Toon posts:

hk en sg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zelf heb uiteraard toegang tot beide fora's :) , maar nu komt het, me vriending ziet mij zovaak op het forum zitten dat ze ook maar is een accountje heeft aangemaakt, alleen ze heeft niet echt veel (lees: geen) technische kennis....

is het daarom (in het algemeen gezien) niet beetje vreemd dat je, als je niet echt technisch ofzo bent, je nooit in de andere fora's kan komen waar je juist niet technisch hoeft te zijn ? :)

hk kan ik me opzich nog iets bij voorstellen, maar sg...das in principe toch een gewoon forum...evenals de rest, alleen niet technisch...

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 00:55 schreef Kertje het volgende:
Ik zelf heb uiteraard toegang tot beide fora's :) , maar nu komt het, me vriending ziet mij zovaak op het forum zitten dat ze ook maar is een accountje heeft aangemaakt, alleen ze heeft niet echt veel (lees: geen) technische kennis....

is het daarom (in het algemeen gezien) niet beetje vreemd dat je, als je niet echt technisch ofzo bent, je nooit in de andere fora's kan komen waar je juist niet technisch hoeft te zijn ? :)

hk kan ik me opzich nog iets bij voorstellen, maar sg...das in principe toch een gewoon forum...evenals de rest, alleen niet technisch...
GoT is er juist voor de mensen die wel technische kennis hebben, SG, NSTM en HK zijn "extra's".

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 00:56 schreef Mr. B. het volgende:

[..]

GoT is er juist voor de mensen die wel technische kennis hebben, SG, NSTM en HK zijn "extra's".
jah i know, maar toch...zijn er veel die vrijwel nooit meer posten in de technische onderwerpen...dus wat dat betreft is het forum niet echt puur technisch gebleven...

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 00:58 schreef Kertje het volgende:

[..]

jah i know, maar toch...zijn er veel die vrijwel nooit meer posten in de technische onderwerpen...dus wat dat betreft is het forum niet echt puur technisch gebleven...
Laat d'r dan op het fokforum rondsurfen...

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Da's historisch zo gegroeid. Je kan die mensen er wel uit knikkeren (=bannen), maar volgens mij maak je daar geen vrienden mee.

Dus da's GEEN optie.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 00:59 schreef ChUcKy2731 het volgende:

[..]

Laat d'r dan op het fokforum rondsurfen...
is opzich wel zo leuk dat ze op ditzelfde forum zit, zelf zit ik ook nooit op fok..
Op donderdag 26 juli 2001 00:59 schreef Jaymz het volgende:
Da's historisch zo gegroeid. Je kan die mensen er wel uit knikkeren (=bannen), maar volgens mij maak je daar geen vrienden mee.

Dus da's GEEN optie.
jah maar zal nie eerste keer zijn dat dingen die er automatisch ingroeien uiteindelijk toch anders worden hier :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 26 juli 2001 00:55 schreef Kertje het volgende:
:D

Nee, GoT is bedoeld voor de techfora. De fora SG NST&M en al helemaal HK, zijn bedoeld als extra'tje. De doelgroep van GoT is dus een technisch aangelegd persoon.

Hard maar waar. Het is dus niet vreemd dat je vriendin geen toegang heeft tot SG enzo.

Ze mag natuurlijk best wel meelullen in [forum=12] over spelletjes of [forum=33] over digicams en discmans en mp3-spelertjes of [forum=4] over internetten, hotmail, MSN en mobiele telefoons of [forum=9] over een tv of een stereo installatie. Als dat voor haar interesse's zijn tenminste. En als ze dat leuk vind, dan is dit forum wat voor haar, en zal opeens SG tevoorschijn komen na een maand (en 50 posts) en na 60 dagen (en 150 nuttige posts) zal de HK tevoorschijn komen.

Ik ben ook niet echt een die-hard PC-klusser, maar vind het wel leuk om over audio te discusseren en mensen te helpen, dus ik heb dankzij AV ook 1000+ techposts.

Mocht ze dit alles niet leuk vinden, dan heeft ze gewoon pech, en valt ze niet onder de doelgroep van dit forum. :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 01:03 schreef JvS het volgende:

[..]
hmmm sja ok, maar was ook nie zozeer me bedoeling haar te laten upgraden ofzo, maar meer in het algemeen, lijkt me toch niet geheel onbespreekbaar/bedenkbaar dit in de nabije toekomst is aan te passen...het forum is idd technisch, maar er zijn inmiddels zoveel non-technische posts dat het forum niet echt meer als technisch alleen gezien kan worden imho :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 26 juli 2001 01:16 schreef Kertje het volgende:

[..]

hmmm sja ok, maar was ook nie zozeer me bedoeling haar te laten upgraden ofzo, maar meer in het algemeen, lijkt me toch niet geheel onbespreekbaar/bedenkbaar dit in de nabije toekomst is aan te passen...het forum is idd technisch, maar er zijn inmiddels zoveel non-technische posts dat het forum niet echt meer als technisch alleen gezien kan worden imho :)
Dat was dus juist net wel de bedoeling...

verder zijn er: 1151668 technische posts
en: 471097 GC posts...

Er zijn dus 2,5 keer zoveel techposts (hhhm, valt me nog tegen BTW :P)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 01:22 schreef JvS het volgende:

[..]

Dat was dus juist net wel de bedoeling...

verder zijn er: 1151668 technische posts
en: 471097 GC posts...

Er zijn dus 2,5 keer zoveel techposts (hhhm, valt me nog tegen BTW :P)
jah en daarbij vergeet je dat de techfora's al heeeeeeel veeel langer bestaan en er veel meer tech fora's zijn...en dat alleen mensen die al tijdje meedraaien op de niet-techfora's kunnen

ik weet niet of je dat kunt zien, maar kijk is voor de gein van de afgelopen maand ofzo....zal me nix verbazen als er meer niet-techposts zijn bijgekomen dan tech posts :)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ja, het is hier ook zo gezellig :)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 26 juli 2001 01:33 schreef Kertje het volgende:

[..]

jah en daarbij vergeet je dat de techfora's al heeeeeeel veeel langer bestaan en er veel meer tech fora's zijn...en dat alleen mensen die al tijdje meedraaien op de niet-techfora's kunnen

ik weet niet of je dat kunt zien, maar kijk is voor de gein van de afgelopen maand ofzo....zal me nix verbazen als er meer niet-techposts zijn bijgekomen dan tech posts :)
Ik snap wat je bedoelt, maar de regels voor de "non-tech" fora zijn er _juist_ gekomen om er vooral voor te zorgen dat we mensen zoals jouw vriendin niet aantrekken, (no offense, het staat nogal lullig, maar zo is het niet bedoelt !) om zo te voorkomen dat we straks allemaal mensen hebben in SG en de HK, die geen bal van computers enz. weten (geen probleem) en dat dat ze ook niet interesseert. (wel een probleem !)

Dit zagen we gebeuren bij de vorige "off-topic fora", (Onzin forum, Off-topic Forum, De Kroeg) daar hadden we opeens allemaal mensen in hangen die specifiek voor dat forum op GoT geregged hadden en de rest van GoT boeide ze niet. Dat willen we dus niet.

Het is jammer dat sommige mensen sinds de HK er is en zij er Access toe hebben er bijna niet meer uitkomen, maar dat is nog lang niet zo erg als heel veel nieuwe mensen aantrekken die daar alleen maar voor komen.

Sowieso worden er maatregelen getroffen voor mensen die alleen maar in de HK posten. (overdreven veel dus...)

Aannames zijn fataal.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46

mvds

Totally awesome!

Als ik lees wat de topicstarter zegt dan is het mij wel duidelijk dat hij dus niet weet wat er precies gezegt is.

Dit is een technisch forum. punt

Ja, we hebben ook nog een SG, een NSTM, W&L en een HK, maar dat wil dus niet zeggen dat het forum van technisch naar wat dan ook gegaan is. GoT is en blijft een technisch georienteerd forum. Dus iedereen die naar GoT komt en SG, NSTM, W&L en HK ziet en zich daarvoor registreerd is hier helemaal verkeerd. Daarom zijn er dus die nieuwe regels ingevoerd. Om ervoor te zorgen dat de mensen die naar GoT komen ook echt technisch zijn, en dus ook komen voor de technische forums.

Jouw vriendin is welkom hier, maar dan zal ze zich toch moeten gaan interesseren in de technische onderwerpen om dus straks te mogen gaan kletsen over de niet technische dingen in de bovengenoemde forums.

Dus tja... wat jij zegt over dat GoT nu minder technisch is omdat die forums er zijn, dat klopt niet. De mensen die hier zitten die willen wel eens over wat anders kletsen als technische zaken, en die kunnen in die 4 forums terecht. En voor de mensen bij wie het andersom geld, die horen hier niet. Dus je komt voor de technische forums, of je gaat maar ergens anders heen. Het is simpel, en misschien hard, maar zo is het wel.

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Op donderdag 26 juli 2001 00:58 schreef Kertje het volgende:

[..]

als de modjes dit merken krijg je hiervoor een ban.

and believe me i know it.

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

Sorry voor mijn offtopicheid, maar ik wilde dit ff aan Kertje vragen.

He Kertje, ben je toevallig een Wajo? :)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 26 juli 2001 10:55 schreef obsidian het volgende verhaal wat wel heel veel op het mijne lijkt:
Zit me niet na te praten joh. ;) :P

Aannames zijn fataal.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 26 juli 2001 11:21 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Zit me niet na te praten joh. ;) :P
:)

Verwijderd

ga dan naar Fok ofzo

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 23:38
Hmmm, somehow heb ik opeens geen toegang meer.
Kan iemand dit toelichten?

Steam

Verwijderd

Topicstarter
was een wajo?

noujah, ok ben overtuig ervan dat het een goede rede is van die 150 techposts enzo:)

ojah, me vriending is (nog) niet echt technisch, maar ze is wel druk bezig, ze heeft nl zomaar thuis een netwerkje aangeleg tussen 4 pc's met een hubje en shared internet op allemaal (dit wel met een korte uitleg hoe winroute werkt :))... stond er ook even van te kijken vorige week maar goed...

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 23:34 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hmmm, somehow heb ik opeens geen toegang meer.
Kan iemand dit toelichten?
Lees je mail eens.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 23:38
Op donderdag 26 juli 2001 23:43 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Lees je mail eens.
Darn, soz...
Naja, zo spec was hk nou ook weer niet.

Kzal het nooit meer doen :P .

Steam

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 23:39 schreef Kertje het volgende:
was een wajo?
Een Wageningse Jongere. ;)
Ik dacht nl. dat u uit Wageningen kwam. Of mijn informanten hebben mij verkeerd geinformeerd, de schavuiten. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 09:01 schreef Prankster het volgende:

[..]

Een Wageningse Jongere. ;)
Ik dacht nl. dat u uit Wageningen kwam. Of mijn informanten hebben mij verkeerd geinformeerd, de schavuiten. :)
nope, kom er soms wel is, maar hoezo dat dan?
Pagina: 1