Spanning zakt in (230 -> 197) bij vermogensvraag van ca 3 kW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Nou, foto's dus! Er is niet heel veel spannends te zien helaas:

Overzicht, hier staat het derde gat nog niet eens op:

Overzicht

Het gat voor onze deur, is dus niks mis uiteindelijk en inmiddels al weer dichtgemaakt:

Gat voor onze deur

Twee huizen verder zat het probleem, hier:

Gat 2

Je ziet het al eerder gerepareerde deel. Dit hebben ze er nu in zijn geheel tussenuit geknipt en er wordt een nieuw stuk tussen gezet. Omdat alles met hars dicht wordt gemaakt, en dat ook zo was bij de bestaande reparatie, is er dus verder niks te zien of open te maken, het werd ook niet voelbaar heet. Dus ik hoop dat ze gelijk hebben en dit inderdaad het probleem is. Maar: probleem hield voor dit huis op, vandaar dat ze het denken. Klinkt logisch.

Er zijn 4 dikke aders, rood, geel, blauw en een nul. Of die nul zweefde was ook eerst hun theorie maar dit bleek niet zo te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10 18:18
Gelukkig was je er op tijd bij :)

Bij mij was er 6 jaar geleden ongeveer hetzelfde aan de hand. Toen ik de tv en lampen zag storen en even in de meterkast ging kijken kwam daar al een beste steekvlam uit de elektriciteitsmeter. Vreemd genoeg heeft de meeste elektronica het toen overleefd, op alle telefoonladers na...
Enexis is toen ook hier nog tot in de nacht bezig geweest met een doorgebrande mof:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/20ku7a1.png
Pagina: 1