[Remeha Tzerra Ace] Sanitair Warmwater instelling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
dezonnebril schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 21:23:
[...]

Super dat je dit even vermeld! Ik heb dus exact dit probleem, maar dan met een evoHome systeem. een jaar geleden exact hetzelfde met een Nest. Alleen met de eTwist gaat het wel goed... Had jij op dat moment al wel een versie 1.1 board (CU-GH09 versie: 1.1)?

Ik heb dus contact gezocht met Remeha, het probleem is alleen dat Remeha zegt dat ik eerst een installateur moet laten komen, die dan weer een opdracht aan Remeha kan geven als het echt niet blijkt te lukken.... Extra kosten dus, terwijl ik echt wel weet hoe ik DP200 op "2" moet zetten.

Hoe is dit bij jou verlopen?
Klopt, met de eTwist schijnen alle instellingen wel te werken. Daarom duurde het bij mij ook 6 maanden voor ik er klaar mee was en ik met zekerheid kon zeggen dat het echt niet lag aan een gebruiker/monteur instelling op het toestel maar dat het toestel lak had aan alle instellingen. Ik zag in mijn verbruiksstatistieken namelijk dit gasverbruik blijven terugkomen op dagen dat we niet thuis waren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJ5G3QTZRpMTt02uGLQzLCShzMo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aXTyFllFmc1VCM2ulaMDESwu.png?f=fotoalbum_large

Nu heb ik het geluk dat mijn buurman bij het installatiebedrijf werkt. Hoewel zij geen rol hebben gespeeld in de oplossing hebben ze mij wel voorzien van de juiste persoon binnen Remeha om dit probleem te bespreken. Na wat heen en weer gemail is er een monteur langsgekomen die al direct een nieuw moederbord bij zich had.
Ik heb ze na het vervangen van het moederbord de feedback gegeven dat versie 1.5 van het moederbord het probleem op heeft gelost. Het moet dus bekend zijn bij Remeha zonder dat ze hier helemaal een monteur voor moeten laten komen.

Als je mij een DM stuurt kan ik je wel het e-mail adres geven van de persoon die mij geholpen heeft.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:34

lonkhuijzen

100% ADH

TDeK schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 17:43:
Nog een leuk probleem: een regelmatig optredende foutmelding A.00.34 (buitentemperatuursensor werd verwacht, maar niet gedetecteerd). Treedt om de paar weken op zonder aanwijsbare oorzaak; ik heb niet eens een buitentemperatuursensor.

...

Edit: na ruim 3 maanden is de storingscode niet meer voorgekomen.
Nadat vorig jaar Remeha 2x is langs geweest en praktisch alle printplaten heeft vervangen waarbij ik ook al had aangegeven dat mijn vermoeden was dat het bij hun server lag kwam ik jouw post een tijd geleden tegen. AP091 aangepast naar 3 maar toch de laatste paar weken regelmatig weer deze melding.

Is dat jouw ervaring ook weer?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h2tdwWPhyw18vbftafABUP36DgI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nIB1YzWvKUc21PxEByQfR8qu.png?f=fotoalbum_large

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Pagina: 1