij zit.
maar idd, Hoegaarden is pas bier
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Verwijderd
hoegaarden smoegaardenOp zaterdag 28 juli 2001 19:27 schreef packman het volgende:
[..]
Hoegaarden![]()
![]()
100%, nee wat zeg ik, 200% mee eens
Verwijderd
jahOp zondag 29 juli 2001 00:17 schreef rick17 het volgende:
[..]
hoegaarden smoegaarden
murphy's das pas bier
lekker koud direct uit de flesOp zondag 29 juli 2001 00:55 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
jah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
murphy's irish red beer
Verwijderd
3x raden wat ik hier heb staan!!! nog 3(eerst 4) flesjes muphy's!!!!Op zondag 29 juli 2001 00:57 schreef rick17 het volgende:
[..]
lekker koud direct uit de fles
of uit de tap naar mijn wete maar 1 die dat heeft
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Verwijderd
wat is er in godsnaam met Corona gebeurdOp zondag 29 juli 2001 01:00 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
3x raden wat ik hier heb staan!!! nog 3(eerst 4) flesjes muphy's!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oei... had ik niet moeten zeggen... systeem was vandaag zwaar nstabiel... heb de FSB maar ff 5MHz naar beneden gegooit... werkt nu weer perfect (had geen zin om precieze grens uit te gaan zoekenOp vrijdag 27 juli 2001 20:39 schreef BrZ het volgende:
Hmm... mijn cpu word zo'n 5 graden warmer... blijft gewoon stabiel, dus dat is lekker
Enne, met laptop in de tuin zitten roeleert zeker wel
Er zijn er echt wel meer die dat uit de tap hebben. Ik woon naast zo'n cafe.Op zondag 29 juli 2001 00:57 schreef rick17 het volgende:
[..]
lekker koud direct uit de fles
of uit de tap naar mijn wete maar 1 die dat heeft
Gezocht!
Router