Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• scherpp
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23-07 12:35
Sinds een aantal weken van deezer overgestapt naar Spotify, maar waar ik op mijn iphone binnen een afspeellijst naar beneden kan vegen zodat bovenin een zoekbalk verschijnt waarmee ik binnen afspeellijst naar een nummer kan zoek, werkt deze functie niet (meer) op mijn galaxy s9+.

In plaats daarvan zit de zoekfunctie verstopt onder het 'three dot menu' wat veel meer tijd en ticks/swipes vergt.

Nu zag ik her en der op google ook al mensen klagen hierover, maar heeft iemand hier op Tweakers een oplossing voor?

Ik vind het eigenlijk onacceptabel dat een dergelijke basale functie die zo makkelijk bereikbaar was nu wordt weggestopt in een submenu.

*knip*. Dit voegt niks toe.

[Voor 9% gewijzigd door rens-br op 19-04-2019 09:46]

Beste antwoord (via scherpp op 21-04-2019 13:29)

• Soldaatje
  • Registratie: juni 2005
  • Niet online
Je kan downgraden:
https://m.apkpure.com/nl/...-APK?from=popup%2Fversion
Die versie doet het nog.

Alle reacties

• Soldaatje
  • Niet online
Klopt, maar daar kunnen we hier niks aan doen?
Terug naar Deezer dan?

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
*knip*. Ook hier mag je de volgende keer een TR voor aanmaken.

Ik ben het overigens met je eens, ik vind de Spotify Android App echt een UX ramp. Vooral het menusysteem!

[Voor 76% gewijzigd door rens-br op 19-04-2019 09:47]

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• scherpp
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23-07 12:35
Reacties op moderatie horen niet in het topic maar mogen hier: Ideeën- & Feedbacktopic voor Tablets & Telefoons

[Voor 82% gewijzigd door 13art op 21-04-2019 00:20]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
Je kan downgraden:
https://m.apkpure.com/nl/...-APK?from=popup%2Fversion
Die versie doet het nog.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True