Het woord 'ton' is onduidelijk voor Vlaamse bezoekers

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 9.714 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• netmeester
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 07:48
Ik zie het probleem niet. Als Vlaamse tweakers hiermee geholpen zijn, waarom niet? Het is niet zo dat wij als Nederlanders daar last van hebben. Het is wat mij betreft een goede zaak dat @arnoudwokke al heeft aangegeven hier rekening mee te gaan houden. Hoe meer zielen op tweakers, hoe meer vreugd.

Wel alleen Vlamingen hè, de rest van België heeft pas echt rare woorden :D

Ipmi with your rhythm stick. Ipmi, IPMI!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
netmeester schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:19:
Ik zie het probleem niet. Als Vlaamse tweakers hiermee geholpen zijn, waarom niet? Het is niet zo dat wij als Nederlanders daar last van hebben. Het is wat mij betreft een goede zaak dat @arnoudwokke al heeft aangegeven hier rekening mee te gaan houden. Hoe meer zielen op tweakers, hoe meer vreugd.

Dat dus. Wat een emotie, kleine moeite, kleine aanpassing, iedereen blij. Wat een Nederlands, onnodig, protectionisme. Nooit geweten dat 'een ton' niet bekend was onder onze Zuiderburen. Weer wat geleerd. Aan de andere kant was het uitzoekwerk voor de gemiddelde Belg ook beperkt tot luttele seconden :P

[ Voor 6% gewijzigd door WouterL op 16-04-2019 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:39
Poeh wat een discussie weer...

Okay het lijstje met verboden woorden is uitgebreid met +1 door de redactie (case closed and move on ... or not)

>:) Laten we nog wat olie op dit international oplaaide conflict gooien...
Wil ik met mijn collage's aan de overkant van de grote plas praten (nee niet de bijna nep Europeanen) dan moet ik het echt wel hebben over mT (metric Ton) anders is de verwarring helemaal compleet :P

Dus nog meer tonnen die voor verwarring kunnen zorgen...

Sparkels begint maar alvast maar te rennen

@arnoudwokke kunnen we de lijst met verboden woorden inzien? Gaat in ieder geval weer hoop fijne reacties opleveren :)F :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

wimpie007 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:28:
[...]

Welkom op Tweakers, sinds 1998 de grootste website in Nederland over technologie en elektronica met nieuws, reviews en de bekroonde Pricewatch.

Zie jij daar Belgie staan dan?
De Belgen zijn eigenaar van Tweakers, dat heb je dan gemist ;)
netmeester schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:19:

Zoals croque monsieur of honderdduizendeuro.

[ Voor 42% gewijzigd door Marzman op 16-04-2019 17:37 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 17:09
Als ik een stuk tekst in het Vlaams lees en woorden tegenkom die ik zelf niet gebruik (voorbeeld: "vermits" en "nochthans") zoek ik dit op. Daarna ben ik blij met de taalverrijking. Klaar.

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J8S
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17:03

J8S

0siris schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:20:
Als ik een stuk tekst in het Vlaams lees en woorden tegenkom die ik zelf niet gebruik (voorbeeld: "vermits" en "nochthans") zoek ik dit op. Daarna ben ik blij met de taalverrijking. Klaar.
Nochtans was wel gewoon een écht Nederlands woord, dus als je dat op moet zoeken dan ligt dat niet aan de Vlamingen maar aan jezelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:11

m-vw

Dus?

Wat een zure opmerkingen van mijn ladgenoten.

Ik trek zo mijn frak en mijn botten aan en ga de patatten van het land halen.

PS. Kamp Friet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En... verpest
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.