Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heejheej allemaal,

Ik wil een premiumpakket afsluiten op: '' https://nl.wix.com/upgrade/website ''. Maar ik heb geen Credit Card, ik kan enkel en alleen maar betalen met iDeal en met PayPal. Maar weten jullie of dit dan toch mogelijk is? Betaan er bijvoorbeeld een soort Prepaid Credit Cards, zonder dat je hiervoor een abonoment hoeft af te sluiten? Net zoals je zeg maar bijvoorbeeld onder andere een kaart voor de PlayStation hebt. En zo ja, hebben jullie hier een rechtstereekse link naar? Het liefst Nederlands(talig). Er zijn op dit gebied trouwens geloof ik 3 grote spelers; WIX, Weebly en Jimdo. Stel dat WIX echt niet kan, zouden jullie dan voor Weebly, of voor Jimdo kiezen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48
Je kan ook een prepaid creditcard voor dit soort zaken gebruiken, betaal je wat vooraf, maar werkt ook goed. Op google kan je voldoende vinden over prepaid credit cards :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie het. Is er een merk/type welke je aanraad? Want er zijn er zoveel. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ja, je kunt een Pay2d kaart opwaarderen met iDeal voor zover ik weet (en anders sowieso wel bij een Primera ofzo). Kost wat extra aan commissie maar doet wel wat je zoekt. Je kunt ook enkel een online "kaart" kiezen, dan krijg je niet eens een plastic kaart, maar dat is niet erg want je wilt toch enkel online iets betalen.

Als je toch een normale wilt, Amex heeft nu een goede actie zodat je sowieso een jaar gratis krijgt (+ punten). Ook verkapte referals zijn niet toegestaan.

[ Voor 53% gewijzigd door Ardana op 01-04-2019 00:50 ]

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
Wix accepteert gewoon Paypal hoor. Je kan geld op je account storten bij Paypal zonder een credit card te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of Revolut. Is nog eens heel handig voor aankopen in andere valuta ook :)

En zolang je een virtuele kaart hebt, helemaal gratis. Voor een fysieke kaart betaal je alleen 6 euro verzendkosten maar ze hebben ook vaak acties waarbij het gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 20:01

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Prepaid creditcard is te verkrijgen bij de Primera. Je kan ze opwaarderen met Ideal.

Elk bedrijf is het zelfde dus het maakt niet uit wat je kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:35

Qwerty-273

Meukposter

Luchtbakker schreef op maandag 1 april 2019 @ 06:29:
Elk bedrijf is het zelfde dus het maakt niet uit wat je kiest.
Er kunnen behoorlijke kosten verschillen tussen prepaid aanbieders zitten. Daarom moet je goed de voorwaarden en kosten naast elkaar leggen. Bijvoorbeeld wat kost het om geld te storten, zijn er kosten aan betalen verbonden? Zijn er kosten voor cashback? Ie het terugstorten van de betaling (bv bij een geschil). Zijn er kosten wanneer je niet inlogt voor een bepaalde tijd cq wanneer je de 'kaart' niet gebruikt voor langere tijd. Etc.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickk93
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 12:17
Ik zou persoonlijk voor N26 of Revolut kiezen. Hieraan zitten een stuk minder kosten verbonden dan aan een prepaid creditcard. Vaak betaal je een vrij fors bedrag per jaar en moet je ook nog een percentage betalen voor het opwaarderen. Bij N26 en Revolut betaal je vooral voor contante geldopnames en verder zijn de belangrijkste zaken volledig gratis.

Je kan opwaarderen met een overboeking. Bij Revolut heb je na verificatie direct beschikking over een virtuele Visa of Mastercard. Bij N26 moet je een aantal dagen wachten totdat je de fysieke kaart in huis hebt. Revolut is alleen misschien met het oog op de komende Brexit niet zo toekomstzeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Ik heb zelf al jaren een online 'neteller' prepaid kaart. Kan met ideal worden 'opgeladen', maar daar gaat wel een tijdje overheen (staat er niet direct op, of dat 1 minuut of 1 uur duurt heb ik nooit bijgehouden).

Heb er vorig jaar nog online nederlandse hotels mee betaald en een Amerikaanse dienst mee afgenomen die maandelijks betalingen afschreef.

Geld er op zetten kost wel een percentage.

Weet niet of je deze prepaid kaart 'zomaar' krijgt. Kan goed zijn dat ze om identificatie vragen.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 13:50
Als je niet constant geld wilt overmaken naar je Paypal-account, je kunt je Paypal-account ook aan je rekeningnummer koppelen. Paypal schrijft dan het geld rechtstreeks van je rekening af. Zo hoef je ook geen credit card af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:06
michaelvink schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:49:
Als je niet constant geld wilt overmaken naar je Paypal-account, je kunt je Paypal-account ook aan je rekeningnummer koppelen. Paypal schrijft dan het geld rechtstreeks van je rekening af. Zo hoef je ook geen credit card af te sluiten.
Dit doe ik zelf, en gebruik Paypal waar mogelijk. Creditcards hebben meer aankoop garanties/beveiligingen, maar kosten ook meer in zowel het hebben als het gebruik.

Fun fact: vroeger kon je met een lege prepaid CC door de offline tolhokjes in Frankrijk, deze werden in batches doorgegeven en dus werd het krediet niet live gecontroleerd. Ik denk dat dit nu niet meer werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-08 22:32
Nickk93 schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:42:
Ik zou persoonlijk voor N26 of Revolut kiezen. Hieraan zitten een stuk minder kosten verbonden dan aan een prepaid creditcard. Vaak betaal je een vrij fors bedrag per jaar en moet je ook nog een percentage betalen voor het opwaarderen. Bij N26 en Revolut betaal je vooral voor contante geldopnames en verder zijn de belangrijkste zaken volledig gratis.

Je kan opwaarderen met een overboeking. Bij Revolut heb je na verificatie direct beschikking over een virtuele Visa of Mastercard. Bij N26 moet je een aantal dagen wachten totdat je de fysieke kaart in huis hebt. Revolut is alleen misschien met het oog op de komende Brexit niet zo toekomstzeker
Waarom niet de TransferWise debit card? Die is ook gratis en kan je v.z.i.w. (zelf geen ervaring) met iDEAL opwaarderen, dan staat het geld er direct op.

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Pagina: 1