Abonnement automatisch verlengen met PayPal

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bij betaling met een eenmalige betaalmethode zoals iDEAL en PayPal wordt het abonnement na een jaar automatisch beëindigd.
Met PayPal kan je tegenwoordig toch ook iets als 'monthly' doen?

(Ik zit naar een abbo te kijken.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Beste antwoord (via pven op 03-04-2019 11:35)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

pven schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 08:16:
[...]

Ja, dat is (tegenwoordig) inderdaad mogelijk met creditcard en/of paypal. Ik weet niet of dat destijds, bij de introductie van onze abonnementen al mogelijk was, maar bij ons is de maandelijkste betaling ingericht op iDeal. Maandelijkse betaling via CC en/of PP is bij ons (nog) niet geïmplementeerd.

Nou staat dit, samen met automatisch incasso voor onze Belgische bezoeker wel op mijn wishlist, maar dat is schijnbaar wel een redelijk groot project om op ons platform te implementeren. Helaas zal dit dus niet binnen nu en een paar weken geïmplementeerd kunnen worden.
Nee, dat heeft te maken met het feit dat ik de afgelopen zeven maanden 31,5 kg ben afgevallen en dat er nog een paar kilo af moet. Lekker snoep, bier of whatsoever gaat dan niet echt helpen.

[ Voor 21% gewijzigd door Ginz op 03-04-2019 11:26 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:26

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is een vraag voor de devvers. :)

Lieve Adjes => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er hing mij iets van bij dat dit eerder gevraagd was:
Abo per creditcard of Paypal betalen?
Ginz schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:52:
Daar kunnen wij helaas (op korte termijn) niets aan doen. Onze payment provider is DocData en die biedt ons deze mogelijkheden. Er zijn natuurlijk andere payment providers, maar overstappen is niet makkelijk, als dat al wenselijk is.

En alsjeblief geen snoep, bier, eten, of ander calorierijke substantie
En dat laatste is geloof ik een verwijzing naar zeef in "Externe gebruikersiconen uitgefaseerd" @zeef :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

pven schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 08:16:
[...]

Ja, dat is (tegenwoordig) inderdaad mogelijk met creditcard en/of paypal. Ik weet niet of dat destijds, bij de introductie van onze abonnementen al mogelijk was, maar bij ons is de maandelijkste betaling ingericht op iDeal. Maandelijkse betaling via CC en/of PP is bij ons (nog) niet geïmplementeerd.

Nou staat dit, samen met automatisch incasso voor onze Belgische bezoeker wel op mijn wishlist, maar dat is schijnbaar wel een redelijk groot project om op ons platform te implementeren. Helaas zal dit dus niet binnen nu en een paar weken geïmplementeerd kunnen worden.
Nee, dat heeft te maken met het feit dat ik de afgelopen zeven maanden 31,5 kg ben afgevallen en dat er nog een paar kilo af moet. Lekker snoep, bier of whatsoever gaat dan niet echt helpen.

[ Voor 21% gewijzigd door Ginz op 03-04-2019 11:26 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ginz schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:24:
[...]

Nee, dat heeft te maken met het feit dat ik de afgelopen zeven maanden 31,5 kg ben afgevallen en dat er nog een paar kilo af moet.
d:)b
offtopic:
* Raven mag er ook wel een paar kwijt :P

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 03-04-2019 11:31 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1