Reager knop en aardig wat reacties zijn weggehaald.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loggedinasroot
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 19:45
Het gaat om dit artikel:
Wetsvoorstel DuckDuckGo in VS verplicht sites Do Not Track-optie te respecteren
Het artikel is gepost door @arnoudwokke.

Er werd in de comments gepraat over de useragent van Android. Of dat nou Android of Linux is. Nu wilde ik daarop reageren maar de reageer knop was helaas verdwenen. Nergens stond meer een reageer knop. Na de pagina te refreshen kwamen de knoppen weer terug maar zijn nu blijkt ook aardig wat reacties verwijderd. Die zeker niet offtopic waren.

Nu werd er wel naar een "AmiUnique" site gelinked welke een certificate error geeft gezien het certificaat alleen geldig is voor "domein.org" en NIET voor "www.domein.org". Wat dus geen probleem moet geven behalve dat de originele commenter het beter had moeten linken.

Is dit waarom de comments weg zijn gehaald of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Je moet hier zijn: Frontpagemoderatie

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loggedinasroot
Klopt. Kom ik helaas net iets te laat achter :'(.
Toevallig staat daar nog een post in wat redelijk hetzelfde is als nu.
Namelijk deze.

Gelukkig wordt er in ieder geval gezegd dat er wel/geen reacties worden verwijderd. Ook al zegt de mod nu van niet terwijl andere zeggen van wel.
Ben in ieder geval wel benieuwd waarom de reacties zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Ook bij dat bericht zijn geen reacties verwijderd als ik ga kijken. De enige optie ( buiten hardhandig uit de database gaan slopen misschien, maar dat zie ik niet echt gebeuren :P ) is de reactie op -2 zetten. Dergelijke reacties blijven daardoor echter nog altijd zichtbaar voor alle andere fp crewleden.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loggedinasroot
Zeehond schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 23:36:
Ook bij dat bericht zijn geen reacties verwijderd als ik ga kijken. De enige optie ( buiten hardhandig uit de database gaan slopen misschien, maar dat zie ik niet echt gebeuren :P ) is de reactie op -2 zetten. Dergelijke reacties blijven daardoor echter nog altijd zichtbaar voor alle andere fp crewleden.
Ik ben er 99% zeker van dat ik iets vaker moet gaan slapen 8)7 er posts zijn verwijderd in dat nieuwsbericht. Dus dan gok ik dat er toch iemand iets heeft verwijderd, op misschien niet de goede wijze :+ .

De verloren reacties zijn teruggevonden! Ik denk dat een admin stiekem de reacties heeft verplaatst naar dit oude artikel :9 .
nieuws: Apple haalt Do Not Track uit Safari om fingerprinting tegen te gaan

[ Voor 47% gewijzigd door Loggedinasroot op 02-05-2019 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Loggedinasroot schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 14:19:
[...]
De verloren reacties zijn teruggevonden! Ik denk dat een admin stiekem de reacties heeft verplaatst naar dit oude artikel :9 .
nieuws: Apple haalt Do Not Track uit Safari om fingerprinting tegen te gaan
Sorry, ook het verplaats knopje bestaat niet op de frontpage :P

200 fish found!

Pagina: 1