Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen zoals Apex Legends/PUBG mogelijk division 2 / Mogelijk Unity voor game development als hobby
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
4 jaar op ps4 gegamed dus weinig mee te nemen. Ik heb wel nog
Gezien ik een flinke NAS heb voor storage zal ik niet veel opslag ruimte nodig hebben voor random stuff. puur voor de games en mogelijk unity.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet zo zeer merk voorkeuren. wel zag ik dat AMD freesync vele malen goedkoper is. mocht ik binnenkort een 144hz 1ms scherm kopen zou dat wel goedkoper zijn. Alhoewel ik las dat een aantal freesync monitoren nu ook met g-sync overweg konden?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat een computer wat geluid produceerd is prima. echter moet het geen stofzuiger worden.
Ga je overklokken?
Ik heb nooit veel met overklokken gedaan afraid I will break.
Wat verwacht je van ons?[i]
Gezien ik er een tijdje uit ben en vele nieuwe termen zie dwaalt het een beetje in mijn hoofd. Voornamelijk controle zou fijn zijn en betere keuzes of better buck hoor ik ook graag. Ik heb grotendeels denk de BBG genomen en hierop de video kaart aangepast om wat lager uit te komen. RX580 waren goedkopere versies van maar volgens mij zijn die vele malen luider tijdens gebruik?
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen zoals Apex Legends/PUBG mogelijk division 2 / Mogelijk Unity voor game development als hobby
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
4 jaar op ps4 gegamed dus weinig mee te nemen. Ik heb wel nog
- Sharkoon VG4-V USB 3.0 ATX
- Corsair VS550 (2018) 550W ATX23
- WD 1TB sata
Gezien ik een flinke NAS heb voor storage zal ik niet veel opslag ruimte nodig hebben voor random stuff. puur voor de games en mogelijk unity.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet zo zeer merk voorkeuren. wel zag ik dat AMD freesync vele malen goedkoper is. mocht ik binnenkort een 144hz 1ms scherm kopen zou dat wel goedkoper zijn. Alhoewel ik las dat een aantal freesync monitoren nu ook met g-sync overweg konden?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat een computer wat geluid produceerd is prima. echter moet het geen stofzuiger worden.
Ga je overklokken?
Ik heb nooit veel met overklokken gedaan afraid I will break.
Wat verwacht je van ons?[i]
Gezien ik er een tijdje uit ben en vele nieuwe termen zie dwaalt het een beetje in mijn hoofd. Voornamelijk controle zou fijn zijn en betere keuzes of better buck hoor ik ook graag. Ik heb grotendeels denk de BBG genomen en hierop de video kaart aangepast om wat lager uit te komen. RX580 waren goedkopere versies van maar volgens mij zijn die vele malen luider tijdens gebruik?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 162,66 | € 162,66 |
1 | ASRock B450M Pro4 | € 75,90 | € 75,90 |
1 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) | € 253,24 | € 253,24 |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 85,36 | € 85,36 |
1 | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 695,16 |