Ervaring aMac Waterschade

Pagina: 1
Acties:
  • 672 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
Hoi,

Heeft iemand hier ervaring met de waterschade service van aMac? Ik ben erg benieuwd hoe goed dit werkt. Ze hebben natuurlijk het zakelijke praatje maar ben meer op zoek naar echte ervaringen en kan deze zelf niet zo snel vinden.

Tom.cx

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://tweakers.net/shopreview/9947/amac/overzicht/ ?

Ook fijn dat je op hun website de affiliate cookies niet eens kan uitschakelen; doet me meteen al vermoeden dat hun omzet "slecht" genoeg is dat ze elders inkomsten moeten genereren

[ Voor 64% gewijzigd door MAX3400 op 25-04-2019 17:17 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
MAX3400 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:15:
https://tweakers.net/shopreview/9947/amac/overzicht/ ?

Ook fijn dat je op hun website de affiliate cookies niet eens kan uitschakelen; doet me meteen al vermoeden dat hun omzet "slecht" genoeg is dat ze elders inkomsten moeten genereren
Deze pagina had ik al bekeken. Kon hier alleen niet zo snel iets vinden over waterschade bij Macbooks. Waar specifiek de dienst wordt gebruikt waar ik naar verwijs. Vandaar dat ik mijn vraag los in het forum heb gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is meer iets voor het Shopping Forum, dus een move die kant op :)

MS > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@tom.cx allicht zoek ik er teveel achter maar als je als "cleaning bedrijf" uit Denemarken blijkbaar door heel Europa partners & opleidingen hebt om met een soort "droogwasmachine" electronica te repareren, verwacht ik toch minstens 1000 likes? Of ergens een tech-artikel?

Nope, het enige wat ik vind is een schamele 222 likes op het internationale Facebook-platform, allemaal "partners" in de vorm van wazige Apple-resellers (half non-authorized).

Neemt niet weg, maar allicht ben ik nu heeeel negatief: als er een machine is waar je na 2 of 3 dagen je ondergedompelde electronica ingooit en magisch zou alle corrosie, kortsluiting, opbollingen en andere zaken verdwijnen tegen het schamele no-cure bedrag van slechte 349 Euro; dan kan Apple wel opzoeken met zijn Apple-care?

Sorry, meer dan dit kan ik er niet van maken.

/edit: FYI; het business adres van TechSave kijkt uit op een verzameling onrkuid in een woonwijk ergens aan de rand van een dorp in Jutland. Dusse, ja, dat zit minstens een multinational in het weiland...

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 25-04-2019 17:38 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@tom.cx Ik heb sowieso niets met Amac. service/garantie etc is vaak ver te zoeken

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:41
Tja garantie en AMAC... dat is al een drama. Doe er Waterschade bij en je pakket voor een juridische strijd is compleet.

Ik wens je sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleGouds
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-01-2022
Ik kan weinig vertellen hoe Amac hiermee omgaat of hoe het precies in zijn werk gaat. Wij zelf werken met een ultrasone reiniger waar een Ammoniak oplossing in ziet waarmee wij de daarvoor geschikte componenten reinigen van corrosie en verruilingen. Hierna gaan ze in een vacuüm warmte kamer om al het vocht te onttrekken. Daarna worden deze componenten microscopisch visueel geïnspecteerd op eventuele tekenen van kortsluiting. Als die er zijn doen wij deze herstellen alvorens het hele zaakje terug in elkaar gezet wordt. De noodzakelijke onderdelen die vervangen dienen te worden uiteraard vervangen. Wij hebben hiermee een succes percentage van ongeveer %80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Ze halen denk ik gewoon de pcb er uit en wassen hem dan. Er staat dat ze "speciale vloeistoffen gebruiken", dat klopt ook maar vaak is het gewoon gedestileerd water met toevoegingen om het meer base te maken en de viscositeit te verlagen. In principe best een ok service (wel duur). Ook in het normale productieproces worden PCBs gewassen (vooral als het door een soldeerbad gaat).

Probleem is alleen dat lekkage vaak ook sluiting veroorzaakt, dus je zult alsnog componenten moeten vervangen.Ik weet niet hoe dat dan precies met no cure no pay werkt, want ze moeten dan eventueel ook een scherm vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Daedalus schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:24:
Dit is meer iets voor het Shopping Forum, dus een move die kant op :)

MS > SF
Ook hier kunnen we er niet veel mee. Zoals ook in Shopping Forum - Beleid staat, is vragen naar ervaringen niet de bedoeling niet in SF, dit is daarop geen uitzondering.

Hier gaat dan ook een slotje op.

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 25-04-2019 17:46 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.