Spotify op 2 DIN radio

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdemon
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik wil graag een 2 DIN radio in mijn auto.
Maar hoe werkt de eventuele navigatie en Spotify dan eigenlijk? Heb je dan constant wifi nodig? Ingebouwde navigatie hebben toch geen WiFi nodig denk ik? Ik heb er geen idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 16:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spotify kan je gewoon offline gooien, je playlist op download zetten, moet je 1x in de zoveel tijd even verbinding maken. Meeste navigatiepakketten zijn volledig offline, enkel voor live traffic of dergelijke heb je internet nodig.

Het Android Autoradio Topic
Kijk anders hier even, als je voor 2din android gaat.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 21-04-2019 16:18 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:54

Cyphax

Moderator LNX
Ingebouwde navigatiesystemen gebruiken doorgaans kaarten op een SD-kaart ofzo, en gps. Dingen als spotify zou je via de telefoon kunnen doen, via bluetooth.
Je zou naar zoiets kunnen kijken: https://www.coolblue.nl/p...pioneer-sph-da230dab.html
Ook die oplossing hangt grotendeels af van je mobiel. Kijk even rond naar wat voor mogelijkheden je hebt, naar wat het beste aansluit bij jouw wensen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:42
Helemaal afhankelijk van je inbouw installatie natuurlijk. Je hebt systemen die zelfstandig werken en dus een simkaart of WiFi (hotspot van je telefoon) nodig hebben, andere werken helemaal via je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdemon
@SinergyX
En Die worden dan gedownload naar bv het interne/externe geheugen veronderstel ik?
@FoxLenny wat is het meest handige? Wat sinergyX voorstelt of wat word het meest gebruikt? En hoe zit het met stuurbediening?

[ Voor 40% gewijzigd door Cyberdemon op 21-04-2019 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdemon
@Cyphax
Dat ziet er een mooie radio uit. En die werkt dan volledig via telefoon? Ik heb genoeg mobiele data om altijd en overal Spotify te gebruiken. Maar ik weet niet wat het meest voor de handliggende is. Wat word het meest gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stilleto
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:12
Je zou ook kunnen kijken naar een radio die Android Auto of Apple Carplay ondersteund.

Zelf heb ik positieve ervaringen met Apple Carplay.

Navigatie en Spotify zullen dan via de telefoon gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door stilleto op 21-04-2019 16:47 . Reden: Typo ]

Pagina: 1