Jaren geleden heeft mijn moeder een tablet gekregen, maar deze destijds in de kast gelegd. Onlangs kwam ze deze doos weer tegen en heeft de doos nu wel geopend. Bij opstarten blijft de tablet echter hangen in het startscherm en komen we niet verder. Het lukt niet dit probleem op te lossen met een harde reset.
Op de doos staat dat Android 2.2 wordt ondersteund.
Via Google vind ik wel wat tips, maar alle verwijzingen naar hiervoor benodigde software zijn ongeldig. Afgaande op de verschillende berichten is het ook wel een oud apparaat.
Ik kan me niet voorstellen dat dit tablet niet meer kan worden gebruikt om een beetje te internetten of spelletjes te spelen, maar ik kom er zelf niet uit hoe dit verder aan te pakken.
Wie kan me hiermee helpen?
Op de doos staat dat Android 2.2 wordt ondersteund.
Via Google vind ik wel wat tips, maar alle verwijzingen naar hiervoor benodigde software zijn ongeldig. Afgaande op de verschillende berichten is het ook wel een oud apparaat.
Ik kan me niet voorstellen dat dit tablet niet meer kan worden gebruikt om een beetje te internetten of spelletjes te spelen, maar ik kom er zelf niet uit hoe dit verder aan te pakken.
Wie kan me hiermee helpen?