Ik heb hier nog een oude 2,5 hardeschijf liggen uit een laptop van x aantal jaren geleden.
Hier staan geloof ik nog aardig wat foto's op welke ik er graag af zou willen hebben.
Het gaat dus om een 2,5 hardeschijf van het merk Hitachi.
Als ik de hd in mijn desktop hang is de schijf wel zichtbaar in de bios, in windows verkenner/diskpart dan weer niet.
De schijf maakt helaas wel af en toe een tikkend geluid waardoor ik het vermoeden heb dat dit een verloren zaak is.
Nu de schijf als extra in mijn pc hangt, wil windows niet meer booten, blijft dan hangen op het laadscherm en start vervolgens dan niet door.
Iemand van hier wellicht een tip zodat ik de schijf alsnog leeg kan halen?
Specificaties van de pc indien nodig;
Asus Z370-A bord
intel 8700k
16gb Corsair ram
2 Samsung SSD's 120 & 250 gb
1 samsung 1tb hardeschijf
Hier staan geloof ik nog aardig wat foto's op welke ik er graag af zou willen hebben.
Het gaat dus om een 2,5 hardeschijf van het merk Hitachi.
Als ik de hd in mijn desktop hang is de schijf wel zichtbaar in de bios, in windows verkenner/diskpart dan weer niet.
De schijf maakt helaas wel af en toe een tikkend geluid waardoor ik het vermoeden heb dat dit een verloren zaak is.
Nu de schijf als extra in mijn pc hangt, wil windows niet meer booten, blijft dan hangen op het laadscherm en start vervolgens dan niet door.
Iemand van hier wellicht een tip zodat ik de schijf alsnog leeg kan halen?
Specificaties van de pc indien nodig;
Asus Z370-A bord
intel 8700k
16gb Corsair ram
2 Samsung SSD's 120 & 250 gb
1 samsung 1tb hardeschijf