Toon posts:

Software

Pagina: 1
Acties:
  • 508 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heejheej allemaal,

Wat is vandaag de dag, anno 2019, de beste Nederlandstalige software, om websites te bouwen, op een drag&drop/builder/maker/wizard achtige manier? Na zo'n beetje alle CMS'en gebruikt te hebben, wil ik zelf weer eens het een en het ander gaan proberen. Zweren jullie bijvoorbeeld bij Adobe Dreamweaver?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Anno 2019 zou ik eigenlijk alles afraden wat je vraagt.
Begrijp ook dat het onmogelijk is om alle huidige JavaScript, HTML5 en CSS3 uit je kop te leren en met Notepad aan de slag te gaan.

Eigenlijk val je dus een beetje tussen wal en schip en kan je misschien beter gewoon vooe Wix of Jimdo ofzo gaan en design fanaten die klagen over je website lekker negeren.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:27
Ik gebruik soms nog dreamweaver. Maar veelal gewoon kladblok of notepad++ en een combo van dat met dreamweaver.

Om te beginnen is dreamweaver prima. Maar leer jezelf ook aan om te kijken naar wat er gebeurd.
Zoek op internet naar oplossingen voor een probleem waar je tegenaan loopt. Implementeer dat en bekijk wat er gebeurd en waarom dat gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Wordpress met elementor, beaver builder of een andere grafische editor.

Ferdy korpershoek heeft hele handige filmpjes op YouTube staan.

[ Voor 32% gewijzigd door Ernemmer op 30-03-2019 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Gezien je nieuwe topic (Credit Card vraag?) neem ik aan dat je hier geen behoefte meer aan hebt. Heb je dat wel, dan verzoek ik je vriendelijk een nieuw topic te openen waarbij je onze Quickstart hanteert (dat had ik je andere topic ook niet misstaan).Zoals je in voorgenoemde quickstart zult lezen verwachten we hier wel een beetje meer eigen inzet (en een topictitel die de lading een beetje dekt; "software" zeg zo ... niks). Open gerust een nieuw topic als je hier op door wil gaan, maar hanteer dan wel a.u.b. onze voorgenoemde quickstart. En dat geldt dan meteen voor alle toekomstige topics die je op GoT zou willen openen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.