Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-09 15:54
Ik kwam via een familielid op de website geeksoftware.nl. Ze hebben een aantal te-goed-om-waar-te-zijn aanbiedingen van diverse microsoft producten. Dit familielid heeft er besteld en positieve ervaringen mee, maar kon me niet vertellen om wat voor soort licentie het gaat.

Aangezien er bijna niets te vinden lijkt te zijn qua verdere gebruikerservaringen en het soort licenties wat door dit bedrijf geleverd wordt, zou ik graag willen horen of er hier tweakers met ervaringen zitten op dit gebied.

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:37

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Over dit soort goedkope licenties zijn al tientallen (met een slotje) topics te vinden dus prijstechnisch is er al zat over gesproken.

Misschien moet je je meer afvragen of je zaken wil doen met een bedrijf wat alleen een huisadres opgeeft (zonder postcode / woonplaats) in de algemene leveringsvoorwaarden en als je dat dan natrekt, kom je op een soort studentenhuis terecht.

Daarnaast is er sprake van herroepingsrecht van maximaal 14 dagen; hiermee doet vermoeden dat ze zich alleen op de hoogte hebben gesteld van WKOA maar niet van garantie / support. Vraag me ook af hoe je een licentie-key van enkele Euro's kan terugsturen.

Mocht je kennis interesse hebben: Microsoft heeft een goede support-telefoon en die kunnen, aan de hand van de gekochte licentie-key, vast wel vertellen hoe legaal en/of waar de key vandaan komt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie de vele andere topics met dezelfde vraag over allerhande vage websites ;)

Kort samengevat: goede kans dat het allerhande faudte licenties betreft. Bijvoorbeeld gekocht via gestolen creditcard of dezelfde key vaker verkopen. Een fiets die je van een junk koopt doet het ook. Tot de eigenaar er achter komt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tja, 1x de site openen zegt genoeg toch? Ziet er nog minder legit uit dan de G2A's en Kinguins.
Typische amateuristische grijze key-site, de keys zullen vast werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
"Ze hebben een aantal te-goed-om-waar-te-zijn aanbiedingen van diverse microsoft producten."

Tja, dan weet je het eigenlijk zelf al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals ook in het Shopping Forum - Beleid te lezen is, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling. Dit topic is daarop geen uitzondering en gaat dus ook op slot. [/]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.