Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jornbarkhof
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-04-2019
Hallo mede-Tweakers,

Ik loop momenteel stage bij een groot international voor mijn opleiding MBO Media en Applicatieontwikkelaar.

Ik heb binnenkort gesprek over het feit dat ik hier misschien kan blijven werken... Zelf ben ik van plan om HBO deeltijd te gaan doen, en zelf 3 dagen werken.

Nu vraag ik me af, Wat is een beetje een richtloon? Wat moet ik verwachten? Wat moet ik "vragen" Ik zie op internet verschillende bedragen rondgaan van 1000 bruto tot 5000 bruto (wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt voor iemand met nagenoeg geen ervaring.) In totaal loop ik hier bijna een half jaar stage, dus mocht ik blijven, Ben ik al "ingewerkt"

Ik ben 19 jaar oud.

Graag jullie mening :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fulgora
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 21:23
Gebruik de zoekfunctie even in dit topic: Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 14)

In het kort: de locatie van het bedrijf is van belang (lonen in Amsterdam zijn hoger dan in Slobberkutteveen), de schaarste van je skillset is relevant, je opleiding, je jaren ervaring, cursussen etc.

Reken overigens met bruto maandlonen op fulltimebasis, ongeacht hoeveel dagen je wilt werken. Dat maakt vergelijken gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:13
kijk hier eens Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 14) , welke school zit je btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jornbarkhof
Locatie van het bedrijf is in het oosten van het land, Zit momenteel op het MBO Over mijn skillset durf ik niet veel los te laten, want heb weinig verschillende systemen gezien. Ik kan me althans hier goed redden zelfstandig, zonder te veel hulp. Verder kennis van PHP, C#, Javascript, Jquery, en HTML/CSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameleleon
jornbarkhof schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:23:
Locatie van het bedrijf is in het oosten van het land, Zit momenteel op het MBO Over mijn skillset durf ik niet veel los te laten, want heb weinig verschillende systemen gezien. Ik kan me althans hier goed redden zelfstandig, zonder te veel hulp. Verder kennis van PHP, C#, Javascript, Jquery, en HTML/CSS
gewoon vraagje, zit je dan op roc hengelo? heb nmlk de naam jorn wel een keer gehoord uit een andere klas haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jornbarkhof
@kameleleon Zou heel goed kunnen, Welk leerjaar zit je? En hoe heet je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameleleon
ik heet leon, zou me ook niks verbazen als je dat niet bekend voorkomt hoor. doe ook het laatste laatste jaar nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4nnel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 18:04
Wij ontwikkelen in PHP en hebben een MBO'er die in deeltijd doorgaat op HBO aangenomen voor rond de €1800,- bruto (40 uur/week).

Ik vond dat in eerste instantie wat laag, maar het niveauverschil met een HBO'er merk je ook wel (n=1, dus zegt niet zoveel). Bij ons wordt overigens niet al te best betaald, dus ben ook wel benieuwd wat anderen zeggen.

Bij tevredenheid krijgt die werknemer overigens na een jaar wel een junior positie aangeboden, wat rond de €2200,- bruto ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Welkom op Tweakers, Jorn. Zoals gezegd, in Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 14) vind je voldoende informatie. Daarom sluit ik dit topic nu.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.