Verwijderen van foto's uit 't fotoalbum niet definitief?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Ola,

Als ik een foto wil verwijderen uit m'n fotoalbum op tweakers.net lijkt het er op dat ik twee keuzes kan maken wanneer ik dit doe vanuit 't album zelf middels de icoontjes onder de betreffende foto (verwijderen én/of verplaatsen naar de prullenbak). Op het moment dat ik de foto geopend heb dan krijg ik alleen een mooie knop ónder de foto met de titel verwijderen echter deze knop geeft daarna géén mogelijkheid tot definitief verwijderen. Het lijkt er op dat de betreffende foto daarna ergens in een "prullenbak" gezet wordt waarvandaan de link nog steeds werkt in een topicpost welke er naar toe verwijst (al dan niet in een quote door iemand anders).

HOE kan ik die prullenbak leeg maken óf er voor zorgen dat de link naar die foto (in m'n Tweakers.Net Fotoalbum) ook uit de gequote post's verdwijnt? In het fotoalbum is nergens een kopje "prullenbak" te vinden dus voor 't oog is de foto weg voor mij :P

Deze foto zou dus ergens moeten rondzwerven in een prullenbak waarbij de link nog gewoon werkt vanuit een gequote bericht... Ik zie 'm niet meer in m'n eigen album :P

IS geen spannende foto, maar..... Wég=Wég, toch?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Alle reacties

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:04

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zie de foto niet en krijg een 404. Is het toevallig geen lokale caching? Wat gebeurd er als je op ctrl-F5 drukt?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik krijg de foto hier ook te zien, ook na ctrl+f5 ingehouden te hebben en jDownloader kan er ook bij.

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 26-08-2018 18:43 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@Dirk

CTRL-F5 werkt op een Macbook niet, maar ook een CMD-R geeft de foto nog gewoon weer.....

Op een andere (zakelijke Windows) machine waar ik niet ingelogd ben krijg ik de foto nú ook nog gewoon te zien..... Terwijl ik die pagina daar nooit geopend heb gehad

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11 22:53
Als ik me niet vergis worden ze gecachet op de servers van T.net, na een poosje zou het niet meer moeten werken :).

My favorite programming language is solder.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Puch-Maxi schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:46:
Als ik me niet vergis worden ze gecachet op de servers van T.net, na een poosje zou het niet meer moeten werken :).
Definieer: "Een Poosje". Er zijn nú twee waarheden gelijktijdig beschikbaar op de omgeving en da's altijd leuk om te weten als je wat minder goede bedoeling hebt :'(

• Dirk
  • Laatst online: 08:04

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Aan de serverkant duurt zo'n cache voor zover ik weet maximaal 24 uur, maar dat kan @Kees je wel vertellen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
wimmel_1 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:43:
@Dirk

CTRL-F5 werkt op een Macbook niet, maar ook een CMD-R geeft de foto nog gewoon weer.....
Doe eens de Shift knop indrukken en dan op het ronde pijltje in de adresbalk klikken?

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
sypie schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:53:
[...]

Doe eens de Shift knop indrukken en dan op het ronde pijltje in de adresbalk klikken?
Da’s hetzelfde als een een CMD-R. Als jij nu op dat linkje klikt wat in de OP staat dan krijg je de afbeelding ook nog te zien, ook al had je er nog nooit op geklikt of de oorspronkelijke pagina waarin ik de foto poste geopend had.

• sypie
  • Niet online
wimmel_1 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 21:00:
[...]

Da’s hetzelfde als een een CMD-R. Als jij nu op dat linkje klikt wat in de OP staat dan krijg je de afbeelding ook nog te zien, ook al had je er nog nooit op geklikt of de oorspronkelijke pagina waarin ik de foto poste geopend had.
Nope:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Not Found

The requested URL /ext/f/GI6gIl4QW598dwYcAuaTBpCg/full.png was not found on this server.

Apache Server at tweakers.net Port 80

Request ID: Twk-eun-static3_137.0.25_23783_5b82fab0648145.25294772

• sypie
  • Niet online
Ow..
So the next time you’ve got a “stuck” page, try this method of forcing that single page to ignore the values in cache and grab a fresh copy from the net. In Camino and Firefox, press Shift-Command-R (or hold Shift and click the Reload button). In Safari, hold the Option key and press the Reload button in the toolbar. Note that Command-Option-R might also work in Safari, but I cannot find any documentation to back that up.
Bron: https://www.macworld.com/...b-apps/reloadwebpage.html

Shift-reload dus niet hetzelfde als CMD-R.

Edit: Excuses voor de dubbelpost, was niet de bedoeling.

[ Voor 4% gewijzigd door sypie op 26-08-2018 21:11 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Foto's worden idd serverside ook gecached. Daarnaast zit er voor zover ik me kan herinneren ook een loadbalancer op en betreft het meerdere webservers, dus kan even duren voor ie helemaal weg is uit alle webserverts :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Caches hebben even nodig inderdaad
Pagina: 1