Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google is tracking you. Even in Airplane Mode or without sim

Pagina: 1
Acties:
  • 662 views

• tweakmember
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08-2023
Wat een kleine groep mensen al weet maar de grootste waarschijnlijk niet:

Iedereen die een smartphone heeft -> Google is tracking you.
Zelfs als je smarthphone in airplanemode staat of simkaart is verwijderd.

Meer info en details in dit filmpje: (zeer raadzaam om te bekijken)
YouTube: YouTube: Google is tracking you. Even when you're in Airplane Mode

Dit komt omdat smartphones allerlei sensoren heeft die 24/7 in contact staan met google.
https://blog.adtile.me/20...nsors-in-your-smartphone/

En dan maakt iedereen zich druk om facebook 8)7 8)7 8)7

nu is de vraag, bestaan er ook smartphones zonder al deze sensoren ingebouwd?
Het is toch wel jammer om zo'n uitvinding als de smarthpone het huis uit te doen vanwege we constant elke stap die we maken worden gevolgd.

Voor de niet oplettende Orion84, bronnen, zie hierboven.

[ Voor 12% gewijzigd door tweakmember op 11-04-2019 13:44 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@tweakmember Je post kopieren/plakken heeft niet veel zin als de URL is ingekort :P En je vond het onderbouwen, zoals Orion84 in "Google is tracking you. Even in Airplane Mode or without sim" vroeg niet nodig? ;)

Verder is het weer zo'n legendarisch topic van je, je hebt een klok horen luiden en schiet volledig in het rood. Alles staat in brand en andere bedrijven (Facebook) doen er opeens niet meer toe.

Privacy is een way of life. Je kunt je daarbij niet concentreren op één groot bedrijf. Zoals Zembla al aangetoond heeft zijn er vele honderden bedrijven die je data collecteren en verhandelen. Je zult je in het algemeen bewust hiervan moeten zijn en hiernaar handelen. Ik heb een ingebouwde wantrouwen naar bedrijven en geef het liefst nog minder data dan ze nodig hebben. Maar goed, om dat nu helemaal uit te schrijven is een beetje teveel van het goede, ook omdat er al veel over geschreven is. Hier, bijvoorbeeld: Persoonlijke Privacy Topic

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 11-04-2019 13:53 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 13:58

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Need to do the same test with location turned off, and another phone completely turned off. That will show for sure how much Google is spying.
Dit zegt alles van het filmpje.

Asus Zenbook i7 256gb

Verwijderd

En dit verbaast je?

Maar goed. Zolang de telefoon geen verbinding heeft, is de lokatie voor google onbekend. Google weet pas waar de telefoon is geweest en waar de telefoon is als er een verbinding is.

Dus geen verbinding. Geen data naar Google. Wel opgeslagen op de telefoon.

En geen enkele telefoon heeft sensoren die in contact staan met Google. Elke telefoon heeft sensoren die data naar Google versturen mits er een verbinding is... Verbinding weg = geen data.

Mijn oplossing. Wanneer ik iets wil doen wat google niet mag weten, dan laat ik mijn gsm thuis

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Pas het zoveelste topic waarin een stelling / link wordt gepost door @tweakmember, er een discussie ontstaat die dan voornamelijk door anderen wordt gevoerd en vaak eindigen deze topics dan zonder/met slotje en/of geen "beste antwoord".

@tweakmember ik ben een beetje zoekende naar de insteek van een aantal topics van je. We zijn elkaar al vaker tegengekomen maar over het algemeen stop je met reageren als het ook maar 1 tikkeltje interessanter wordt dan je verwacht.

Met welke insteek open je constant topics; heb namelijk niet het idee dat je er iets van opsteekt wat zich reflecteert in een nieuwer topic.

/edit: net als in je NordVPN topic; je hebt door dat je topicstart hier nu een linkje bevat uit 2015? Doe eens ACTUELE data en bewijzen posten.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 11-04-2019 14:29 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik zie een incomplete link en een youtube-filmpje met zo'n clickbait-score in de titel dat ik niet meer geintresseerd ben. Oh, en een eerste zin waarin TS zich beroept op het onderdeel zijn van een obscuur clubje intimi.
Verder... na de linkdump en de zelfverwenning met een veer houdt alle input van TS op.

Ik zie een stukje fake-nieuws / aluhoedjes-geneuzel. Waarmee mijn mening ook weer geplaatst is.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

tweakmember schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:40:
Voor de niet oplettende Orion84, bronnen, zie hierboven.
Oh, gaan we ook nog even bijdehand doen?

Nog steeds dezelfde vage bronnen en nog steeds 0,0 uitleg hoe je van die bronnen bij je conclusies komt (die 2 stroken namelijk niet met elkaar). Dit is op deze manier geen zinvolle start van een discussie. En dat is, zoals hierboven al werd aangehaald niet de eerste keer. Kap met dit soort vage topics, of je kan binnenkort op een ban rekenen.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 11-04-2019 16:53 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.