PostNL geopend pakket.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VapingQueen
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-07-2020

VapingQueen

Patriotic Vapester!

FlowSnake schreef op zondag 28 april 2019 @ 13:44:
[...]

offtopic:
Toch raad ik je van harte aan om even de gehele context mee te pakken, dan zie je vanzelf in dat juist jouw reactie irrelevant is. Maar geeft verder niet hoor, stukje zelfreflectie is lastig.

[...]

Haha, gelukkig niet zeg. Dan had ik wat uit te leggen. Vrouwtje heeft me netjes naar huis begeleid mét bvo-tje. 8)
Gelukkig pak je het goed op, had het idee dat je stoom af zat te blazen achter je toetsenbordje en wilde even het spanningsveld breken.

Ontopic ; Of TS het goed of fout aanpakt, dat laat ik even in het midden. Iedereen reageert op zijn of haar manier. Het feit is wel, dat je met stroop meer vliegen vangt dan met azijn.

Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Goed, zullen we we we nu weer met zijn allen op de discussie reageren en niet op de man? Dat maakt het allemaal veel gezelliger hier.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aelius_
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 28-10-2021
Ola amigos,

Het probleem met de webshop is vandaag netjes opgelost via Paypal met een terugbetaling van de vermiste goederen. Er is verder geen sprake meer geweest van de onderzoek. Maar wellicht onderling wel met Paypal besproken.
Ik heb ook uiteindelijk nergens voor getekend of met de webwinkel nog enig direct contact gehad.

Dit verhaal heeft 13 dagen geduurd. Wat eigenlijk best goed meevalt.
Het is de dag voor de 3de (toevallig?) dus ga ik de webshop ook gewoon anoniem laten.

Ik vind het enkel jammer dat ze me zelf geen duidelijke oplossing wouden geven en al mijn verzoeken hiervoor genegeerd hadden. En verder ook onnodig tussen hun en PostNL gestoken hadden.
Dit wekte jammerlijk helemaal geen vertrouwen op. (Als je mij niet vertrouwt, waarom ik jou dan wel?)

Vandaar dat ik nu als raad geef aan mensen die online willen kopen om steeds met credit card en of Paypal te betalen.
Deze geven je meer opties en zekerheden als je in je recht staat om zo je geld terug te krijgen.

Indien van toepassing start je ook best onmiddelijk een claim via Paypal en voeg hierbij alle nodige bewijzen voor de webwinkel toe om zo je wachttermijn te beperken en zodoende ook onnodige zaken te vermijden zoals gevraagd worden omslachtige papieren te ondertekenen of andere ongemakkelijke onderhandelingen waar je anders belast mee zou kunnen worden.

Ik heb deze topic ook grotendeels gestart voor mensen met een gelijkaardige probleem die gewoon antwoorden willen zonder zelf geconfronteerd te moeten worden met mensen die met het verkeerde been uit bed zijn gestapt of zelf graag hun azijn komen strooien en dit op jouw projecteren.
You know who you are. O+ O+ O+ :>

Gelukkig is er ook heel wat zinnigs uitgekomen en dank iedereen hier voor hun bijdrage. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:36

DDX

Mooi opgelost.

Nu hopen dat dit niet zo'n vervolg krijgt ;)
Verkoper schakelt incassobureau in, en nu?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Pagina: 1 2 Laatste