Enorm veel ad reclame over huawei p30 series

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Topicstarter
Beste,

Ik weet niet of dit de juiste plaats is,zo niet mijn excuses.
Ik vroeg mij af waarom we sinds de P30 serie uit is enorm veel .ads namens Tweakers partners keer op keer op de frontpage zien verschijnen.. vaak over de camera/video mogelijkheden.

Als we de reacties bekijken vinden veel andere Tweakers dit te veel van het goede.
Het kan ook erg vreemd overkomen zoals verschillende Tweakers aangeven mbt de review.

De reacties zijn vind ik erg negatief richting Tweakers toe,dus ik zou graag willen weten waarom hier voor is gekozen,of is het puur marketing technisch?

Ik vind .ads niet erg maar het viel me op dat er wel erg veel aandacht aan de P30 word gegeven. Heb dit nog niet eerder op Tweakers meegemaakt in de laatste 10+ jaar vandaar.

[ Voor 15% gewijzigd door pino85 op 30-03-2019 15:41 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:59
Ja voor mijn gevoel gaat het er ook over.

Als je een abonnement neemt, kan je deze ads dan uitschakelen? Ik erger mij er enorm aan...

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

pino85 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 15:37:
Ik vroeg mij af waarom we sinds de P30 serie uit is enorm veel .ads namens Tweakers partners keer op keer op de frontpage zien verschijnen.. vaak over de camera/video mogelijkheden.

Ik vind .ads niet erg maar het viel me op dat er wel erg veel aandacht aan de P30 word gegeven. Heb dit nog niet eerder op Tweakers meegemaakt in de laatste 10+ jaar vandaar.
Ik twijfelde over Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door, maar dat is dit toch net niet.

https://tweakers.net/zoeken/?keyword=huawei+p30

Alle Adv.'s:
plan: Test de camera van de nieuwe Huawei P30 Series in Parijs (15-03).
plan: Waarom de Huawei P30 Pro met OIS en AIS scherpe foto’s en vloeiende vid... (29-03).
plan: Tien keer zoom en een supergroothoek, hoe past dat in een Huawei P30 Pro? (27-03).
plan: Waarom de camera van de Huawei P30 Pro zoveel meer ziet dan jij (28-03).
plan: In real time video-effecten aanbrengen op de Huawei P30 Pro (30-03).

Verder nog in geek: Tweakers Podcast #52 - Backdoors, moeilijke games en Apples arcadehal (28-03).

Dan heb ik nog niet eens over alle nieuws, geruchten en de review of dat het twee maal in de BBG staat.

Ik snap niet dat niemand van Sales zegt tegen Huawei (of diens gemachtigde) dat overkill meer schaadt dan goed doet. Tenzij door de strot duwen een goede tactiek is.
FragileM64 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:29:

Als je een abonnement neemt, kan je deze ads dan uitschakelen? Ik erger mij er enorm aan...
Advertorial ondanks abo

[ Voor 39% gewijzigd door PcDealer op 01-04-2019 19:03 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

ikt

Wordt dit de nieuwe standaard? De echte artikelen tussen alle "advertorials" uit pikken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:17
@FragileM64 @ikt Met een abonnement of via karmapunten kun je deze artikelen verbergen middels customCSS.

Gebruik daarvoor de volgende regel;

code:
1
2
3
.dailyHeadlines .nonspot {
    display: none;
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:12
FragileM64 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:29:

Als je een abonnement hebt dan kan je dat inderdaad uitschakelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 19:58

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb deze thread even onder de aandacht gebracht van sales-collega's, want de redactie staat hier verder los van :)

Het enige wat ik erover kan zeggen is dat sales en redactie bij Tweakers gescheiden zijn. Dit soort advertorials wordt dan ook nooit door of samen met de redactie gemaakt. Als de redactie ergens aandacht aan besteed - in dit geval een review en in de podcast - dan is dat omdat we het inhoudelijk relevant en interessant vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart Zoetmulder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-07 18:12
pino85 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 15:37:
Beste,

Als we de reacties bekijken vinden veel andere Tweakers dit te veel van het goede.
Het kan ook erg vreemd overkomen zoals verschillende Tweakers aangeven mbt de review.

De reacties zijn vind ik erg negatief richting Tweakers toe,dus ik zou graag willen weten waarom hier voor is gekozen,of is het puur marketing technisch?

Dank voor je feedback, dat helpt ons enorm om te bepalen hoe we het beste met advertising om kunnen gaan.

Het is voor de eerste keer dat we dit aantal zo insteken. Het idee erachter is om in een serie te laten zien wat de USP's zijn van het toestel. Vanzelfsprekend heeft dat niets met de redactionele aandacht te maken.

We zullen na de campagne zeker met de klant overleggen of dit de juiste manier is om awareness te creëren rondom hun nieuwe flagship model. De relatie met Huawei is uitstekend en ik verwacht dan ook dat ze onze (en jullie) adviezen serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

@Bart Zoetmulder Ik zie dat Huawei full force de P30 in de markt zet, overal. Wellicht om een ander geluid te laten horen dan wat er over de netwerktak wordt beweerd. Ik vind dat niet op zichzelf niet een probleem, maar wel zoveel op een plaats.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart Zoetmulder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-07 18:12
PcDealer schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:12:
@Bart Zoetmulder Ik zie dat Huawei full force de P30 in de markt zet, overal. Wellicht om een ander geluid te laten horen dan wat er over de netwerktak wordt beweerd. Ik vind dat niet op zichzelf niet een probleem, maar wel zoveel op een plaats.
Ook dat zullen we meenemen in de evaluatie. Ik wil daar niet meteen goed of slecht aanhangen. Maar het feit dat er veel feedback komt is een teken dat we dat niet moeten (mogen) negeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Topicstarter
@Bart Zoetmulder

Dank voor je reactie, ik heb ook geen probleem met adverteren maar dit was iets te veel van het goede In mijn optiek.

Hoe dan ook top dat jullie onze feedback mee nemen.

Liefhebber van Tweakers

Pagina: 1