Een beetje vakmanschap in actie en plaatbuig-ervaring vereist!
http://www.hinix.com/kisawo/chassis/2/create.html
http://www.hinix.com/kisawo/chassis/2/create.html
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
bij niet,.... is me hok te klein voorOp donderdag 26 juli 2001 12:10 schreef Shove_it999 het volgende:
LOL die past mooi bovenop mijn versterker
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Alle proemn in n drek
Verwijderd
One of the animals has left its cage today.
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Verwijderd
Idd, heel leuk gedaan, maar van mij mocht dat goud ook wegblijven.Op donderdag 26 juli 2001 12:31 schreef Insanepeanut het volgende:
He, dat is geinig!
Alleen jammer van die gouden frutsel-hoekjes!
Das waarschijnlijk zijn ZIP drive...Op donderdag 26 juli 2001 13:05 schreef ImaStar het volgende:
Idd een van de mooiste casefabs. Zo'n koffermod is daar niets vergeleken bij ... [zeurmodus=on]Alleen is z'n floppydrive niet helemaal mooi ingebouwd. Die had rechts uitgelijnd moeten worden met de cd-rom drive
[zeurmodus=off]
www.kuiphuis.nl
Powered by ProBNC
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Hij is naar mijn inzicht dus wel groter.Op donderdag 26 juli 2001 14:10 schreef ronny het volgende:
volgens mij ziet hij er groter uit als hij is.
Hij is niet veel breeder als de insteek kaarten dus smaller kan niet veel.
Bovendien wat maakt het uit de look maakt alles goed!!
Flap
die witte van em is een beetje krom (no offence, alle respect voor zo'n vakman)Op donderdag 26 juli 2001 14:42 schreef J.A.M.F. het volgende:
Is "gewoon" een pc-kast, helemaal DIY. Harde schijven 1 blok, verwisselbare media 1 blok, voeding 1 blok. Hij blijkt al langer bezig.
http://www.hinix.com/kisawo/chassis/
Flap
Da's als ik het goed zie gewoon een kartonnen doosOp donderdag 26 juli 2001 22:06 schreef UDuckling5 het volgende:
[..]
die witte van em is een beetje krom (no offence, alle respect voor zo'n vakman)
Verwijderd
Flap
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Krijg je als je een experiment in KARTON bouwt!die witte van em is een beetje krom (no offence, alle respect voor zo'n vakman)
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Ja, echt cool als dat ding draait lijkt me.Op donderdag 26 juli 2001 22:36 schreef Juggernaut het volgende:
[plaatje]
die cd-rom steekt er uit
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Verwijderd