Hallo,
Ik ben op zoek naar een bluetooth audio adapter om van mijn smartphone muziek te streamen naar mijn bosch bouwradio gm20.
De radio heeft:
USB poort
3.5mm jack ingang
SD kaart slot
Ik wil graag via bluetooth naar een reciever streamen. De reciever moet voeding krijgen via USB. En de reciever wordt via de 3.5mm jack aangesloten op de radio.
Dus voor mij viel de Chromecast audio al af aangezien deze via wifi werkt.
De Logitech audio adapter ook aangezien deze niet via USB gevoed kan worden.
Nu had ik een goedkoop Chinees ding besteld maar deze kon niet gevonden worden die mijn telefoons. (Galaxy s6 en moto g6plus)
Budget rond 40 euro. Het liefste van een A-merk
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar ik kan nog niks vinden dat aan alle specificaties voldoet.
Heeft iemand een idee?
Ik ben op zoek naar een bluetooth audio adapter om van mijn smartphone muziek te streamen naar mijn bosch bouwradio gm20.
De radio heeft:
USB poort
3.5mm jack ingang
SD kaart slot
Ik wil graag via bluetooth naar een reciever streamen. De reciever moet voeding krijgen via USB. En de reciever wordt via de 3.5mm jack aangesloten op de radio.
Dus voor mij viel de Chromecast audio al af aangezien deze via wifi werkt.
De Logitech audio adapter ook aangezien deze niet via USB gevoed kan worden.
Nu had ik een goedkoop Chinees ding besteld maar deze kon niet gevonden worden die mijn telefoons. (Galaxy s6 en moto g6plus)
Budget rond 40 euro. Het liefste van een A-merk
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar ik kan nog niks vinden dat aan alle specificaties voldoet.
Heeft iemand een idee?