Niet geschoten is altijd mis.
The devil is in the details.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Zoals het topic waar Bastien naar linkt ook al benoemt: het kan ook serverside gecached worden. Geef het een uurtje en probeer het dan nog eens een keer.HaX0r schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:10:
Daar had ik ook al aan gedacht. Maar nee, ook in andere browser of incognito doet het zich voor.
The devil is in the details.
Intentionally left blank
Is het dan niet beter om bestanden die verwijderd worden actief uit de cache te gooien? Zou toch wel te implementeren moeten zijn.crisp schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:39:
Onze serverside cache kan foto's ook langdurig cachen. In theorie tot zelfs wel een jaar, maar in de praktijk zal dat meestal korter zijn vanwege reboots en dergelijke.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Aha, daar ga ik niet op wachten. Ik verwijder de directe links wel en vertrouw er op dat ze ooit worden verwijdert. Wat mij betreft mag deze dicht, wellicht een nieuw topic aanmaken daarvoor @Bastien in Mooie Features?crisp schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:39:
Onze serverside cache kan foto's ook langdurig cachen. In theorie tot zelfs wel een jaar, maar in de praktijk zal dat meestal korter zijn vanwege reboots en dergelijke.
Ik meen dat we daar wel eens naar hebben gekeken maar dat dat technisch toch niet heel eenvoudig was, en het 'probleem' simpelweg niet groot genoeg was om daar moeite in te steken...Bastien schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:40:
[...]
Is het dan niet beter om bestanden die verwijderd worden actief uit de cache te gooien? Zou toch wel te implementeren moeten zijn.
Wellicht dat we daar nog eens moeten kijken.
Ik kan je in ieder geval verzekeren dat de 'delete' optie de foto's en eventuele thumbnails daadwerkelijk fysiek verwijderdHaX0r schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:42:
[...]
Aha, daar ga ik niet op wachten. Ik verwijder de directe links wel en vertrouw er op dat ze ooit worden verwijdert. Wat mij betreft mag deze dicht, wellicht een nieuw topic aanmaken daarvoor @Bastien in Mooie Features?
[ Voor 38% gewijzigd door crisp op 30-03-2019 17:45 ]
Intentionally left blank
Fijn, wat ook meespeelde was dat ik ze via de folder deletion meepakte. En in mijn ervaring willen dat soort oude en obscure features nog wel eens een bugje bevatten.crisp schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:42:
[...]
Ik kan je in ieder geval verzekeren dat de 'delete' optie de foto's en eventuele thumbnails daadwerkelijk fysiek verwijderd
Maar, slotje nu?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan