Sinds een aantal weken van deezer overgestapt naar Spotify, maar waar ik op mijn iphone binnen een afspeellijst naar beneden kan vegen zodat bovenin een zoekbalk verschijnt waarmee ik binnen afspeellijst naar een nummer kan zoek, werkt deze functie niet (meer) op mijn galaxy s9+.
In plaats daarvan zit de zoekfunctie verstopt onder het 'three dot menu' wat veel meer tijd en ticks/swipes vergt.
Nu zag ik her en der op google ook al mensen klagen hierover, maar heeft iemand hier op Tweakers een oplossing voor?
Ik vind het eigenlijk onacceptabel dat een dergelijke basale functie die zo makkelijk bereikbaar was nu wordt weggestopt in een submenu.
*knip*. Dit voegt niks toe.
In plaats daarvan zit de zoekfunctie verstopt onder het 'three dot menu' wat veel meer tijd en ticks/swipes vergt.
Nu zag ik her en der op google ook al mensen klagen hierover, maar heeft iemand hier op Tweakers een oplossing voor?
Ik vind het eigenlijk onacceptabel dat een dergelijke basale functie die zo makkelijk bereikbaar was nu wordt weggestopt in een submenu.
*knip*. Dit voegt niks toe.
[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 19-04-2019 09:46 ]