Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furion2000
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-09 19:33
Goedenavond allen,

Jaren dol geweest op de Gothic trilogie en tot dusver kan alleen de Witcher er aan tippen. Ben nu al een paar jaar geen echte gamer meer, dus heb heel wat titels gemist, maar weten jullie van Gothic achtige RPG's met een beetje dezelfde feeling?

Wat heb ik tot nu toe al wel gedaan of vind ik niet zo leuk:
  • Alle morrowind's tot dragonborn
  • Risen trilogy
  • Elex
  • Vampire the masquerade
  • Two worlds
  • Divinity
  • dark souls
  • Fallout
Dus hebben jullie nog tips van games uit de laatste jaren die vergelijkbaar zijn aan de Gothic series?

[ Voor 8% gewijzigd door Furion2000 op 04-04-2019 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11
Ik heb Gothic nooit gespeeld, maar vroeger er wel vaak over gelezen. Het doet mij een beetje denken aan Kingdoms of Amalur: Reckoning, waar ik veel plezier mee gehad heb.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-09 14:49
Spel dat zeer recentelijk is uitgekomen: Outward, krijgt aardig wat positieve reacties met een paar minpuntjes, kijk eventueel Cohhcarnage's first thoughts.

Outward geef mij tot zover een Zelda botw/Darksouls/Witcher gevoel, aardig mee kunnen vermaken zover alleen mijn fout was het spel te kopen op ps4, waar de graphics enorm zijn ge-downgrade en de controls vergeleken met de PC versie (zelfs die aangeschaft) clunky aanvoelen.

Dus mocht het je wat lijken, blijf weg van de ps4 versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 14:34

KipCurreh

Nightcrawler

Marshalty schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:47:
Spel dat zeer recentelijk is uitgekomen: Outward, krijgt aardig wat positieve reacties met een paar minpuntjes, kijk eventueel Cohhcarnage's first thoughts.

Outward geef mij tot zover een Zelda botw/Darksouls/Witcher gevoel, aardig mee kunnen vermaken zover alleen mijn fout was het spel te kopen op ps4, waar de graphics enorm zijn ge-downgrade en de controls vergeleken met de PC versie (zelfs die aangeschaft) clunky aanvoelen.

Dus mocht het je wat lijken, blijf weg van de ps4 versie :)
Dit dus..

Outward is een indie open-world RPG (ik dacht 10 makers) die iedereen terug doet denken aan Gothic..
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1913496
Op de Reddit staan echt al fantastische verhalen

Graphics zijn niet echt top, er zijn bugs aanwezig (PC versie lijkt wel best mee te vallen), maar als je hier door kunt kijken ligt er wel een fantastisch avontuur voor je klaar 8)

Het heeft nu al alle schijn van een cult-classic te worden, maar het is dus lang niet voor iedereen weggelegd.. IGN had een vernietigende review, anderen dragen het bijna op handen..

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro