Beste Tweakers,
PRODUCT: Gigabyte RTX 2080 (second change / ABC / eerder verkochte artikel)
Klant: Als ZZP geregistreerd.
Graag doe ik hier mijn verhaal over een aankoop bij Azerty.
De afgelopen jaren heb ik ruim 6000 euro aan hardware gekocht bij Azerty. Geen enkele bestelling heb ik terug gestuurd, niet ter reparatie of binnen zichttermijn. Gezien de vele positieve reactie(s) ga je ervan uit dat de service goed moet zijn.
Omdat ik juist aan het twijfelen was over de performance ben ik voor een 'ABC' product gegaan op de site van Azerty, zie hieronder een omschrijving.
A-keuze
Logo A-keuze Een product in deze categorie is over het algemeen naar ons teruggezonden onder het herroepingsrecht. Het product is meestal door iemand uit de verpakking gehaald om te beoordelen of het aan de verwachtingen voldoet. Eventuele fabrieksverzegeling (indien van toepassing) kan verbroken zijn. Het product is in nieuwstaat, onbeschadigd en compleet.
Kenmerken
Als nieuw
Onbeschadigd
Compleet
Product (en evt. accessoires) zijn uit de verpakking geweest
Product kan geconfigureerd zijn voor gebruik
Acties (cashbacks, gratis games, etc.) zijn niet van toepassing
Originele garantie
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat er 175 euro op een totaalbedrag van 700 euro in rekening word gebracht met een geringe uitleg als 'Restockingskosten(25%) gebruikt product'
Het product is as-is terug gestuurd, dus zonder enige vorm van beschadiging.
Wij hebben rechtsbijstand, alleen weet ik niet of ik het zover wil laten komen.
Ik heb eerst maar eens een poging gewaagd bij de klachtenafdeling van Azerty.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Alvast bedankt
PRODUCT: Gigabyte RTX 2080 (second change / ABC / eerder verkochte artikel)
Klant: Als ZZP geregistreerd.
Graag doe ik hier mijn verhaal over een aankoop bij Azerty.
De afgelopen jaren heb ik ruim 6000 euro aan hardware gekocht bij Azerty. Geen enkele bestelling heb ik terug gestuurd, niet ter reparatie of binnen zichttermijn. Gezien de vele positieve reactie(s) ga je ervan uit dat de service goed moet zijn.
Omdat ik juist aan het twijfelen was over de performance ben ik voor een 'ABC' product gegaan op de site van Azerty, zie hieronder een omschrijving.
A-keuze
Logo A-keuze Een product in deze categorie is over het algemeen naar ons teruggezonden onder het herroepingsrecht. Het product is meestal door iemand uit de verpakking gehaald om te beoordelen of het aan de verwachtingen voldoet. Eventuele fabrieksverzegeling (indien van toepassing) kan verbroken zijn. Het product is in nieuwstaat, onbeschadigd en compleet.
Kenmerken
Als nieuw
Onbeschadigd
Compleet
Product (en evt. accessoires) zijn uit de verpakking geweest
Product kan geconfigureerd zijn voor gebruik
Acties (cashbacks, gratis games, etc.) zijn niet van toepassing
Originele garantie
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat er 175 euro op een totaalbedrag van 700 euro in rekening word gebracht met een geringe uitleg als 'Restockingskosten(25%) gebruikt product'
Het product is as-is terug gestuurd, dus zonder enige vorm van beschadiging.
Wij hebben rechtsbijstand, alleen weet ik niet of ik het zover wil laten komen.
Ik heb eerst maar eens een poging gewaagd bij de klachtenafdeling van Azerty.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Alvast bedankt