[iPad Pro 2017] Ervaringen & Discussie - Deel 1

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Niet zo lang geleden heeft Apple de nieuwe iPad Air en iPad Mini aangekondigd.

Alleen is er behalve de iPad Air ook nog de mogelijkheid om een “oudere” iPad Pro uit 2017 te kopen tegen een lagere kost prijs maar met vergelijkbare specificaties.

In dit topic kan je ervaringen delen en vragen stellen aan iPad Pro eigenaren.

Zelf heb afgelopen tijd flink lopen nadenken welk model ik wou nemen.
Toch ben ik voor de iPad Pro uit 2017 gegaan, iets goedkoper 2 extra speakers en iets sterkere GPU. Oké de CPU is wat minder maar ik verwacht dat ik dit niet bewust ga merken.

Wie twijfelt nog meer om een iPad Pro te halen inplaats van een normale iPad of iPad Air?

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1905/552823/kmVL5lKD.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
Gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toen de 2017 Pro uit kwam (en die daarvoor) is er in het iPad ervaringen topic veel over gesproken.

Meerendeel van de vragen maar vooral antwoorden zijn daar te vinden verwacht ik.

[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 14

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
Het gaat mij meer om de ervaringen uit 2019.
Donstil schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 20:08:
Toen de 2017 Pro uit kwam (en die daarvoor) is er in het iPad ervaringen topic veel over gesproken.

Meerendeel van de vragen maar vooral antwoorden zijn daar te vinden verwacht ik.

[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor aankoopadvies over de iPad Pro 2017 kun je beter een apart topic openen, hier of in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

Ervaringen met en discussies over iPad Pro 2017 worden (en werden) al besproken in [iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 14. Een apart topic over de iPad Pro 2017 kan, maar niet op deze manier. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.