Waarom zie ik een advertorial terwijl ik een abo heb? Mis ik een instelling ergens? Of is dit een foutje van Tweakers.net
[ Voor 45% gewijzigd door Bart ® op 27-02-2019 09:30 ]
Cunning linguist.
[ Voor 45% gewijzigd door Bart ® op 27-02-2019 09:30 ]
Cunning linguist.
[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 27-02-2019 09:40 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ja, daar heb ik het vinkje aan staan.RobIII schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:35:
Heb je hier een vinkje staan bij "Schakel de banners op Tweakers uit"?
Edit: Oh, wacht, nee, die zie ik ook. Maar dat mogen andere piepeltjes even uitleggen
Cunning linguist.
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2019 10:42 ]
1
| .adv {display:none;} |
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Het zou toch niet moeten zijn dat je hiervoor custom CSS gaat gebruiken?
Verwijderd
Die oplossing lijkt ondertussen het standaard antwoord van T.net te zijn voor dit soort zaken. Lekker makkelijk......
Verwijderd
Er staat op de pagina over de abonnementen dat advertorials wel zouden worden verborgen. Tweakers schendt dit gewoon omdat artikelen scheiden in verschillende categorieën te veel "complexe code" mee zou brengen... Op de grootste techsite van Nederland is dit dus te moeilijkKoozza schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:48:
[...]Ja er staat bij het afsluiten van een abbo dat advertorials uitgesloten zijn, maar het zijn en blijven ads... Ik zie ze ook liever niet. Ook niet als het een advertorial is.
Dan moet je even geduld hebben totdat t.net met een antwoord komt. Op dit moment is die er nog niet.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:50:
[...]
Die oplossing lijkt ondertussen het standaard antwoord van T.net te zijn voor dit soort zaken. Lekker makkelijk......
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb het nog verkeerd gelezen ookVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:52:
[...]
Er staat op de pagina over de abonnementen dat advertorials wel zouden worden verborgen. Tweakers schendt dit gewoon omdat artikelen scheiden in verschillende categorieën te veel "complexe code" mee zou brengen... Op de grootste techsite van Nederland is dit dus te moeilijk![]()
In ieder geval niet netjes dat hier niet goed over gecommuniceerd wordt.
En het kost ook nog eens karma... iets dat vroeger gratis was. Tuurlijk kan je karma bijkopen, uiteraard.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:50:
[...]
Je kan het natuurlijk ook gewoon in je adblocker doen.segil schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:42:
En het kost ook nog eens karma... iets dat vroeger gratis was. Tuurlijk kan je karma bijkopen, uiteraard.
1
2
3
| .bannersDisabled .frontpage tr.nonspot { display: table-row; } |
ThnxXav schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:02:
Het probleem is inmiddels opgelost. Als je een abonnement hebt en je hebt in je instellingen banners uitgeschakeld dan zul je geen .Adv headlines meer op de frontpage zien.
Mocht je deze toch wél willen zien maar banners niet, dan is er nog de mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen mbv custom CSS:
Cascading Stylesheet:
1 2 3 .bannersDisabled .frontpage tr.nonspot { display: table-row; }
Cunning linguist.
Alleen is dat niet gratis. Is het wellicht een idee om custom CSS gratis te maken voor abbonees?Xav schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:02:
Het probleem is inmiddels opgelost. Als je een abonnement hebt en je hebt in je instellingen banners uitgeschakeld dan zul je geen .Adv headlines meer op de frontpage zien.
Mocht je deze toch wél willen zien maar banners niet, dan is er nog de mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen mbv custom CSS:
Cascading Stylesheet:
1 2 3 .bannersDisabled .frontpage tr.nonspot { display: table-row; }
Heb je het overzicht van https://tweakers.net/abonnementen/ gelezen? Supporters krijgen helaas geen custom css erbij.segil schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:29:
[...]
Alleen is dat niet gratis. Is het wellicht een idee om custom CSS gratis te maken voor abbonees?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:50:
[...]
Tijd voor een portie humble pie, @Verwijderd ?Xav schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:02:
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq