Ik ben al eens bezig geweest voor een woning alarm een paar maanden geleden en dat was geen gelukkige keuze bleek achteraf. Het systeem wat ik gekocht had zat in mijn geval in ieder geval vol bugs dus dat gaat retour afzender. zie ook mijn vorige draadje https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1890271 dar heb ik best veel aan gehad
Een echt domotica systeem lijkt me ook niet de beste weg voor mijn situatie dus ben verder gaan zoeken naar bestaande alarm systemen waar ik denk ik mee vooruit kan. En mogelijk in de toekomst met meer kan gaan koppelen. via uitbreidingen.
Als ik nu zou moeten kiezen zou het denk ik gaan tussen deze twee systemen
Satel Integra 32 RF pakket met blauw PROX LCD bediendeel, met bijbehorende detectoren
Texecom Premier Elite 48-W Hybride met Compact QD-W detectoren?
het leuke is dat ik volgens mij met beide systemen ook deels domotica activiteiten kan gan realiseren:)
Ze spreken me beide aan en ik probeer ze een beetje te vergelijken,
IK ben dus benieuwd naar waar het ene systeem het wint of verliest t.o.v. het andere.
Maar ook naar gebruiker ervaringen.
Zijn deze systemen met elkaar vergelijkbaar of zijn het appels en peren?
Al vast bedankt voor eventuele reacties:)
Een echt domotica systeem lijkt me ook niet de beste weg voor mijn situatie dus ben verder gaan zoeken naar bestaande alarm systemen waar ik denk ik mee vooruit kan. En mogelijk in de toekomst met meer kan gaan koppelen. via uitbreidingen.
Als ik nu zou moeten kiezen zou het denk ik gaan tussen deze twee systemen
Satel Integra 32 RF pakket met blauw PROX LCD bediendeel, met bijbehorende detectoren
Texecom Premier Elite 48-W Hybride met Compact QD-W detectoren?
het leuke is dat ik volgens mij met beide systemen ook deels domotica activiteiten kan gan realiseren:)
Ze spreken me beide aan en ik probeer ze een beetje te vergelijken,
IK ben dus benieuwd naar waar het ene systeem het wint of verliest t.o.v. het andere.
Maar ook naar gebruiker ervaringen.
Zijn deze systemen met elkaar vergelijkbaar of zijn het appels en peren?
Al vast bedankt voor eventuele reacties:)
[ Voor 78% gewijzigd door mrbert op 08-05-2019 12:50 . Reden: kleine correcties ]
mrbert