imgram (gewoon uzi..) is idd heel snel leeg en is alleen goed effectief bij kleine ruimtes. Ik ben nu in een garage en om daar iemand van 200 m. afstand mee neer te raggen.. dat lukt niet. Tenzij je 200 kogels wilt verspillen. Die colt commando daarin tegen... die richt zoooo goed...
OK!! IK HEB GEVONDEN HOE JE DE GODMODE AANZET!!!
PAS OP, WIE HET NIET WIL WETEN, NIET VERDERLEZEN!!!
spoiler:
Ok, dankzij RoVe's reply, heb ik de console kunen aanzetten, door de parameter "-developer" achter mijn shortcut te zetten... (zonder de ")
Dan ingame F12 drukken, en god typen, dan 2X F12 drukken om de console weer af te sluiten...
Ik denk wel dat je in ieder level hem opnieuw aan moet zetten...
Dan ingame F12 drukken, en god typen, dan 2X F12 drukken om de console weer af te sluiten...
Verwijderd
Aah.. jammer datik nu geen max payne kan spelen om'et uit te proberen... ben bezig met beta van planetarion...
droog eastereggie
zoek cola automaat, pres use
en je krijgt een blikje
schiet gat in blikje, en zie hoe mooi ie leeg loopt
en je krijgt een blikje
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
k, maar letterlijk is dat niet droogOp woensdag 25 juli 2001 18:14 schreef heuveltje het volgende:
droog eastereggie
en je krijgt een blikje
Verwijderd
Ej, ik heb gouw eff een site'je inelkaar gefixt waar je eastereggs kan neerplanten. Dus heb je een easteregg gevonden ga dan hier heen: http://212.187.100.184/ of http://www.w3bg0d.net/
Verwijderd
als je in die console bent moet je op TAB drukken dan krijg je allemaal commando's ook met bullittime en zow en infa ammo etc...Op woensdag 25 juli 2001 18:12 schreef de_vinny het volgende:
OK!! IK HEB GEVONDEN HOE JE DE GODMODE AANZET!!!
spoiler:Ok, dankzij RoVe's reply, heb ik de console kunen aanzetten, door de parameter "-developer" achter mijn shortcut te zetten... (zonder de ")
geen dank mensen
, zijn er al mensen die zich verdiept hebben in het mappen? zoja, enlighten (ofzo) me.. ik kan al wat models neerzetten en skinnen, maar hoe verbind ik kamers enzo en hoe speel ik hem.
edit: god mode vind ik weer een beetje TE spoilerig..
edit: god mode vind ik weer een beetje TE spoilerig..
dunno
Verwijderd
Net nog ff de tutorial gedaan om die uzi te vinden. Sta ik op het einde bij de afzetting van de politie te kijken naar zo'n bord van de winkel staat er:"615 All youre base are" op dat ding
Verwijderd
Als dat allemaal werkt.....Op woensdag 25 juli 2001 19:40 schreef Webby het volgende:
[..]
als je in die console bent moet je op TAB drukken dan krijg je allemaal commando's ook met bullittime en zow en infa ammo etc...
Verwijderd
jah, godmode suxsOp woensdag 25 juli 2001 19:54 schreef HS het volgende:
godmode ga ik zeker niet gebruiken
grappigste vond ik nog de tv in wooden's kantoor. daar komt op een gegeven moment een nieuwsbericht op.
"the aesir coorpiration has risen in stocks again, it is now almost as big of a monopoly as microsoft once was"
of zoiets microsoft wordt een beetje gescrambled "goed luisteren"
"the aesir coorpiration has risen in stocks again, it is now almost as big of a monopoly as microsoft once was"
of zoiets microsoft wordt een beetje gescrambled "goed luisteren"
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
wat ik ook tof vond. (geen easter egg) dat hij helemaal stoned en high was. hij las een brief... you are in a video game!!! with slomotion and everything..... bla bla.... die reactie van payne is echt cool!
Je kan ook roulette doen.
btw, in dat level zit ik vast.
Ik sta op het dak, schiet de ruiten onder me kapot, flikker in een kamer, rag iedereen neer, maar dan kan ik nergens meer heen. Ik heb al een oude telefoonverbinder (?) gevonde, mar dat is het dan.
Dat komt na de pijpscene
Ik sta op het dak, schiet de ruiten onder me kapot, flikker in een kamer, rag iedereen neer, maar dan kan ik nergens meer heen. Ik heb al een oude telefoonverbinder (?) gevonde, mar dat is het dan.
Dat komt na de pijpscene
Verwijderd
alarm aan doen zodat je gebruik kan maken van de nooduitgang en wegwezen.Op woensdag 25 juli 2001 21:10 schreef Lampie het volgende:
Je kan ook roulette doen.
Dat komt na de pijpscene
Yep is zeker goed voor kleine ruimtes zie hier maar. Alle 3 dood.Op woensdag 25 juli 2001 17:55 schreef Raven_ het volgende:
imgram (gewoon uzi..) is idd heel snel leeg en is alleen goed effectief bij kleine ruimtes. Ik ben nu in een garage en om daar iemand van 200 m. afstand mee neer te raggen.. dat lukt niet. Tenzij je 200 kogels wilt verspillen. Die colt commando daarin tegen... die richt zoooo goed...

Sorry voor de modemers.
<edit>
Toch effe gerized naar 800x600.
</edit>
Verwijderd
Sinds ik -developer 8er parameter heb gezet loop'tie na 5 min vast... 
Dan maar zonder god mode he..
Dan maar zonder god mode he..
Ok, ik had dat van die tab toets ondertussen ook gezien, hier nog wat cheats:
getallweapons
getinfiniteammo
getpainkillers
(je kan voor bv. getpainkillers gewoon getp tijpen en dan tab drukken!)
Ook is er het commando mortal om de godmode af te zetten!
getallweapons
getinfiniteammo
getpainkillers
(je kan voor bv. getpainkillers gewoon getp tijpen en dan tab drukken!)
Ook is er het commando mortal om de godmode af te zetten!
To get access to the game console, you need to start maxpayne.exe with the command line parameter "-developer".
Once you have the game running in developer mode, you get access to the game console with F12.
GetAllWeapons
GetInfiniteAmmo
God
Mortal
ShowFPS
NoClip
NoClip_off
GetBaseballbat
GetBeretta
GetBerettaDual
GetDualBeretta
GetDesertEagle
GetSawedShotgun
GetPumpShotgun
GetJackhammer
GetIngram
GetIngramDual
GetDualIngram
GetMP5
GetColtCommando
GetMolotov
GetGrenade
GetM79
GetSniper
GetHealth
GetPainkillers
GetBulletTime
[source: Gameguru.box.sk]
GetBulletTime gaan velen leuk vinden..have phun
btw. Sorry als ik het voor mensen verneuk, niet mn bedoeling en dan lees je het maar niet..
Once you have the game running in developer mode, you get access to the game console with F12.
GetAllWeapons
GetInfiniteAmmo
God
Mortal
ShowFPS
NoClip
NoClip_off
GetBaseballbat
GetBeretta
GetBerettaDual
GetDualBeretta
GetDesertEagle
GetSawedShotgun
GetPumpShotgun
GetJackhammer
GetIngram
GetIngramDual
GetDualIngram
GetMP5
GetColtCommando
GetMolotov
GetGrenade
GetM79
GetSniper
GetHealth
GetPainkillers
GetBulletTime
[source: Gameguru.box.sk]
GetBulletTime gaan velen leuk vinden..have phun
btw. Sorry als ik het voor mensen verneuk, niet mn bedoeling en dan lees je het maar niet..
dunno
ok ok
Nu eentje van mij..een redelijke grote easteregg.
Op een gegeven moment stap je een kamer binnen met een deur die naar de WC toeloopt. Daar binnen hoor je iemand op de WC bezig is. (huuuumppff hummpff huuuummpppfff
). Op het keukenblad ligt een Ingram. Als je die pakt hoor je dat die gozer de WC doorspoelt en naar buiten komt. Schiet hem neer en waar lijkt dit op?
PULP FICTION. Bruce Willis schiet John Travolta neer in Bruce' appartament. John kwam ook net uit de WC
Nu eentje van mij..een redelijke grote easteregg.
Op een gegeven moment stap je een kamer binnen met een deur die naar de WC toeloopt. Daar binnen hoor je iemand op de WC bezig is. (huuuumppff hummpff huuuummpppfff
PULP FICTION. Bruce Willis schiet John Travolta neer in Bruce' appartament. John kwam ook net uit de WC
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Yes! Ik heb hem uit, was wel fijn!
Enkel spijtig dat die scène uit 3DMark2001 er niet in komt...
EN dat Max Payne heel de tijd zo'n stomme grijns op zijn tronie heeft...
Dan vond ik die uit 3DMark beter...
Ook de kledij, dat smakeloze tijgermotief-vestje, aaaargh!!!
Ah, nog een egg:
als je in het mansion van die Don bent, kom je ergens een vleugelpiano tegen, als je die used speel je het Max Payne tunetje...
tenminste, dat probeer je, in het begin zit je ernaast, maar na een paar keer usen lukt het, en zelfs vrij snel
als je in het mansion van die Don bent, kom je ergens een vleugelpiano tegen, als je die used speel je het Max Payne tunetje...
tenminste, dat probeer je, in het begin zit je ernaast, maar na een paar keer usen lukt het, en zelfs vrij snel
Verwijderd
Die scene kan je vast wel maken met de level editor... en het zal ook wel bekend worden hoe je Max andere kleertjes kan gevenOp donderdag 26 juli 2001 02:43 schreef de_vinny het volgende:
heb geduld
yeah, max in een badpak of een baljurk!
Dream on!!!!!!!!Op woensdag 25 juli 2001 22:59 schreef SCaffa het volgende:
Das FADE
hehe
May the force be with you!!
Verwijderd
Ik d8 dat ik die scene van de matrix ging krijgen toenik in dat HQ gebouw kwam... maar toch niet...Op donderdag 26 juli 2001 02:43 schreef de_vinny het volgende:
Leek wel een beetje op maar niet helemaal...
JA!!!!Op donderdag 26 juli 2001 11:08 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Ik d8 dat ik die scene van de matrix ging krijgen toenik in dat HQ gebouw kwam... maar toch niet...
Leek wel een beetje op maar niet helemaal...
Dat dacht ik ook, want je zag al die 2 metaaldetectors, net gelijk in The Matrix...
Ik heb wel gezien dat als je in de console inventory tijpt (of zoiets) da,n krijg je vanalle info over je status, en er staat dan bij model of skin bv "max_normal" of "max_young" (de scene in zijn huis)...
Iemand die vent nog zien liggen met een houten staak in z'n borst en BUFFY in ernaast in bloed geschreven 
Erg cool !
Erg cool !
Verwijderd
Op donderdag 26 juli 2001 19:40 schreef keldon het volgende:
Iemand die vent nog zien liggen met een houten staak in z'n borst en BUFFY in ernaast in bloed geschreven
Erg cool !

deze misschien ?
had ik toevallig een screenie van gemaakt. Zag ik ook al
Verwijderd
c00lOp donderdag 26 juli 2001 19:52 schreef ds het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze misschien ?
had ik toevallig een screenie van gemaakt. Zag ik ook al
als je nog een leuke easteregg gevonde heb druk dan de link in me sig
Verwijderd
Als het alarm is afgegaan bij die kluisen moet je op het alarm schieten ... dan zegt die ook : Thank you ... .
Verwijderd
Dat gebeurde net bij mij!Op donderdag 26 juli 2001 20:41 schreef korn het volgende:
Als het alarm is afgegaan bij die kluisen moet je op het alarm schieten ... dan zegt die ook : Thank you ... .
Verwijderd
Oke, misschien een domme vraag vna mij, maar als ik die paramater erachter zet in shortcut of run krijg ik een error over een foute folder ofzo
pak je baseballbat en sla de ratten op de grond voor een mooi geluideffect 
(helemaal waarneer je het in slomo doet
)
(helemaal waarneer je het in slomo doet
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Ehm, je hebt die toch niet mee in de "" gezet?Op donderdag 26 juli 2001 22:32 schreef Fallen_angel het volgende:
Oke, misschien een domme vraag vna mij, maar als ik die paramater erachter zet in shortcut of run krijg ik een error over een foute folder ofzo
Ik heb het zo:
code:
1
| "D:\Games\Max Payne\MaxPayne.exe" -skipstartup -developer -developerkeys |
Zo laat hij dat filmpje in 't begin niet zien, kan ik met home en end de snelheid regelen etc, en werkt de console voor meer cheats
Verwijderd
Op een gegeven moment moet je een dichte deur met behulpvan een junkie die het wachtwoord weet, als die met die gast achter de deur praat:
"the password"
"John who?"
"John woo"
Verwijst naar de regisseur John Woo, die redelijk wat films heeft gemaakt waar max payne veel invloeden van heeft
"the password"
"John who?"
"John woo"
Verwijst naar de regisseur John Woo, die redelijk wat films heeft gemaakt waar max payne veel invloeden van heeft
hehe, en dzn roept die kerel als ze opendoen, "it's max payne" waarna je ze lekker allemaal neerkogeltOp vrijdag 27 juli 2001 03:52 schreef Gio het volgende:
Op een gegeven moment moet je een dichte deur met behulpvan een junkie die het wachtwoord weet, als die met die gast achter de deur praat:
"the password"
"John who?"
"John woo"
Doe je oneindig bullettime erinOp vrijdag 27 juli 2001 09:37 schreef RPG_Fan het volgende:
er komt een trainer aan want die ben ik aan het maken nu :-)
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Helemaal in het begin als je in dat water loopt, dan gaat het mobieltje van zo'n badguy en als melodietje heeft die gsm "the good the bad and the ugly"
Verwijderd
ik ben nu nog met de guns+ammo voor elk level bezig daarna leven voor elk level
en daarna bullet time voor elk level
en daarna elk level :-)
en daarna bullet time voor elk level
en daarna elk level :-)
In de tutorial hoor je constant de sirenes van een politie auto, ff naar die copcar lopen en op de sirenes schieten...is het weer lekker stil
.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Ff over die tutorial, de vetste move is overduidelijk de laatste nmi laten leven achter dat bussie dan met gun naar keuze die bus op rennen van de voorkant en met een vette duik een paar kogels in zn hoofd knallen.. nog andere leuke "combos"?
dunno
Dat doe ik ook altijd!Op vrijdag 27 juli 2001 22:04 schreef RoVe het volgende:
Ff over die tutorial, de vetste move is overduidelijk de laatste nmi laten leven achter dat bussie dan met gun naar keuze die bus op rennen van de voorkant en met een vette duik een paar kogels in zn hoofd knallen.. nog andere leuke "combos"?
Zo duiken naar hem, en tegelijk met de shotgun in zijn borst blazen!
Een coole move vind ik:
Max bovenaan de trap, paar badguys komen van beneden de trap op, max doet slomo shootdodge recht naar voren, max schiet 2 mannetjes neer met dual ingram en land letterlijk bovenop ze, de laatste restjes leven eruit knallend
Max bovenaan de trap, paar badguys komen van beneden de trap op, max doet slomo shootdodge recht naar voren, max schiet 2 mannetjes neer met dual ingram en land letterlijk bovenop ze, de laatste restjes leven eruit knallend
Hehe, necrofielOp vrijdag 27 juli 2001 23:16 schreef Xtuv het volgende:
Een coole move vind ik:
Met Page Up en Page Down kan je andere poppetjes uitkiezen.Op vrijdag 27 juli 2001 00:00 schreef de_vinny het volgende:
[..]
Ehm, je hebt die toch niet mee in de "" gezet?
Ik heb het zo:
code:
1 "D:\Games\Max Payne\MaxPayne.exe" -skipstartup -developer -developerkeys
Zo laat hij dat filmpje in 't begin niet zien, kan ik met home en end de snelheid regelen etc, en werkt de console voor meer cheats
hoe je dan weer terug moet naar Max weet ik niet.
Met insert en delete kan je naar andere plekken jumpen.
Niet?
[Specs]
en nu een echte easter egg..
er is ergens in level 2 of 3, waar je start, een gat in de muur, er missen wat stenen uit.. gooi hier een granaat in, en loop verder, kill een paar ventjes enzo.. totdat je ratten tegenkomt, RATTEN MET PISTOLEN, die op je schieten!! super-fun.. en als je die ratten doodschiet, zodra je de laatste rat killed, gaat ie in slow-mo.. zie je dikke rat met vette Deagle in zijn pootjes..
er is ergens in level 2 of 3, waar je start, een gat in de muur, er missen wat stenen uit.. gooi hier een granaat in, en loop verder, kill een paar ventjes enzo.. totdat je ratten tegenkomt, RATTEN MET PISTOLEN, die op je schieten!! super-fun.. en als je die ratten doodschiet, zodra je de laatste rat killed, gaat ie in slow-mo.. zie je dikke rat met vette Deagle in zijn pootjes..
Dat gat zit zeker in het begin van het level?
Ben benieuwd hehe
Edit: LOL! Die is vet cool! Dat gaat zit inderdaad in chapter 2 van part 1 meteen in het begin aan de rechter kant. Als je geen granaat hebt moet je iets verder spelen vlakbij de bankkluizen daar krijg je wel weer een granaat.
Die ratten zijn nog verdomd goed ook
Dat is pas een easteregg!
Ben benieuwd hehe
Edit: LOL! Die is vet cool! Dat gaat zit inderdaad in chapter 2 van part 1 meteen in het begin aan de rechter kant. Als je geen granaat hebt moet je iets verder spelen vlakbij de bankkluizen daar krijg je wel weer een granaat.
Die ratten zijn nog verdomd goed ook
Dat is pas een easteregg!
Ergens in Part 3, met die grote TV. "Critics are afraid, that Aesir will become a bigger monopolist than (piep)". Als je goed luistert hoor je microsoft.
Verwijderd
whehehe, Killing RatzOp dinsdag 31 juli 2001 12:19 schreef kevin het volgende:
Hier effe een pic van die rat
[afbeelding]
Hehe, zouden er nog meer eggs van die grootte in het spel zitten?Op dinsdag 31 juli 2001 12:19 schreef kevin het volgende:
Hier effe een pic van die rat
[afbeelding]
Ik had het zelfde probleem, heb toen ff een dos-venster geopend.Op donderdag 26 juli 2001 22:32 schreef Fallen_angel het volgende:
Moest wel weer ff tikken ipv plakken maar toen starte het spel wel op met console.
Wel de parameters ACHTER de " zetten..anders werkt het niet.. dus
"blaat:\blaat\max\max.exe" -developer
dunno
Heb ik ook al gezegd...Op dinsdag 31 juli 2001 16:18 schreef RoVe het volgende:
Wel de parameters ACHTER de " zetten..anders werkt het niet.. dus
Ja, maar waarschijnlijk lezen ze het niet.. en ik had ook al alle consols commands gepost en die worden ook 5x geposts ofzo.. misschien handig als mensen even de topic doorlezen?Op dinsdag 31 juli 2001 17:20 schreef de_vinny het volgende:
[..]
Heb ik ook al gezegd...
dunno
Ja, vind ik ook...Op dinsdag 31 juli 2001 17:44 schreef RoVe het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk lezen ze het niet.. en ik had ook al alle consols commands gepost en die worden ook 5x geposts ofzo.. misschien handig als mensen even de topic doorlezen?
Ze zouden moeten doorlezen ipv de 964685ste Max Payne topic te openen met een vraag die al 9684 keer beantwoord is...
Verwijderd
Ok dan post ik het hier maar.
Dat .exe -developer werkt hier niet!!!!!
Wat moet ik nu doen?
Wat moet ik nu doen?
Wat heb ge letterlijk in de shortcut geschreve?Op donderdag 02 augustus 2001 20:42 schreef Shibby het volgende:
Ok dan post ik het hier maar.
Wat moet ik nu doen?
en je hebt de -developer toch buiten de "-jes gezet?
"C:\Program Files\Max Payne\MaxPayne.exe" -developer
Dit is mijn snelkoppeling, maar werken ho maar
Dit is mijn snelkoppeling, maar werken ho maar
<leeg>
Verwijderd
"C:\Program Files\Max Payne\MaxPayne.exe" -developer Werkt wel.
Activate Cheats
To get access to the game console, you need to start maxpayne.exe with
the command line parameter "-developer". Once you have the game running
in developer mode, you get access to the game console with [F12].
Example: C:\maxpayne\maxpayne.exe -developer
See our "Cheat Essentials" page for more info on command-line shortcuts.
Cheat Codes
Press [F12] to bring up the console, then type:
Code Result
god God Mode
mortal God Mode Off
getallweapons All Weapons
getinfiniteammo Unlimited Ammo
noclip No Clipping Mode
noclip_off No Clipping Mode Off
getbullettime Fill Up When Bullet-Time Runs Out
showfps Show Frame Rate
getpainkillers Get 8 PainKillers
c_addhealth ( 100 ) Add 100 to Health
Deze codes werken niet! Vul ik god in word ik nog vermoord!
Activate Cheats
Cheat Codes
Code Result
god God Mode
mortal God Mode Off
noclip No Clipping Mode
showfps Show Frame Rate
probeer maybe een ; achter ieder command...
Hoewel dat bij mij niet nodig is...
Hoewel dat bij mij niet nodig is...
Er is ook een universele cheatcode nl coder, die pakt in 1 keer allesOp donderdag 02 augustus 2001 22:10 schreef Shibby het volgende:
"C:\Program Files\Max Payne\MaxPayne.exe" -developer Werkt wel.
Activate Cheats
Cheat Codes
Code Result
god God Mode
mortal God Mode Off
noclip No Clipping Mode
showfps Show Frame Rate
<leeg>
Verwijderd
duhOp vrijdag 03 augustus 2001 09:39 schreef G4s het volgende:
Als je op de linkermuisknop klikt gaat Max Payne met zijn pistol schieten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ROFLMAO !!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Da's pas een tip!!! Het spel speelt nu een stuk makkelijker!Op vrijdag 03 augustus 2001 09:39 schreef G4s het volgende:
Als je op de linkermuisknop klikt gaat Max Payne met zijn pistol schieten
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:47 schreef Helsie het volgende:
[..]
Da's pas een tip!!! Het spel speelt nu een stuk makkelijker!
Ik heb zelfs een zware bug gevonde, als je met de wasd toetsen loopbewegingen maakt, beweegt niet enkel Max, maar ook de camera!
Wie weet er de code om te kiezen welk level je wilt starten? ZIt nu in een level waar je voor de tweede keer over een rode lijn moet lopen en heb hier geen zin in
jup je moet naar rechts.. en naar beneden dus zo snel mogelijk daar heen racen.. is nie zo moeilijk
blup
Deze url is al vaker genoemd:Op vrijdag 03 augustus 2001 16:08 schreef drmbs het volgende:
Wie weet er de code om te kiezen welk level je wilt starten? ZIt nu in een level waar je voor de tweede keer over een rode lijn moet lopen en heb hier geen zin in
Max Payn Center
Hier kun je een mod downloaden waarna je in ieder gewenst level kunt starten.
Verwijderd
kheb niet de hele topic gelezen dus maybe is dit dubbel maareh
als je tegen een muur staat ofzo ga je niet dood aan het vuur, ook al is het helemaal om je heen
natuurlijk kun je dan niet meer weg
en ga je wel dood als je beweegt (iig in dat level met die bom in dat restaurant is dat zo)
overigens loop ik daar vast als je naar bovengaat
als je tegen een muur staat ofzo ga je niet dood aan het vuur, ook al is het helemaal om je heen
natuurlijk kun je dan niet meer weg
overigens loop ik daar vast als je naar bovengaat
Verwijderd
ik heb cheats!
To get access to the game console, you need
to start maxpayne.exe with the command line
parameter "-developer". Once you have the game
running in developer mode, you get access to
the game console with F12.
Then types these codes.
god - God Mode
mortal - God Mode Off
getallweapons - All Weapons
getinfiniteammo - Unlimited Ammo
noclip - No Clipping Mode
noclip_off - No Clipping Mode Off
getbullettime - Fill Up When Bullet-Time Runs Out
showfps - Show Frame Rate
getpainkillers - Get 8 PainKillers
c_addhealth ( 100 ) - Add 100 to Health
get [ITEM] - Gives item
Item List
GetBaseballbat
GetBeretta
GetBerettaDual
GetDualBeretta
GetDesertEagle
GetSawedShotgun
GetPumpShotgun
GetJackhammer
GetIngram
GetIngramDual
GetDualIngram
GetMP5
GetColtCommando
GetMolotov
GetGrenade
GetM79
GetSniper
GetHealth
GetPainkillers
GetBulletTime
Submitted by wd5fdl at home.com
Activate Cheats:
To get access to the game console, you need to
start maxpayne.exe with the command line
the game console with [F12]. Example:
C:maxpaynemaxpayne.exe -developer
Cheat Codes
Press [F12] to bring up the console, then
type: Code Result
god- God Mode
mortal- God Mode Off
getallweapons- All Weapons
getinfiniteammo- Unlimited Ammo
noclip- No Clipping Mode
noclip_off- No Clipping Mode Off
getbullettime- Fill Up When Bullet-Time Runs Out
showfps- Show Frame Rate
getpainkillers- Get 8 PainKillers
c_addhealth- ( 100 ) Add 100 to Health
gr. Holocast
To get access to the game console, you need
to start maxpayne.exe with the command line
the game console with F12.
Then types these codes.
god - God Mode
mortal - God Mode Off
getallweapons - All Weapons
getinfiniteammo - Unlimited Ammo
noclip - No Clipping Mode
noclip_off - No Clipping Mode Off
getbullettime - Fill Up When Bullet-Time Runs Out
showfps - Show Frame Rate
getpainkillers - Get 8 PainKillers
c_addhealth ( 100 ) - Add 100 to Health
get [ITEM] - Gives item
Item List
GetBaseballbat
GetBeretta
GetBerettaDual
GetDualBeretta
GetDesertEagle
GetSawedShotgun
GetPumpShotgun
GetJackhammer
GetIngram
GetIngramDual
GetDualIngram
GetMP5
GetColtCommando
GetMolotov
GetGrenade
GetM79
GetSniper
GetHealth
GetPainkillers
GetBulletTime
Submitted by wd5fdl at home.com
Activate Cheats:
To get access to the game console, you need to
start maxpayne.exe with the command line
the game console with [F12]. Example:
C:maxpaynemaxpayne.exe -developer
Cheat Codes
Press [F12] to bring up the console, then
type: Code Result
god- God Mode
mortal- God Mode Off
getallweapons- All Weapons
getinfiniteammo- Unlimited Ammo
noclip- No Clipping Mode
noclip_off- No Clipping Mode Off
getbullettime- Fill Up When Bullet-Time Runs Out
showfps- Show Frame Rate
getpainkillers- Get 8 PainKillers
c_addhealth- ( 100 ) Add 100 to Health
gr. Holocast
Holo..lees die topic es door man.. damn.. die codes heb ik 2 weken terug al gepost ofzo..
edit: ok, overdreven..een week geleden dan
edit: ok, overdreven..een week geleden dan
dunno
Wat een vet spel!! ARGH ! Dit wordt echt zon klassieker die je maanden later nog een keer gaat spelen....en nog een keer.......en nog een keer.......en nog een keer.......en nog een keer.......en nog een keer.......en nog een keer.......en nog een keer.......en nog een keer.......en nog een keer.......en nog een keer...
Ik heb een nieuwe gevonden in het complex in Part 3. Chapter 3 - The Deep Six, ligt er naast de terminal, waar Max achter het geheim komt, een muismat. En moeten jullie eens raden wat voor muismat dit is 

Idd Duke Nukem 3D

Idd Duke Nukem 3D
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
als je in de laatste chapter begint, krijg je weer dat huis.. je zit onder de V
kijk eens goed naar die "strip" over wat er door de telefoon word gezegt!!! GOH hij heeft een wapen in zijn hand
done:
kijk eens goed naar die "strip" over wat er door de telefoon word gezegt!!! GOH hij heeft een wapen in zijn hand
done:
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
er staat ook een drumstel in de toko van Jack Lupino, als je daar achter staat en op Use drukt, speelt Max wat drums.
In het huis waar Max 3 mannen moet uitschakelen en uiteindelijk een Valkyr injectie krijgt staat een piano waar Max ook op kan spelen.
Ergens in een lift is een irritant muziekje, schiet eens de speaker.
In het huis waar Max 3 mannen moet uitschakelen en uiteindelijk een Valkyr injectie krijgt staat een piano waar Max ook op kan spelen.
GOH dit heb ik al eens eerder hier zien staan LOL.. lezenOp woensdag 08 augustus 2001 13:35 schreef RopStop het volgende:
er staat ook een drumstel in de toko van Jack Lupino, als je daar achter staat en op Use drukt, speelt Max wat drums.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Dit is ergens in het begin. laten ze in een filmpje zien dat je iemand in zijn buik schiet en dat die dan op de vlucht slaat. Jij moet hem nu achtervolgen. Daarna moet je in het begin uit een raam springen. Je springt dan eigenlijk op een soort ondergrond. Ja staat dan op het dak van een gebouw, normaal ga je dan via een pijp naar het andere gebouw, maar doe je nu niet. Want als je een beetje rond loopt zie je daar allemaal ramen. Nu kun je die laatste kapot schieten en kun je in een kamertje lopen waar posters hangen van SOF II.
Verwijderd
Ik weet niet of dit al gezegd is )had geen zin om het helemaal te lezen
maar als je in een level uit een frisdrank automaat een blikje haalt en dan dat blikje kapot schiet me je shotgun dan spuit en Cola uit terwijl dat blikje kapot is
En ja ik ben hier nieuw
maar als je in een level uit een frisdrank automaat een blikje haalt en dan dat blikje kapot schiet me je shotgun dan spuit en Cola uit terwijl dat blikje kapot is
En ja ik ben hier nieuw
Het is idd al gezegd, maar toch bedankt...Op zaterdag 11 augustus 2001 14:42 schreef Punt2001 het volgende:
Ik weet niet of dit al gezegd is )had geen zin om het helemaal te lezen
En ja ik ben hier nieuw
BTW: welkom op GoT...
F.A.Q. al gelezen?
Indien neen: doe dat, het zal je veel problemen besparen...
Als je door de vuurzee in dat restaurant ofzo bent gelopen kom je in een keuken, daar moet je aan het eind rechtsaf een trap af...
Vlak voor die trap zit zo'n klein liftje, waar je normaalgesproken wat te bikken door naar beneden zou pleuren..
Dat kan natuurlijk ook met een granaat, dat vinden de twee gasten onder aan de trap al minder gezellig!
Vlak voor die trap zit zo'n klein liftje, waar je normaalgesproken wat te bikken door naar beneden zou pleuren..
Dat kan natuurlijk ook met een granaat, dat vinden de twee gasten onder aan de trap al minder gezellig!
Cool, is mij nooit opgevallen!Op zaterdag 06 oktober 2001 18:03 schreef G1itch het volgende:
Als je door de vuurzee in dat restaurant ofzo bent gelopen kom je in een keuken, daar moet je aan het eind rechtsaf een trap af...
Verwijderd
Dat is part 1 level 4 ... in zo'n soort klein casinootje, er staat ook een roulette-tafel enzow...Op woensdag 25 juli 2001 16:55 schreef Webby het volgende:
mha easter egg...
op een gegevens moment zit je in een hotel d8 ik en kan je met een gokkast spelenstaan tegen de muur.
Je kan ook een paar keer schieten tegen die "pook" van de piano en dan valtie met een valse noot dicht 
Op woensdag 08 augustus 2001 13:58 schreef RaMMSTeiN het volgende:
[..]
GOH dit heb ik al eens eerder hier zien staan LOL.. lezen