Mijn Gmail is geblokkeerd door Google

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 14.323 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Ik ken Occams razor en die spreekt jouw theorie alleen maar tegen, want jij doet een berg aannames, wat het des te minder aannemelijk maakt dat jouw theorie klopt:

Aanname 1. Dat TS jonger is dan 'ie zegt
Aanname 2. Dat TS naaktfoto's heeft van ex
Aanname 3. Dat ex minderjarig is (of was ten tijde van de foto's)
Aanname 4. Dat foto's gedeeld zouden zijn
Aanname 5. Dat foto's daardoor door een algoritme herkend zouden zijn

En nog wel meer aannames, maar ik denk dat ik mijn punt heb gemaakt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:13

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Ralfefernandes schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:05:
[...]

Zolang google mij niet op de hoogte stelde, hoe moet ik dan weten?

Dit is de reactie van Google:
" Hallo,

Hartelijk dank dat u contact met ons heeft opgenomen.

We hebben uw verzoek met betrekking tot uw account Ralfefernandes@gmail.com beoordeeld en kunnen bevestigen dat u onze Servicevoorwaarden heeft geschonden. Daarom herstellen we uw account niet.

Bekijk onze Servicevoorwaarden voor meer informatie over ons beleid en de acties die we ondernemen als het beleid van onze producten wordt geschonden.

Met vriendelijke groet,
Team Google"
goed, probeer te bellen of te chatten met google, en vermijd scam sites
er staat altijd google in de domeinnamen van google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Om Google to contacteren per telefoon mischien eens dit proberen

https://support.google.com/store#contact=1&topic=3237699

Morgen even een terugbel verzoek aanvragen, ik weet wel dat het een verkeerd kanaal is (bestellingen), maar mischien kunnen zij je doorverbinden, verder helpen om aan een contact te komen.

Tip: Wees gewoon beleefd aan de telefoon/chat, ga geen rare dingen roepen, ik daag jullie voor de rechter enzo. Wees gewoon geduldig, daar kom je het verst mee. Als jij aardig bent, zijn zij ook aardig voor jou.

Nu wil ik wel eens weten wat je eerst naar Google hebt verstuurd,als dat meteen al dreigend was, snap ik de reactie van Google wel.

[ Voor 35% gewijzigd door Bensimpel op 07-04-2019 17:20 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:19
Ralfefernandes schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:05:
[...]

Zolang google mij niet op de hoogte stelde, hoe moet ik dan weten?

Dit is de reactie van Google:
" Hallo,

Hartelijk dank dat u contact met ons heeft opgenomen.

We hebben uw verzoek met betrekking tot uw account Ralfefernandes@gmail.com beoordeeld en kunnen bevestigen dat u onze Servicevoorwaarden heeft geschonden. Daarom herstellen we uw account niet.

Bekijk onze Servicevoorwaarden voor meer informatie over ons beleid en de acties die we ondernemen als het beleid van onze producten wordt geschonden.

Met vriendelijke groet,
Team Google"
Als je die mail hebt gehad dan gaan ze je niet meer deblokkeren behalve als je een '' speciaal '' persoon bent waar Google zelf ook nog veel aan kan verdienen, zoals dat je er een YouTube account aan hebt hangen met 100K+ subs e.d.
Maar ook damage control, dus als jij het voor elkaar weet te krijgen om bij bnn/vara/kassa/radar etc. dit weet op te blazen waardoor er veel ophef over kan komen kunnen ze wellicht '' ineens '' je account deblokkeren, terwijl ze eigenlijk nog steeds van mening zijn dat je geblokkeerd moet blijven.
Dus ja om contact op te zoeken met BNR Juridische Zaken e.d. zien sommigen hier als kansloos, ik zie het als enige mogelijkheid om nog je account terug te krijgen :+

[ Voor 0% gewijzigd door JohanNL op 07-04-2019 17:26 . Reden: typo ]

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Goed, dit topic vliegt inmiddels aan alle kanten de bocht uit met aannames, verwijten, (ver)oordelingen en off-topic reacties. Volgens mij heeft TS inmiddels voldoende handvaten om één en ander te proberen, voor de rest zal de discussie alleen maar verder off-topic trekken. Voor nu gaat dit topic op slot, mocht TS een update willen geven dan staat m'n DM altijd open.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.