Reactie met NAS en Linux printer setup verdwenen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxWax
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-05 19:02
In het artikel over de blokkering van HP van hun cartridges na FW update, reageerde er iemand met een overzicht van de setup bij de ouders : een NAS, Linux met CUPS en een printserver Linksys PSUS4 en 2 oudere printers er aan.
Zeer interessant aangezien ik CUPS niet kende dus ik dacht me er deze avond in te verdiepen. Helaas vind ik die reactie niet meer. CNTRL+F op de verschillende keywords , elke reactie nog eens herlezen , ... niet te vinden.

nieuws: HP blokkeert met firmware-update huismerkcartridges bij Officejet-pri...

Help? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-06 23:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dan zul je de reactie waarschijnlijk bij een ander artikel hebben zien staan, want daar zijn geen reacties verwijderd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De enige reactie met CUPS en PSUS4 die ik kan vinden is in OpenWRT router koopadvies :S (Gezocht met Google op site:tweakers.net en ook tweakblogs geprobeerd)

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 27-04-2019 09:52 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxWax
Dirk schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 00:46:
Dan zul je de reactie waarschijnlijk bij een ander artikel hebben zien staan, want daar zijn geen reacties verwijderd.
Neen, wat dit was, op "Leuven Gentherapie" het enige artikel wat ik las gisteren. Net voor CUPS en Linksys PSUS4 staan uitsluitend links naar het artikel over HP in m'n geschiedenis Ik snap het niet .... 8)7

oh, ik beweer niet dat er reactie verwijderd werd hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxWax
Raven schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 09:50:
De enige reactie met CUPS en PSUS4 die ik kan vinden is in OpenWRT router koopadvies :S (Gezocht met Google op site:tweakers.net en ook tweakblogs geprobeerd)
Bedankt voor uw moeite. Ik zocht ondertussen ook al op deze manier.
Snap er echt de *** van. Net voor CUPS en Linksys PSUS4 staan uitsluitend links naar het artikel over HP in m'n geschiedenis dus het MOET te vinden zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat nou als die gebruiker zélf zijn post heeft aangepast?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxWax
NMe schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 12:40:
Wat nou als die gebruiker zélf zijn post heeft aangepast?
Kan ik me amper voorstellen. Zeer interessante uitleg met gedetailleerde setup maar goed ....everything is possible I guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

We zijn toch "Tweakers"? CUPS is niet onbekend dus wat houdt je tegen om er blank in te duiken en al gaande meer info bij elkaar te sprokkelen ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:29

Wokschotel

Op 6 wielen

Niet dat het de TS direct helpt, maar ik heb die reactie ook gezien en kan hem nergens meer terugvinden :?

De islam kan uw vrijheid schaden

Pagina: 1